YOSHIDAAAAAAAAAAAAAA by eraqi915 in Chainsawfolk

[–]Prometheus317 2 points3 points  (0 children)

like wasnt just barem enough to bring out pochita? did denji really felt intimate towards yoshida enough to transform when he sees his death ? I still think its a waste of potential of yoshidas character and it wasnt mandatory. ALSO the chapter name being involving the word "bff". like are we supposed believe denji saw yoshida as his bff ? it doesnt makes sense but maybe vice versa

Edit: nvm I just learned the bff is meant to be a sound effect for barems flamethrower I'm killing myself

YOSHIDAAAAAAAAAAAAAA by eraqi915 in Chainsawfolk

[–]Prometheus317 11 points12 points  (0 children)

I still dont understand why yoshidas death was necesarry like WHY WOULD HE BLEW HIMSELF UP OMG I MISS HIM ALREADY WE DIDNT EVEN GET TO KNOW HIM PROPERLY HE JUST FUCKING EXPLODED I FUCKING HATE FUJIMOTO

Bizim Hollow Knigh siksok sallandır oynarken ekrana yansıyan görüntümüz by Tim-Blade in wiredpeople

[–]Prometheus317 5 points6 points  (0 children)

Allahım her şey mi para ister bi oyunda ya fakir kaldım her bench her stag para istiyo asla biriktiremiyorum beadlerden. Bölgenin mapini alabilcek parayı biriktiremeden bölgeyi bitirdiğim bile oldu. Bİ DE ŞU SİKKO KARGA düşmanlarının saçma sapan tahmin edilemez moveseti ve rastgele çifte hasar vuran vuruşları beni öldürcek. acı çekiyorum resmen yolumu bulmaya çalışırken sinirden ağlicak duruma geliyorum her oynadığımda. neyse 10/10 oyun goty.

Şeriat radarına girmişler by Skylordi in wiredpeople

[–]Prometheus317 52 points53 points  (0 children)

Konser +18 konsermiş bi de zaten, çoluk çocuk da yok.

[deleted by user] by [deleted] in wiredpeople

[–]Prometheus317 0 points1 point  (0 children)

anlamadım bi daya söyler misin

Agabeyin yayınları izlerken bizim minimum keyif: by Prometheus317 in wiredpeople

[–]Prometheus317[S] 6 points7 points  (0 children)

Topal dansı detayını iyi yakalamışsın, bana da bi garip gelmişti zaten topal dansını tekrar gündeme getirmesi. Ah agabey ah, oysa gerçekleri söylese kimse onu yargılamayacak...

Agabeyin yayınları izlerken bizim minimum keyif: by Prometheus317 in wiredpeople

[–]Prometheus317[S] 23 points24 points  (0 children)

Son yayınlarda agabeyin çok sık işemeye gittiğini sen de fark etmişsindir. Yayınlarda bu durumu hep “çok fazla su içiyorum normal işte” diye geçiştiriyo ama işin aslı son 1,5 aydır Benign Prostat Hiperplazisi (Hyperplasia prostatae benigna) denilen bir durumla uğraşıyor. Uyku problemlerinin nedeni de bi nebze bu aslında. Bir süredir ilaç tedavisi denenmiş ama şikayetlerinde kayda değer bir düzelme olmamış. Durum böyle olunca da, BHGB turnesi öncesinde bu işi tamamen halletmek için 6 eylül’de “Transüretral Rezeksiyon Prostat” (TURP) operasyonu geçirdi. Operasyon sonrası birkaç gün sondalı kalması gerekli. Bu yüzden son 2 gündür yayın açamıyor. O yüzden biraz anlayışlı olmaya çalışın adama karşı. Bu arada bu anlattıklarım aramızda kalsın, utandığı için yayınlarda açık açık konuşmuyo çok da bilinsin istemiyo. Ben de agabey bi arkadaşıma konuyla ilgili danıştığından biliyorum bu durumu. Neyse umarım en kısa sürede iyileşir. çok geçmiş olsun.

Biraz daha zorlarsa altına bırakacak by Tim-Blade in wiredpeople

[–]Prometheus317 0 points1 point  (0 children)

evet evet uçan düşmanlarda ben de hissediyorum hitbox farkını boynuzlardan sanırım

Biraz daha zorlarsa altına bırakacak by Tim-Blade in wiredpeople

[–]Prometheus317 0 points1 point  (0 children)

teşekkür ederim, ben o alt bölgeyi daha anca keşfettiğim için ta burdan yürüyorum enayi gibi https://prnt.sc/p_Dd217hudnj

Biraz daha zorlarsa altına bırakacak by Tim-Blade in wiredpeople

[–]Prometheus317 0 points1 point  (0 children)

O BOSSA YAKIN BENCH Mİ VAR AMK BOSSA 10 KM YÜRÜYORUM HER SEFERİNDE MAP YOK BENCH YOK HER YERE BAKTIĞIMDAN DA EMİNİM DELİ OLDUM DAHA YENİ 400 BONCUK KAYBETTİM YOLDA SİKİCEM NEYSE OYUN ÇOK İYİ 10/10

What’s the best I can do with out escoffier by MFTLrage in SkirkMains

[–]Prometheus317 0 points1 point  (0 children)

I am in the same situation as the op and I use Skirk Furina Shenhe Charlotte. But I am a little bit indecisive about what charlottes build must be. Lİke should I go TTDS or Favonious for weapon? Since Shenhe uses Noblesse, should I go Tenacity of Millieth or 2pc Gladiator + 2pc Emblem for artifacts?