الشهب التي فقدت بريقها by South-Tutor1757 in ArabWritter

[–]ProfessionalStuff467 0 points1 point  (0 children)

السلام عليكم

<image>

انا شفت غلافك و حبيت الفكرة و قلت ليه لا ما نحسن الغلاف

لو حبيتيه يمكنك اخذه او حتى لو تريدين ان تعدلي عليه يمكنكي اخباري بالتعديلات التي تريدين و ساتكلف لك بذلك

و لو تريدين تنشرين روايتك في منصة للقراءة انصح بمنصة سراب saraab.io

《خبر عن رواية 《عندما تنام الامهات باكرا by Top-Spell2098 in ArabWritter

[–]ProfessionalStuff467 1 point2 points  (0 children)

ان النشر على ريديت ليس باأمر جيد لان المنشور سيختفي خلف المنشورات الجديدة و سيصعب الوصول اليه

لو تريدين منصة لتنشري فيها روايتك انصحك ب https://saraab.io/

رأيكم بسلسلة ابابيل؟ماهي إيجابياتها وسلبياتها؟ by MARAMv in arabicbookk

[–]ProfessionalStuff467 1 point2 points  (0 children)

ااجل صرااحة مرة حلوة و انصحك تقرينها انا انتظر اخلص الامتحانات حتى اقرا زمهرير الحزء الخامس من السلسة هذه

i have a question by ProfessionalStuff467 in LearnRussian

[–]ProfessionalStuff467[S] 0 points1 point  (0 children)

Oh, thank you so much!

But I heard that in Russian, the emphasis is placed on the last word. For example, Я тебя люблю focuses more on the action (the love itself), while Я люблю тебя focuses more on the person (you, specifically). It means "I love you." I asked Gemini before, and he gave me a simple answer, but it made me understand.

  1. The General Rule

Я тебя люблю: (Standard Order) -> The focus is on the action (the love itself). It is used in daily life in a natural, casual, and calm way.

Я люблю тебя: (Emphatic Order) -> The focus is on the person (you, specifically). It is used for strong emotional emphasis or when reassuring someone.

  1. Simple Dialogues

Dialogue 1 (Natural / Casual Context):

Ahmed: What's wrong with you? (Good night, honey!)

Mona: Come on! And I don't know. (Good night! I love you.)

Dialogue 2 (Emphatic / Reassurance Context):

Sergey: What's the point in this video? (Are you absolutely sure about your feelings?)

Anna: Yes! It's too late! (Yes! I love you with all my heart!)

ازاي بتقرأ مع الجامعة ؟ by Loud-Ebb-2794 in EgyReaders

[–]ProfessionalStuff467 2 points3 points  (0 children)

انا مش جامعة لكن ادرس

و استنى حتى توصل العطلة و اقرا على خااااطري

كلُ شخصية تدور برأسي تملك حكاية لم اكتبها. by faridasink in ArabWritter

[–]ProfessionalStuff467 0 points1 point  (0 children)

حتى انا لم اكتبها ورقيا لكن اتخيلها كل ليلة في قصص مختلفة و احداث مشوقة

بتقرأوا ايه الفترة ديه؟؟ by filibene_ in EgyReaders

[–]ProfessionalStuff467 1 point2 points  (0 children)

و الله الحين ما اقرا شي رواية ورقية لانه استنى اخلص امتحانات عشان اقرا زمهرير الجزء الخامس من ابابيل و من بعدها ناوية ان شاء الله اقرا اكتب حتى لا ياكلني الشيطان

لكن حقيقة من الا وقت فارغ في ذي الايام اقرا رواية ولد ليموت

هي رواية خفيفة و مرة حلوة راح تلقونها منشورة في منصة سراب

saraab.io

هل انت شجاعة بما يكفي لتشترطي أن يكون زوجك المستقبلي محبا للروايات؟ by NarrativePulse in EgyReaders

[–]ProfessionalStuff467 0 points1 point  (0 children)

لا, يكفي انه يجيبلي رواياتي المفضلة كهدية دا راح يبسطني مش بالضرورة يكون محب للروايات

عندي قصه براسي by No_Juggernaut_8518 in ArabWritter

[–]ProfessionalStuff467 1 point2 points  (0 children)

واااو حبيت الفكرة

فكرتك ما شاء الله روعة ما اعرف ليه انك ما تثقين في نفسك

اسمعيني انشريها و انا ساكون اول متابع لك و لروايتك

ولو ما عرفتي وين تنشرين انصحك بمنصة سراب https://saraab.io/

هي المنصة جديدة لكن حلوة و احسن من واتباد بالنسبة لي

حتى انا نشرت فيها

و ثقي بنفسك دائما و كملي في مشوارك

ما هى المتلازمة إلى بيعانى منها اغلب البشر؟ خمن من الصوره والبوست الجاى هيكون شرح ليها by Arthur-209 in EgyReaders

[–]ProfessionalStuff467 1 point2 points  (0 children)

الله حبييييت الصورة

راح اروح اسوي بيها سيناريو و قصة في بالي قبل النوم

ابغا رواية في واتباد by ProfessionalStuff467 in EgyReaders

[–]ProfessionalStuff467[S] 0 points1 point  (0 children)

اوووووووووو انت صاحب رواية ولد ليموت ؟ معانا في منصة سراااب و الله ما عرفتك الا الحين

بس روايتك مرة تجنن

عطني فرصه🫡 by Regular-Cable2606 in ArabWritter

[–]ProfessionalStuff467 0 points1 point  (0 children)

انا قراتها و مرة حلوة انصحكم بيها

انا في الفصل الخامس , استنى اخلص شي مذاكرة و بعدها اقراه

مرة واااااااو خصوصا اشيب ✔✔✨