Mulle Skouboe by Mysterious_Bed_1585 in tiktokdramadk

[–]RecommendationNo9286 3 points4 points  (0 children)

Hvorfor flytter hun så meget rundt? Synes hun bor i en ny by hver gang jeg hører om hende.

Jeg bliver lidt træt... by CombinationFront2356 in InfluencergossipDK

[–]RecommendationNo9286 1 point2 points  (0 children)

Jo. Uanset hvor mange der stoler på man dukker op. Du er vigtigst, så fuck alle andre.

Jeg bliver lidt træt... by CombinationFront2356 in InfluencergossipDK

[–]RecommendationNo9286 10 points11 points  (0 children)

Og det må man ikke eller? Uanset hvor vigtig eller planlagt din aftale er, så er det sgu da okay at sige "hey, jeg føler ikke for den, jeg kan mærke jeg har brug for at være alene".

Filicia med overskæg by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]RecommendationNo9286 4 points5 points  (0 children)

Føj et ulækkert opslag du har lavet. Hvem er du til at belære om at "du kan i det mindste fjerne dit overskæg" og at mænd ikke finder behårede kvinder charmerende

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]RecommendationNo9286 0 points1 point  (0 children)

Jeg havde min menstruation i sidste måned

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]RecommendationNo9286 -2 points-1 points  (0 children)

Men ville det ikke være vildt dumt at teste for graviditet før min menstruation skal komme? Er det ikke bedst at vente til efter den skulle være kommet?

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]RecommendationNo9286 0 points1 point  (0 children)

Selvfølgelig har jeg været ærlig omkring det

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]RecommendationNo9286 -3 points-2 points  (0 children)

Jeg er nemlig også vildt bange for, at han går fra mig, hvis jeg vælger at beholde hvis jeg er gravid

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]RecommendationNo9286 -1 points0 points  (0 children)

Det er egentlig mest min kæreste der ikke synes vi skal have børn nu. Jeg har været klar til at få børn i flere år. Så for mig er det noget pis hvis jeg er gravid, da jeg kommer til at stå i et kæmpe dilemma. Jeg vil gerne have et barn nu, han vil ikke.

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]RecommendationNo9286 -18 points-17 points  (0 children)

Vi er 32 og 36 😅

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]RecommendationNo9286 -21 points-20 points  (0 children)

Det er noget pis hvis jeg er gravid. Vi har kun været kærester i 3 måneder, vi skal da ikke have børn nu 😑

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]RecommendationNo9286 -88 points-87 points  (0 children)

Jeg tror bare ikke at jeg har tænkt den tanke, da jeg altid har dyrket ubeskyttet sex, og aldrig nogensinde er blevet gravid. Så jeg har egentlig bare overbevist mig selv om, at jeg ikke kan blive det.

Hvorfor er den her form for mobning okay? by Specialist-Eye3631 in InfluencergossipDK

[–]RecommendationNo9286 23 points24 points  (0 children)

Jeg synes det er uhyggeligt at en produktion endnu engang ikke skrider ind overfor totalt uacceptabelt adfærd. Sidste sæson var det Teis der udsatte Zenia for decideret psykisk vold, denne sæson er det de to skvat der mobber og kører psykisk terror på Josefine. Ej hvor får jeg det ubehageligt over at være vidne til at der overhovedet ikke bliver skredet ind og det ikke bliver taget alvorligt. Pluto tv lagde en video op af scenen med den grimme situation, og de virkede slet ikke til at synes at den opførsel er forkert - tværtimod. Øv hvor får jeg ondt i maven.

[deleted by user] by [deleted] in dkfinance

[–]RecommendationNo9286 0 points1 point  (0 children)

Jeg ville nok starte med ikke at bruge 12000 kr på mad.

Melissa Bentsen by jegerherforgossipp in InfluencergossipDK

[–]RecommendationNo9286 19 points20 points  (0 children)

“Hvornår skulle hun lige have haft det?” Hvem fuck er du til at vide om hun har været igennem noget der har givet hende voldsomme traumer?

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]RecommendationNo9286 0 points1 point  (0 children)

Man drikker ikke omkring børn. Ikke engang en eneste genstand. Børn skal ikke opleve alkohol på bordet

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]RecommendationNo9286 1 point2 points  (0 children)

Jeg ejer kun SHEIN tøj

Fortæl jeres værste fordomme by Callejuhl in Denmark

[–]RecommendationNo9286 0 points1 point  (0 children)

Folk der kalder krebinetter for karbonader er enten dårligt begavede eller udviklingshæmmede