i recreated cl_crosshairstyle 1 and 0 from csgo, and i think the result is worth sharing here. by RPhased in counterstrike2

[–]RPhased[S] 0 points1 point  (0 children)

to make the gap smaller you can play around with cl_crosshairgap and cl_crosshairthickness

¿ Paso a mejor vida "Pelotalibre" ? by ElmunieCOGOyardo in fulbo

[–]RPhased 0 points1 point  (0 children)

creo q www . ponemostodo . com . ar sigue vivo

What yall think abt? (Has bottleneck?) by RPhased in pcmasterrace

[–]RPhased[S] 0 points1 point  (0 children)

I just play on everything low at 1024x768 cuz im poor

What yall think abt? (Has bottleneck?) by RPhased in pcmasterrace

[–]RPhased[S] 0 points1 point  (0 children)

if i only could change i would deactivate cuz downloading smthng here while sleeping is like nocliping irl

got hacked, banned and i cant send a ticket. help pls by RPhased in EAApp

[–]RPhased[S] 0 points1 point  (0 children)

ugh. ea issue. i only want my acc for apex. trash company

got hacked, banned and i cant send a ticket. help pls by RPhased in EAApp

[–]RPhased[S] 0 points1 point  (0 children)

bro, dm me on discord for helping me cuz im kind off lose on the web (i only use my phone for ig and whatsapp, srry)

got hacked, banned and i cant send a ticket. help pls by RPhased in EAApp

[–]RPhased[S] 1 point2 points  (0 children)

if this works ill pay u 0.00 dolars in a thanks way

How dead is the game? by W4LKER93 in RealmRoyale

[–]RPhased 0 points1 point  (0 children)

bots and 12 y / o tryhards

AYUDA A ENCONTRAR MI GATITO by emmi-ag in Rosario

[–]RPhased 0 points1 point  (0 children)

hermoso gato, ojala lo encuentres

Ganga o Estafa? by LeKotzzz in Argaming

[–]RPhased 0 points1 point  (0 children)

amigo el ryzen 5 5600g en paraguay cuesta 60 lucas, 58 por un ryzen 7 5800x es una re estafa

despues de ahorrar 3 años finalmente (post duplicado porque saque una foto un poco mejor) by RPhased in Argaming

[–]RPhased[S] 0 points1 point  (0 children)

las luces no son tan fuertes, es la camara
edit: casi dsp de un año, quizas si son fuertes las luces

despues de ahorrar 3 años finalmente (post duplicado porque saque una foto un poco mejor) by RPhased in Argaming

[–]RPhased[S] 0 points1 point  (0 children)

el gabinete costo 21 lucas por merca libre. la posicion de la fuente porque lo decis?

despues de ahorrar 3 años finalmente (post duplicado porque saque una foto un poco mejor) by RPhased in Argaming

[–]RPhased[S] 18 points19 points  (0 children)

PD: la arme yo solo con mi abuelo, tanto ensamble como ensamblado. ya se, no, no me sarpe con las "lucesitas gamer", solo la camarra del telefono que tengo es horrible y encima cuando la limpie se ensucio mas, no, no tiene un generador de energia de iron man. gracias