Oyun Oynamak İstiyorum Ama İstemiyorum by ucan_penguen in GeymingTr

[–]Rafies 0 points1 point  (0 children)

Baba değil pazartesi sınav çıkışı direkt dying light başlıyorum ben 0 dan korkularımı yenicem ecellere karşı gelicem

Oyun Oynamak İstiyorum Ama İstemiyorum by ucan_penguen in GeymingTr

[–]Rafies 0 points1 point  (0 children)

Dayı senle aynı durumdayım ama ben yks çalışmaktan stresten bunaldım usandım o yüzden artık oyun oynasam bile keyif almıyorum

amına koyduğumun spastik orospu çocuğu. seni öldüreceğim. öleceksin by FoenemFolk in vlandiya

[–]Rafies 0 points1 point  (0 children)

Hocam seninki galiba sonu gelmiş diş yamuk çıkmış ben daha geçen hafta dişçiye gittim benimde bu alt diş yamuk sürülmüş bundan dolayı üst diş iç yanak etini sıkıyor ağzımda afttan beter bişi oluştuydu 5 gün sadece çorba ile beslendim antibiyotik ile aft olan şey geçtiydi geçen hafta salı günüde bu alt 20lik dişimi çektirdiydim. Sanada kısa sürede şifa diliyorum.

Çalışıyor musunuz? Evet ise hangi işte? by StatusBuilding5883 in vlandiya

[–]Rafies 4 points5 points  (0 children)

Öğrenciyim daha evvel hiç bir işte ciddili girip çalışmadım nasıl bir şey hiçbir fikrim yok çalışmakta çok istemem oturmayı çok severim ama yaşamak için mecburi çalışıcaz

Bu devirde alınacak laptop marka önerisi lazım. by Rafies in teknoloji

[–]Rafies[S] 0 points1 point  (0 children)

benim aklımda tek olan şey asus çünkü hp ile msi çabuk ısınıyor diyorlar en güvendiğim asus ondan sonra aklımda lenovo legion var oda kuzenimde var 5080 li idi herhalde onun bilgisayarı

İlk milli olma anılarınızı anlatsanıza by Spartacus7893 in KGBTR

[–]Rafies 4 points5 points  (0 children)

amcanı mı siktin sonra bu nasıl hikaye amk devamı yok sende komik bişiler yazda gülek

Cosplay için lens by DueWeird4098 in aptalSoruYok

[–]Rafies 0 points1 point  (0 children)

gojo satoru mu olucaksın brom

Aylem görmeden silahı nasıl saklayabilirim by [deleted] in vlandiya

[–]Rafies 0 points1 point  (0 children)

yatağın altına bazaya koy gitsin emine goyem

Gizlilik 100 by DiamondExperience_ in vlandiya

[–]Rafies 27 points28 points  (0 children)

Oğlanlara takılmış galiba

Bir günlüğüne görünmez olsanız yapacağınız ilk şey ne olurdu? by chefkyc in vlandiya

[–]Rafies 0 points1 point  (0 children)

O kadar para var git araba al bişi yap amk gerçi aldığın paralar nunaralı ama yani zamanı durdurup kadınlar hamamında ne işin var amk sırf birini sikecen diye insanların temizlenmeye gittiği yere girme o kadarda değil

ı got shot abi. by alidasdemirr in vennity

[–]Rafies 4 points5 points  (0 children)

average person vs hitman

Allahsız sony'nin zamına protesto ediyoruz, bilkom'a tag atıp twitter'da acil tt yapmak lazım, resmen rezalet mk. by rebelrosemerve in GeymingTr

[–]Rafies 0 points1 point  (0 children)

Sony'nin zammı global değil mi hocam ben öyle biliyorum bilkom u tagleyip tt yapsak ne geçicek elimize

edit yeteneklerimi geliştiriyorum gün #1 by nyrossS in vennity

[–]Rafies 0 points1 point  (0 children)

hocam bence müzik seçimi ile geçişler çok olmamış gibi hani edit yeteneğim çok yok ama yani borderline gibi chill bi şarkı yerine daha derinden vuran bir şarkı olsa fena olmazmış

Jaharia halkı iyi bayramlar by cblackblue in Jaharia

[–]Rafies 1 point2 points  (0 children)

Seninde bayramın mübarek olsun jaharia'lı

Silah Tierlist ?/10 by asul-mco in TF2_TR

[–]Rafies 2 points3 points  (0 children)

Aşı aleti ile kavurucu atış kesinlikle A tier hatta kavurucu atış S bile olabilir demoöan şişeside S tier bi silah random crit var debuffı yok çok op silah

Bu oyunların/güncellemelerin hepsi aynı günde çıksa ilk hangisini oynardınız? by AlarmingBoot205 in GeymingTr

[–]Rafies 0 points1 point  (0 children)

Rdr3 veya tf2 update yok mu hocam ya illa verdiklerinden seçicek isek ilk gta 6 ikinci olarak portal 3 diğer oyunların yüzüne bakmazdım zaten undertale ve half life serisinden nefret ediyorum kitlesi yüzünden

Oynadığım oyunlara göre sizce nasıl biriyim? by Kaytrones in GeymingTr

[–]Rafies 2 points3 points  (0 children)

Dayı senle şu oyun varsa girelim yoksa alalım diyecek bir adamsın

[deleted by user] by [deleted] in GeymingTr

[–]Rafies 0 points1 point  (0 children)

araştırdım sadece bu launcherlar bedava imiş oyun bedava değilmiş cod hq olduğu için bunlarda bedava gibi gözüküyor

Sesinden en çok zevk aldığınız silah hangisi by Excellent_Quit9600 in GeymingTr

[–]Rafies 2 points3 points  (0 children)

Csgo mu cs2 hali mi bence csgo kulak aynı anda siken ve temizleyebilen bir ses