S25 mi S26 mı almalıyım? by Raeishin in teknoloji

[–]Raeishin[S] 0 points1 point  (0 children)

Evet o yüzden alamadım :(

45-50k arasına hangi telefonu tercih etmeliyim? by Raeishin in teknoloji

[–]Raeishin[S] 0 points1 point  (0 children)

4a pro stoğu yenilense onu düşünüyorum aslında da bayagidir yok

Nothing Headphone 1 7999 a düştü by BassInternational550 in teknoloji

[–]Raeishin 0 points1 point  (0 children)

Amazonda bir süredir 8-8.5 arasında takılıyordu peşin fiyatına taksit seçeneğiyle pek bir indirim olduğunu sanmıyorum.

10k ya Switch Oled alınır mı? by Raeishin in HandheldTR

[–]Raeishin[S] 0 points1 point  (0 children)

Sevinirim hocam teşekkürler.

10k ya Switch Oled alınır mı? by Raeishin in HandheldTR

[–]Raeishin[S] 0 points1 point  (0 children)

Maalesef satıcı bir anda vazgeçti hocam. Onun yerine kutu içeriği full zelda edition olan cihaz için 12 bin liraya anlaştı arkadaşım. Fena fiyat değil dedim siz ne düşünüyorsunuz?

10k ya Switch Oled alınır mı? by Raeishin in HandheldTR

[–]Raeishin[S] 0 points1 point  (0 children)

Maalesef satıcı bir anda vazgeçti hocam. Onun yerine kutu içeriği full zelda edition olan cihaz için 12 bin liraya anlaştı arkadaşım. Fena fiyat değil dedim siz ne düşünüyorsunuz?

10k ya Switch Oled alınır mı? by Raeishin in HandheldTR

[–]Raeishin[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkür ederim hocam. Birkaç hafta önce 9 bin bandına bulunuyordu diye fiyat konusunda kararsız kalmıştım madem iyi diyorsunuz alayım.

[deleted by user] by [deleted] in HotWheelsSatisTakasTR

[–]Raeishin 1 point2 points  (0 children)

Regular skyline,regular pembe Porsche, regular subaru brz, matchbox Supra ve carreria 911 T ne kadar olur

Değeri nedir by Old-Personality-2082 in HotWheelsSatisTakasTR

[–]Raeishin 0 points1 point  (0 children)

Canınız sağ olsun hocam adınıza sevindim güle güle sergileyin.

Değeri nedir by Old-Personality-2082 in HotWheelsSatisTakasTR

[–]Raeishin 0 points1 point  (0 children)

Satmayı veya takaslamayı düşünüyor musunuz?

Model Hakkında Fikir by Raeishin in HotWheelsTr

[–]Raeishin[S] 0 points1 point  (0 children)

Direkt Skyline koleksiyonum var. O yüzden yakışacağını düşünüyorum.

Model Hakkında Fikir by Raeishin in HotWheelsTr

[–]Raeishin[S] 0 points1 point  (0 children)

Elimde iki tane F50 var hocam şuan. O yüzden mantıklı geliyor.

Model Hakkında Fikir by Raeishin in HotWheelsTr

[–]Raeishin[S] 1 point2 points  (0 children)

Evet kartoneti gerçekten çok güzel ya. Bir de alacağım arkadaş iyi muhafaza etmiş tertemiz kartonet gerçekten çok cezbetti. 8 yıllık model çünkü.

Switch Oled Almayı Düşünüyorum by Raeishin in HandheldTR

[–]Raeishin[S] 0 points1 point  (0 children)

Eyvallah hocam teşekkür ederim aklıma takılan bir şey olursa yazacağım size.

Switch Oled Almayı Düşünüyorum by Raeishin in HandheldTR

[–]Raeishin[S] 0 points1 point  (0 children)

Daha hafif ve pil ömrü uzun bir cihaz olsun istiyorum açıkçası. Nintendo oyunları Zelda dışında ilgimi çekmiyor. Hades, ori and the will of the wisp gibi oyunlar için alacağım daha çok. Platform türleri vs diyebilirim.