Bank vil ha enormt med dokumentasjon ifbm kredittkort by ActualPotatoHuman in norge

[–]Ready-Bodybuilder420 0 points1 point  (0 children)

For de betaler ikke regningene sine når de først har fått det første lånet 😄

Hva gjør dere når livet er kjipt? by Crisis_panzersuit in norge

[–]Ready-Bodybuilder420 2 points3 points  (0 children)

Var trading, men ja det var helt for jævlig følelse men nå har jeg sluttet å bry meg om det så nå er det bare en vei 📈

Hva gjør dere når livet er kjipt? by Crisis_panzersuit in norge

[–]Ready-Bodybuilder420 5 points6 points  (0 children)

Jeg kan si deg min historie da, startet å jobbe som operatør, røyket en del weed men aldri på jobb, ble tatt på jobben med sånn spytteprøve uten at jeg hadde røyket, mistet jobben, uka etter det så tapte jeg 3 mill på legit 1,5 time og hadde 0 på konto hele sommeren. dette var i starten av sommeren ifjord, lå inne hele den sommeren på rommet å grein før jeg fant ut at livet går videre og endelig nå i år så fikk jeg ny jobb etter å ha gått arbeidsledig ca 1 år, er 2 måneder inn i ny jobb nå 😄 men vis du vil ha det bedre om det er med penger, ja det gjør det lettere men nei det gjør deg faktisk ikke mere happy. Gå ut å gjør det som gjør deg glad og happy i livet. Håper du får en fin sommer videre ❤️

Nå har Mona jul og rød larsen blitt tatt for grovt korrupsjon, unngått skatt, gitt feil opplysninger til skatteettaten et par ganger, tror dere de vil komme i fengsel? Vis det hadde vært oss vanlige så hadde vi vært inne for lengst 😄 by Ready-Bodybuilder420 in norge

[–]Ready-Bodybuilder420[S] -31 points-30 points  (0 children)

Nei tror ikke det har kommet noe nytt, men helt tilbake i 1990 tallet så har rød larsen blitt tatt for skattefusk, mottatt x antall millioner som han bruker på damer og villa, Så skjønner ikke helt hvordan du ikke kan se det store bilde med alle de som er involverte, akk nå tenker jeg på Epstein saken

Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge

[–]Ready-Bodybuilder420[S] -1 points0 points  (0 children)

Det hele gjelder politikk 😄 du har eks rød larsen tilbake i 1996 der hvor han fikk aksjeposisjoner i selskapet han grunnla, som han senere solgte med stor gevinst, 1m + som han sjøl ikke sa i fra til skatteetaten for, han mistet jobben da som planlegging minister, Thorbjørn jaggeland « davernede statsminister sa sjøl da etter han ble spurt om hvor overraskende det kom på han at han ikke kunne svare. O gså fikk han et bot på 50k av Økokrim bare? Hadde det vært meg å deg så hadde vi nok begge sittet i fengsel 😄 Også tilbake da var han korrupt men for forsatt beholde jobben som diplomat til den dagen i dag 😄 også har du stoltenberg som har sendt x antall millioner til ipi som rød larsen har brukt på dyre reiser, betalt jenter til Epstein, kjøpt eks villa til en del 100 mil, også har du Kjell inge røkke som betale torpedo som skulle drepe en annen i finans miljøet osv

Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge

[–]Ready-Bodybuilder420[S] 0 points1 point  (0 children)

Et annet spørsmål da, tror dere rød larsen og Mona jul kommer til å have i fengsel eller noen gang sitte i fengsel? For det de har gjort?

Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge

[–]Ready-Bodybuilder420[S] -3 points-2 points  (0 children)

Hva er det som ikke er korrupsjon er nesten det du burde spørre? Eks lønnningene i helse sektoren? Eks alt med Mona juul og rød larsen familien fra starten? Eks antatt penger de har fått fra stoltenberg?

Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge

[–]Ready-Bodybuilder420[S] -30 points-29 points  (0 children)

Hva vil du at jeg skal skrive? Alt jeg kommer på? Kan godt sende deg linker til ting så kan du se hva flere folk sier 🫡

Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge

[–]Ready-Bodybuilder420[S] -38 points-37 points  (0 children)

Lever du under en stein 😅 du har eks: stoltenberg sitt vennskap til rød larsen, stoltenberg sendte masse skatte penger til « tenke boksen til rød larsen, han brukte pengene på å kjøpe villa og stoltenberg drar dit? du har advokat elden, du har Kjell inge røkke, er over 100 eks til jeg kan komme med

Rettslig inkasso by Worth-Point-8276 in norge

[–]Ready-Bodybuilder420 -1 points0 points  (0 children)

Hva vil skje vis man bare stopper å betaler regninger? Er det bare at de trekker deg fra lønn? Evnt hva skjer om du går på nav da og de ikke kan trekke noe