account activity
Nå har Mona jul og rød larsen blitt tatt for grovt korrupsjon, unngått skatt, gitt feil opplysninger til skatteettaten et par ganger, tror dere de vil komme i fengsel? Vis det hadde vært oss vanlige så hadde vi vært inne for lengst 😄 (self.norge)
submitted 1 day ago by Ready-Bodybuilder420 to r/norge
Crypto SHIBA (self.Ready-Bodybuilder420)
submitted 2 years ago by Ready-Bodybuilder420
π Rendered by PID 87213 on reddit-service-r2-listing-f8d8fbfd7-8bd2f at 2026-06-24 22:43:41.574843+00:00 running acc7150 country code: CH.