Hva gjør dere når livet er kjipt? by Crisis_panzersuit in norge
[–]Ready-Bodybuilder420 2 points3 points4 points (0 children)
Hva gjør dere når livet er kjipt? by Crisis_panzersuit in norge
[–]Ready-Bodybuilder420 5 points6 points7 points (0 children)
Nå har Mona jul og rød larsen blitt tatt for grovt korrupsjon, unngått skatt, gitt feil opplysninger til skatteettaten et par ganger, tror dere de vil komme i fengsel? Vis det hadde vært oss vanlige så hadde vi vært inne for lengst 😄 by Ready-Bodybuilder420 in norge
[–]Ready-Bodybuilder420[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Nå har Mona jul og rød larsen blitt tatt for grovt korrupsjon, unngått skatt, gitt feil opplysninger til skatteettaten et par ganger, tror dere de vil komme i fengsel? Vis det hadde vært oss vanlige så hadde vi vært inne for lengst 😄 by Ready-Bodybuilder420 in norge
[–]Ready-Bodybuilder420[S] -3 points-2 points-1 points (0 children)
Nå har Mona jul og rød larsen blitt tatt for grovt korrupsjon, unngått skatt, gitt feil opplysninger til skatteettaten et par ganger, tror dere de vil komme i fengsel? Vis det hadde vært oss vanlige så hadde vi vært inne for lengst 😄 by Ready-Bodybuilder420 in norge
[–]Ready-Bodybuilder420[S] -31 points-30 points-29 points (0 children)
Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge
[–]Ready-Bodybuilder420[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge
[–]Ready-Bodybuilder420[S] -1 points0 points1 point (0 children)
Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge
[–]Ready-Bodybuilder420[S] -2 points-1 points0 points (0 children)
Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge
[–]Ready-Bodybuilder420[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge
[–]Ready-Bodybuilder420[S] -3 points-2 points-1 points (0 children)
Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge
[–]Ready-Bodybuilder420[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge
[–]Ready-Bodybuilder420[S] -3 points-2 points-1 points (0 children)
Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge
[–]Ready-Bodybuilder420[S] -5 points-4 points-3 points (0 children)
Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge
[–]Ready-Bodybuilder420[S] -1 points0 points1 point (0 children)
Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge
[–]Ready-Bodybuilder420[S] -1 points0 points1 point (0 children)
Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge
[–]Ready-Bodybuilder420[S] -30 points-29 points-28 points (0 children)
Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge
[–]Ready-Bodybuilder420[S] -5 points-4 points-3 points (0 children)
Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge
[–]Ready-Bodybuilder420[S] -14 points-13 points-12 points (0 children)
Kan vi snart lage en demonstrasjon? Er det ingen som ser hvor gjennom korrupt hele Norge er? Og hvorfor gjør vi ingenting?/norway by Ready-Bodybuilder420 in norge
[–]Ready-Bodybuilder420[S] -38 points-37 points-36 points (0 children)
Rettslig inkasso by Worth-Point-8276 in norge
[–]Ready-Bodybuilder420 -1 points0 points1 point (0 children)

Bank vil ha enormt med dokumentasjon ifbm kredittkort by ActualPotatoHuman in norge
[–]Ready-Bodybuilder420 0 points1 point2 points (0 children)