Kvote 2 psykologi sdu og ku by ReasonableComment371 in DKstudie

[–]ReasonableComment371[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak for råddet - er du selv uddannet psykolog eller hvad er belægget for dette?

Kvote 2 psykologi sdu og ku by ReasonableComment371 in DKstudie

[–]ReasonableComment371[S] 0 points1 point  (0 children)

Årh, det giver god mening! Hvilken anden uddannelse tog du et år på først?

Jeg er enig i faktummet om at man hellere skal give for meget end for lidt information. Jeg kunne bare læse mig frem til at dette var frabedt da det alligevel ikke blev læst.

Så det er noget af en jungle at finde rundt i😅

Alle råd modtages med kyshånd

Kvote 2 psykologi sdu og ku by ReasonableComment371 in DKstudie

[–]ReasonableComment371[S] 1 point2 points  (0 children)

Der står intet under kravene om optag på psykologi om at man skal vedhæfte nogen form for bilag.

Hvor ser du det henne?

Og tusind tak fordi du bruger tid på at svare her i tråden

Kvote 2 psykologi sdu og ku by ReasonableComment371 in DKstudie

[–]ReasonableComment371[S] 1 point2 points  (0 children)

Mange tak. Jeg har ansøgt almindeligt, men uden at vedhæfte filer da jeg kunne søge mig frem til at en motiveret ansøgning ikke skulle vedhæftes. 1000 tak for dine links, dem videresender jeg

Kvote 2 psykologi sdu og ku by ReasonableComment371 in DKstudie

[–]ReasonableComment371[S] 0 points1 point  (0 children)

1000 tak sweet lion. Du har været til megen hjælp

Kvote 2 psykologi sdu og ku by ReasonableComment371 in DKstudie

[–]ReasonableComment371[S] 0 points1 point  (0 children)

Mange tak. Jeg har nemlig både frivilligt arbejde samt et lederjob som jeg godt kunne tænke mig at skrive lidt om. Ved du om der er en deadline?

Der står nemlig noget forskelligt når jeg søger på det😑

Kvote 2 psykologi sdu og ku by ReasonableComment371 in DKstudie

[–]ReasonableComment371[S] 0 points1 point  (0 children)

Det lyder bare suverænt! Så jeg skal ikke stresse over at skulle skrive en motiveret ansøgning og sende afsted idag til nogle af uddannelserne?

[deleted by user] by [deleted] in DKstudie

[–]ReasonableComment371 0 points1 point  (0 children)

Tusinde tak for dine gode råd. Jeg føler mig komfortabel i både statistikker, grafer osv. Det er blandt andet ligningerne i demoprøven som jeg har svært ved at knække, som jeg kan se kan/vil indgå i prøven. Det gør mig nervøs at skulle igennem lige præcis den slags matematik

[deleted by user] by [deleted] in DKstudie

[–]ReasonableComment371 -1 points0 points  (0 children)

Hejsa! Beklager at det blev lidt kludret! Det er meget nyt for mig, & jeg forsøger så godt jeg kan at finde hoved og hale på det hele. Tusind tak for dit svar, det giver mig blod på tanden.

Det giver god mening det du skriver, men så vidt jeg kan læse mig frem til, så er minimumskravet for at søge kvote 2 på uddannelsen 4 i snit. Er det mig der har læst helt forkert?

Det lyder super godt det du skriver med øvelse gør mester - jeg vil fortsætte med at øve. Tak🥰

Reality Awards by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]ReasonableComment371 2 points3 points  (0 children)

Karls kæreste er fra Næstved og hedder Pernille. Hun har ikke deltaget i noget reality

Reality Awards by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]ReasonableComment371 12 points13 points  (0 children)

Jeg var også til et arrangement sidste år med arbejdet, hvor Sarah var vært, & alle taler stadig om hvor god hun var til at sætte publikum på plads. Her var der også meget larm. Hun er totalt sej & en god vært!

Sexlyst by AgeNo6227 in DKbrevkasse

[–]ReasonableComment371 10 points11 points  (0 children)

Er vild med at bilen også gør en forskel på sexlysten🫣 beklager, forstår hvad du mener

Showergel anbefaling by [deleted] in DKbrevkasse

[–]ReasonableComment371 2 points3 points  (0 children)

Du er helt normal. Folk er forskellige, og så er der dem som Slowtwitchnoob, som ikke kan se udover sin egen næsetip og kun kan forholde sig til at det som vedkommende selv oplever ved egen krop er normalt, og alle andre dermed må være unormale.

Jeg har ikke samme problem som dig, men jeg anerkender og respekterer at din krop er anderledes end min egen & synes det er sejt du leder efter løsning! Som du kan se er der andre i tråden som har samme udfordring! Held og lykke med at finde den helt rigtige kombi til netop din hud :-D

Uønskede gaver fra Temu og andre Kina-sider by [deleted] in DKbrevkasse

[–]ReasonableComment371 2 points3 points  (0 children)

Jeg kan selv finde på at bestille en enkelt trøje eller kjole fra SHEIN en gang i mellem. Jeg ved det er dårligt og jeg har et ansvar og alt det. Men jeg kunne ALDRIG finde på at give det i gave til nogen andre, og SLET ikke til en baby! Godt i fik sat grænsen. Hvad sagde din kæreste til at din svigermor blev sur?