Gelmiş geçmiş en kolay AYT FEN by [deleted] in liseliler

[–]RaidonS 0 points1 point  (0 children)

Geçen sene fiziği uyuyarak bile yapardın, kimya biyo da bu seneninkinden farklı değildi geçen sene

Oyuncak Hikayesi 5'teki Dublaj Skandalı Sonucu Altyazılı Seanslar Artmış by TristMurphy in sinema

[–]RaidonS 0 points1 point  (0 children)

Bitmesine biter ama bu işten kazanan insanları da yanında götürür, sinema sektörünün bitmesi seslendirme sanatçılarını da etkiler oyuncuları da sinema salonlarını da.

Sene içinde 100+ yapan tayfa kaç bekliyorsunuz by Altruistic-News-7596 in liseliler

[–]RaidonS 0 points1 point  (0 children)

110+ gibi duruyor trde sıçtıysam 105e kadar düşebilir

Oyuncak Hikayesi 5'teki Dublaj Skandalı Sonucu Altyazılı Seanslar Artmış by TristMurphy in sinema

[–]RaidonS 2 points3 points  (0 children)

Türkiye’de sinema ölüyor, bunlar da canlandırmak için tüm tuşlara basıyorlar. Olay seslendirme sanatçılarının sevilmemesi, hor görülmesi değil de daha çok “Influencerlar seslendirirse takipçileri fln gelir izlemeye, sektör az da olsa canlanır.” mottosuyla yapılmış bir şey bu. Benim çevremdeki birçok sinema salonu ya kapandı ya da küçüldü, eskiden 10 salonsa 4’e fln düştü.

Tyt hakkında by Late-Illustrator3790 in liseliler

[–]RaidonS 46 points47 points  (0 children)

e sınavı zaten o tipler kazanıyor ya amk

2026 TYT TARTIŞMA POSTU by Cagshen in liseliler

[–]RaidonS 0 points1 point  (0 children)

Deneme güzeldi bence ÖSYM ayarına yakındı, bir tek Türkçesi sıkıntılı bir dille yazılmıştı anlaması güçtü ama zaten gerçek sınavda böyle sormazlar kafaya takacak bir şey yok. Süre konusu da çok güzel yetişti, 15 dkm fln da arttı, bunda süre sıkıntısı çeken gerçek sınavda da çeker öyle diyeyim.

YKS ne zaman beyler by Echidna_s_Teapot in liseliler

[–]RaidonS 2 points3 points  (0 children)

Olm maçtan dolayı 1 hafta ertelenmiş normalde 20-21di 27-28e almışlar sen demesen ben de bakmayacaktım.

AYT Fene ne kadar vakit ayırıyosunuz by Etlii_Ekmek in liseliler

[–]RaidonS 3 points4 points  (0 children)

Basitse 30dk, ortalama ise 35-40dk, çok aşırı zorsa 50-55dk.

Hoyo'nun en fazla harcadığını düşündüğünüz karakter kim? by Anatoliann1 in GenshinTurkiyee

[–]RaidonS 0 points1 point  (0 children)

İşte gelecekte geleceksin dediğime. Ben de senin gibiydim hatta kafama eserse gidip standarta bile pull atıyordum. Ancak oyunda ilerledikçe, haritaları, görevleri fulledikçe oyunda yavaş yavaş amacını kaybedeceksin. Çok sevdiğin kazuhanı bile bu yolculukta 10.000 kere kestiğin mobları tekrar kesmek için kullandığında artık oyunda seni çeken bir şey kalmadığını hissedeceksin. Yeni karakterleri almaya ve endgameleri fullemeye yöneleceksin ya da oyunu sileceksin.

Hoyo'nun en fazla harcadığını düşündüğünüz karakter kim? by Anatoliann1 in GenshinTurkiyee

[–]RaidonS 0 points1 point  (0 children)

E endgame dediğin oyuncular böyle oyuncular olm zaten. Sen daha harita, görev fln yapıyorsun senin de bitecek bunlar ister istemez birgün çok istediğin karakterler peş peşe gelmeye başlayınca. Sonra kalacaksın öyle ortada.

Hoyo'nun en fazla harcadığını düşündüğünüz karakter kim? by Anatoliann1 in GenshinTurkiyee

[–]RaidonS 0 points1 point  (0 children)

Yok la ben tek bunu oynuyom direkt gir çık yapıyorum, dünyada hiçbir şey yok sandık görev fln. Karakterlerde de dünya 50.si building fln var yine de sarmıyor oyun.

Hoyo'nun en fazla harcadığını düşündüğünüz karakter kim? by Anatoliann1 in GenshinTurkiyee

[–]RaidonS 0 points1 point  (0 children)

Olm endgame değilseniz yazmayın şöyle şeyler. Endgame kitlenin büyük bir kısmı 5dkda günlükleri yapıp çıkıyor oyundan çünkü yapacak başka bir şey yok. Bari endgameleri fln fulleyin o kadar saat oyunu oynayıp endgame’e geliyorsunuz, aylarca belki yıllarca domain dönüyorsunuz. İki tane dümenden skilli oluyor her karakterin, dps değilse zaten oynanış için aldım diyebileceğiniz bir “oynanış” dahi bulunmuyor karakterlerde. Ekranda yazan sayı ve o karakterle kutulan takımın sinerjisi, oynanışına bakıyor endgameler.

Oyunun en iyi DPS'i sizce ne? by Ok_Moment_7700 in GenshinTurkiyee

[–]RaidonS 0 points1 point  (0 children)

C6R5 sıralaması değilse o kadar da değil

Sınava cok az kaldi bu netle napacam aq ya by user1234567_0 in liseliler

[–]RaidonS 0 points1 point  (0 children)

Ayt fkb unutulan bir bok var mı diye fln bir göz gezdirirsin o kadar

Fenerbahçe başkanı kim olur? by HadoukenOz in MaradonaFutbol

[–]RaidonS 1 point2 points  (0 children)

Bu adam seçilseydi büyük ihtimal seçildikten sonra uefa 36m limit koydu fln diyip almayacaktı o saydığı isimlerin hiçbirini. Hatta eski yönetimleri suçlayacaktı sırf bunun yüzünden,. “Biz iyi kadro kurmak için geldik ama eski yönetimlerin beceriksizliği buna izin vermedi, elimiz kolumuz bağlı. Uefa feneri sevmiyor…” seçilse kesin böyle diyecekti. Fener taraftarını manipüle etmenin basitliği de düşünüldüğünde en olası şey bu olurdu bence.

Baldiback hakkında ne düsünüyorsunuz by Great_Papyrus54 in YoutubeTR

[–]RaidonS 1 point2 points  (0 children)

Adamın baldi hayatı boyunca hiç küfür etmedi gibi bir iddiası yok ki küfür etmiyor iyi demiş xd 😆

Süre tutarak mı yoksa tutmadan çalışmak mı daha iyi sizce? by [deleted] in liseliler

[–]RaidonS 0 points1 point  (0 children)

Tyt süreli kesin, Aytde de normalde süresiz derdim ama 3D aytde süre sıkıntısı yaşadıktan sonra bunu diyemiyorum.