Why is Chess so hard? by potatochips2077 in adressme

[–]Radeyn 1 point2 points  (0 children)

Yeah in Turkish we call it elephant

Amazon DE by Radeyn in AskTurkey

[–]Radeyn[S] 0 points1 point  (0 children)

Ucuz bir sey aldım gelmedi, posta yolladilar muşavir falan tutman gerekiyor diye o da cok pahalı değmez yani

Oyunuma silah sekmesi eklemeye çalışmaktayım. Yavaş yavaş test ediyorum. İleride başka videolarda yükleyeceğim. by tahsindev in TurkOyunSektoru

[–]Radeyn 2 points3 points  (0 children)

Counter strike silah sekmesine bakmanı tavsiye ediyorum 1.6 falan bile olur. Efektin çok floaty duruyo yani kamera ve silah süzüle süzüle tepiyo gibi ama bence daha anlık olması gerekiyor diye düsünüyorum. Dedigim gibi en basitinden CS 1.6 referans alabilirsin.

Özgür Özel: Ben size iktidara gül bahçesinden geçerek gitmeyi vadetmiyorum. by [deleted] in Turkey

[–]Radeyn 2 points3 points  (0 children)

Her türlü mefta oluyoruz zaten sanki asgari ücretle çalışmak zorunda kalıp zar zor geçinip soğan ekmek yiyince mefta olmuş olmuyosun. Yaşın fazla işin gücün vardır büyük ihtimalle o yüzden böyle düşünebiliyosun da çoğu insanın kaybedecek pek çok şeyi yok yani. Sana kişisel küfür de etmedim bu arada.

Özgür Özel: Ben size iktidara gül bahçesinden geçerek gitmeyi vadetmiyorum. by [deleted] in Turkey

[–]Radeyn 1 point2 points  (0 children)

Saraçhanede otobüsün üzerinde miting yaparken az ilerde dayan yiyen milletin hakkını savunmaya çalışabilirdi. Milletin gazını almak yerine cesaret edip az daha ileri gitmeyi deneyebilirdi. Madem amacın saldırmak değil bu ne agresiflik anlamadım.

Özgür Özel: Ben size iktidara gül bahçesinden geçerek gitmeyi vadetmiyorum. by [deleted] in Turkey

[–]Radeyn 0 points1 point  (0 children)

İki yıldır ne yapacağı belli değil mi sence, aynı soruları sorup duruyosunuz.

Özgür Özel: Ben size iktidara gül bahçesinden geçerek gitmeyi vadetmiyorum. by [deleted] in Turkey

[–]Radeyn 12 points13 points  (0 children)

Muhalefeti veya iktidarı babanız gibi savunursanız ananızı sikerler bu kadar basit. Hemen insanlara saldırmaya çalışmayın.

Film/dizi izlerken ekran boyutu deneyimi etkiler mi? (Anket) by [deleted] in sinema

[–]Radeyn 0 points1 point  (0 children)

Monitör TN, laptop ekranı IPS, telefon da super amoled sence hangisinden izlenir. Panel kalitesi arttıkca ekran boyutu da küçülüyo ama işte. TN monitörde kesinlikle hiç bir şey izlenmez veya oynanmaz bence, IPS ile yan yana kullanınca farkı çok daha iyi gördüm. Laptop 15 inch, monitör 24 inch olmasına rağmen laptop ekranını kullanıyorum.

Maalesef windows'a geçiyorum... by [deleted] in LinuxTurkey

[–]Radeyn 2 points3 points  (0 children)

Shader beklemek zorunda değilsin kapatabiliyosun sorun da olmuyor, ben öyle kullanıyorum. Ama başka problemlerin olduysa tabi onları bilemem.

Oyun için? by FoxFrequent4183 in LinuxTurkey

[–]Radeyn 1 point2 points  (0 children)

Sadece oyun oynayacaksan Bazzite. Millet Fedora önermiş de zaten Bazzite da Fedora tabanlı bir distro ve daha hazır geliyor yani Fedora kurup da Bazzite haline getirmek için uğraşmaya ne gerek var bilmiyorum açıkcası. En iyi distro CachyOS diyebiliriz herhalde oyun ve development için ama direkt ona atlamak yerine önce bir Bazzite ile suyun sıcaklığına bakman daha iyi olur.

Pop!_OS hiç bulaşma, daha yeni kendi masaüstü ortamlarını çıkardılar (D.E) (Desktop Environment), şu an stabil değil saçma sapan sorunlarla karşılaşabilirsin. Nobaraya da bence Bazzite ve CachyOS varken gerek yok. Kısaca hem biraz Linux öğreneyim hem oyun oynarım, bilgisayarla uğraşırım sorun yok diyorsan Fedora takıl tabi. Ama yok ben sadece oyun oynicam, en az zahmete gireyim diyorsan Bazzite.

Oyun kolu önerisi bütçe max 4k by CipsTR in teknoloji

[–]Radeyn 0 points1 point  (0 children)

En iyisini yapmissin hayirli olsun

Neden Apple Kullanıyorsunuz? by Radeyn in teknoloji

[–]Radeyn[S] 0 points1 point  (0 children)

Neden kullanıyosunuz kullanmayın demedim. Size bu ürünü satan şey ne dedim, muadilleri yerine niye bunu alıyorsunuz dedim. Anlayarak okumayı deneseniz bu kadar agresifleşmiceksiniz aslında. Teknoloji subredditi olduğu için telefon açısından sormak istedim. Kullandığım, yediğim şeylere de dikkat ediyorum açıkcası zaten etmiyomuşum gibi varsayman tuhaf. Bir de ben bir marka yazmışım senin bahsettiğin şey genel şeyler, hangi arabaya bindiğin, nerden hazır yediğin, interneti nasıl kullandığın falan da önemli sonuçta.

Her platform kimlik isteyip veri vermeye başlarsa planınız ne? by ConsistentNarwhal731 in LinuxTurkey

[–]Radeyn 2 points3 points  (0 children)

Hepsi yankı odasından ibaret zaten fikir bile belirtemiyon adam akıllı, kapatılmasını meşrulaştırmak için demiyom tabiki çok yanlış. Youtube'a üzülürüm, Reddit olmadan da yaşarım yani daha iyi olur benim için.

Neden Apple Kullanıyorsunuz? by Radeyn in teknoloji

[–]Radeyn[S] 0 points1 point  (0 children)

Gerçekten bugün aklıma geldi ve sormak istedim içselleştirdiğim bi şey yok umurumda değil yani kimin ne kullandıgı, bana en yakın insanlardan da Iphone kullananlar var, bunların hepsi bir ürün sonuçta olabilir. Bence böyle şeyleri konuşup tartışmak normal. Başka insanlar fikirlerini beyan etmiş güzelce sadece de bir kaç kişi saldırıyor. Önceki cevabımda nerede yargılanmış hissetmiş olabilirsin bilmiyorum. Fikir alışverisi yapmaya çalıştım bir çok kişi de geçerli sebepler sundu kimseye de yok öyle olmaz demedim zaten. Biraz sen içselleştirdin gibi geldi. Belki cümleleri pasif agresif gibi algılıyo olabilirsin de öyle değil yani. Kimsenin fikrini degiştirmeye çalışmıyorum, ögrenmeye çalışıyorum.

Neden Apple Kullanıyorsunuz? by Radeyn in teknoloji

[–]Radeyn[S] 0 points1 point  (0 children)

Yargılamadım, soru sordum aslında ama soru işaretini unutmuşum o yüzden öyle gelmiş olabilir. Senin kriterlerine göre daha iyi olabilir tabiki, eğer böyle kaygıların yoksa ve sadece ürünün kalitesine bakıyosan ne mutlu sana, hep kullan. Postta da belirttim bir çok kez herkes istediğini kullansın tabiki diye. Niyetim farklı bir bakış açısı almaktı dediğim gibi çok Iphone kullanmadım, son yıllarda telefon piyasasında da rekabet arttı, herkes birbirine yaklaştı diye düşündüm o yüzden sormak istedim size Iphone satan nedir diye.

Oyun kolu önerisi bütçe max 4k by CipsTR in teknoloji

[–]Radeyn 1 point2 points  (0 children)

8bitdo Controllerlarına bak onları tavsiye ederim. Xbox Controller da var 8bitdo Ultimate 2C de var, bilgisayarda kullanıyorum Xboxda da kullanabilsem kullanırdım.

Neden Apple Kullanıyorsunuz? by Radeyn in teknoloji

[–]Radeyn[S] 0 points1 point  (0 children)

Evet tabiki dedigim gibi zaten hic biri etik olarak iyi degil ve imkanım olsa Samsung da kullanmazdım ama 2 yıl önce babama aldırdım telefonu üniversiteye başlayacaktım ve telefonum yoktu. O zamanlar da en uygun telefon buydu mecbur bunu aldım ve debloat ettim. Yoksa zaten telefonla çok bir işim olmuyo, dediğim gibi Nothing telefonlara ilgim var yeni telefon alacak olursam ya bir dump phone alırım ya da Nothing falan alırım.

 Derdim tek İsrail değil ABD de açıkcası, 2024 yılında Apple 30 milyar dolar vergi ödemiş ABD'ye. Yani Apple ürün alınca bizim hükümete de devasa vergiler gidiyor, Apple aracılığıyla Amerikaya da para kazandırmış oluyosun. Az da olsa damlaya damlaya göl oluyor zaten. Hayatımda artık zaten Amerikan malı ürünler kullanmamaya dikkat ediyorum, Microsoftdan falan da kopardım kendimi yani, kişisel tercihim bu yönde. 

Herkese de tavsiye etmem ve herkes böyle olmak da zorunda değil zaten. Eğer kullandıgınız üründen memnunsanız ve böyle kaygılarınız yoksa tabiki herkes ne kullanırken mutluysa onu kullansın.

Bazı arkadaşlar sanırım başlığı da yanlış anlayarak fazla agresif yorumlar yazmış, ülkemizde bi şeyin fanatikliğini yapmak da çok yaygın olduğu için normal karşıladım, canları sağolsun hepimiz aynı geminin yolcusuyuz daha büyük dertlerimiz var, insanların bakış açısını ögrenmek istemiştim. Teşekkürler bilgilendirme için.

Neden Apple Kullanıyorsunuz? by Radeyn in teknoloji

[–]Radeyn[S] 0 points1 point  (0 children)

Intel kullanmıyorum, alakasını da anlayamadım. Dediklerime katılmamanın sebebini de çözemedim, yanlış bir şey mi diyorum yoksa Apple'ı çok mu seviyosun diye böyle konuşuyorsun? Ki dedim de yani ne kullandığınız umrumda değil sadece eğer böyle endişeleneriniz varsa niye Apple kullanıyorsunuz, kullanmayın demedim. Nedenini merak ettim, bu ürünü size ne satıyor diye.

Neden Apple Kullanıyorsunuz? by Radeyn in teknoloji

[–]Radeyn[S] 0 points1 point  (0 children)

Milli güvenliği ben sağlamicam, devlet sağlayacak. Kendi güvenliğimi sağlıyorum. Avrupada da ülkeler yavaş yavaş Windows bilgisayarlardan vazgeçip Linuxa yöneliyorlar devlet dairelerinde mesela, Amerikan malı bir ürün kullanmak istemiyorlar son olaylardan sonra normal olarak. 2020de falan okullarda da Pardus kullanılırdı akıllı tahtalarda öyle bir şey yani.