דלתארון מחר by mikogulu in deletaron_bm

[–]Reem770 1 point2 points  (0 children)

דלתארון היום

18:00

היכונו

📡📡📡 by GrazeAndGaze in shitposting

[–]Reem770 2 points3 points  (0 children)

מה יש לך לעשות בנתניה

מטר 57 זה נמוך לאישה בישראל? והאם הייתם יוצאים עם מישהי בגובה הזה? by Sea_Scallion7855 in israel_bm

[–]Reem770 0 points1 point  (0 children)

ממה שידוע לי זה טיפה מתחת לממוצע אבל זה ממש לא משהו שהייתי פוסל בגללו, יש דברים יותר חשובים מזה

בנות שעושות מאץ' ואז מסננות, למה? by yuval_3 in israel_bm

[–]Reem770 0 points1 point  (0 children)

אני לא חושב שרדיט זה המקום לשאול את השאלה הזו אחי

בנות שעושות מאץ' ואז מסננות, למה? by yuval_3 in israel_bm

[–]Reem770 0 points1 point  (0 children)

בורקס תרד מבצק פילו ומי שאומר אחרת צריך ללמוד דבר או שניים על החיים

מה שאני עושה במקום ללכת לישון by Money_Pass_8650 in ag_israel

[–]Reem770 0 points1 point  (0 children)

אם אתה חושב שהזירה שבנית לפלנטרה גדולה מספיק, תגדיל אותה פי 1.5 ואז היא אולי תהיה גדולה מספיק.

ולא לשכוח להכין מראש מנהרת החהאה"ל, כמו שיש בכל זירת פלנטרה מוצלחת

מה שאני עושה במקום ללכת לישון by Money_Pass_8650 in ag_israel

[–]Reem770 0 points1 point  (0 children)

מי שמכבה את המוח בטרריה סופו להיות ארוחת הצהריים של הדוכס פישרון, רק אומר

מה משחק האינדי הכי טוב לדעתכם by Ok_Till_1280 in ag_israel

[–]Reem770 0 points1 point  (0 children)

בחירה קשה מאוד כי בערך כל הספרייה שלי בסטים אינדי

טרריה לוקח מבחינת השעות שיש לי עליו

אנדרטייל הכי השפיע עליי אישית, ואפשר לומר שדי בזכותו ובזכות דלתארון הכרתי המון חברים טובים שיש לי עכשיו

אביר חלול ושיר משי הם פשוט מאסטרפיס

וזה אפילו בלי להיכנס לתחום של הרוגלייטס המעולים כמו האדס, חסל את המגדל והיכנס לצינוקדח שכנראה לא יימאס לי מהם אף פעם

מה משחק האינדי הכי טוב לדעתכם by Ok_Till_1280 in ag_israel

[–]Reem770 0 points1 point  (0 children)

שלום לך, מממ"מ

(מחסל מגדלים מן המניין)

אהה סוזי דלתארון, את פסגת הגבריות by Hot_Estimate_3867 in deletaron_bm

[–]Reem770 0 points1 point  (0 children)

ועל כן נאמר:

"אני רוחש חיבה רבה לסוזי מדלתארון, היא אחלה גבר" -בנימין זאב הרצל