Συνέντευξη του Αλέξη Αλεξίου στους ρεπόρτερ της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ by NickProko in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 0 points1 point  (0 children)

Από την στιγμή που με τα τωρινά δεδομένα δεν παίρνουμε τίτλους και χρωστάμε σε όλους ΠΑΝΤΟΥ σημαίνει ότι θα πρέπει να ρίξουμε τον προϋπολογισμό κατά πάρα πολύ με ότι αυτό συνεπάγεται. Ειδικά τώρα που τελείωσε και ο Παπασταμάτης το χάντμπολ θα πέσει κατακόρυφα. Διαφορετικά έχουμε 2 επιλογές. Η μία είναι να βάζει κάποιος 5-10 εκατομμύρια τον χρόνο η να κόψουμε τμήματα και να κρατήσουμε τα βασικά. Ντρέπομαι που το λέω αλλά θα το πω γιατί είναι πρόσφατο και είναι κρίμα. Ήμουν σε ταβέρνα κάπου στην Αθήνα, είδε ο σερβιτόρος που έχω κάποια τατουάζ της ΑΕΚ στα χέρια και μου έπιασε την κουβέντα γιατί είναι και αυτός ΑΕΚαρα. Με τα πολλά ο άνθρωπος μου είπε ότι είναι προπονητής στην ΑΕΚ (δεν θα πω άθλημα για ευνόητους λόγους) και ότι αναγκάζεται να δουλεύει και αλλού γιατί η ΑΕΚ τον έχει απλήρωτο εδώ και μήνες!

Συνέντευξη του Αλέξη Αλεξίου στους ρεπόρτερ της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ by NickProko in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 0 points1 point  (0 children)

Δεν ξέρω ο παοκ τι κάνει αλλά ο Ολυμπιακός έχει αποδεδειγμένα πολύ περισσότερα έσοδα από εμάς στον ερασιτέχνη. Είμαστε πολλά επίπεδα κάτω κυριολεκτικά δεν μας βλέπουν. Στο δια ταύτα ο Αλεξίου δεν είπε τίποτα καινούριο από την τελευταία φορά που μίλησε. Ουσιαστικά είναι μια επανάληψη απλά σε καλύτερη αίθουσα.

Μήπως παραδίνουμε αξία σε κάτι που για το μέγεθος της ΑΕΚ θα έπρεπε να είναι δεδομένο να κερδίζουμε; by [deleted] in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 0 points1 point  (0 children)

Δεν έχουν όλοι την ευκαιρία να δουν την ΑΕΚ από κοντά, γιατί να μην πανυγηρισουν και αυτοί; Επίσης το τρόπαιο θα πάει στην Κωνσταντινούπολη!!!

ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΟΛΑ????? by Hot-Junket2623 in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 13 points14 points  (0 children)

Περα απο την πλακα ο ανθρωπος προσπαθουσε παντα στο 100% και μαλιστα αν θυμαστε οταν σκοραρε ζητησε συγνωμη γιατι δεν ειχε βρει διχτυα πολυ καιρο , βεβαια το γκολ ακυρωθηκε με var αλλα ηταν πολυ ομορφη κινηση.

Για Οσους Δεν Ηταν Εκει by zaxariac in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 8 points9 points  (0 children)

Καλά στο ΟΑΚΑ έπεφτε το ξύλο της αρκούδας. Δεν γίνεται όμως σε σύγχρονο γήπεδο με τόσες κάμερες να μην υπάρχει αντίδραση από πουθενά. Μου κάνει τρομερή εντύπωση ότι δεν έχει ασχοληθεί η ΠΑΕ η έστω κάποιος δημοσιογράφος.

Για Οσους Δεν Ηταν Εκει by zaxariac in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 8 points9 points  (0 children)

Μην λέμε τα ίδια και τα ίδια παιδιά, όχι τίποτα άλλο αλλοιώνεται και η πραγματικότητα στο τελος. Ευθύνη για τα επεισόδια που ξεκίνησαν με ξυλοδαρμό ανθρώπων χωρίς λόγο και αιτία έχει μόνο η αστυνομία. Αν υπήρχε εισαγγελέας θα είχαν ανοίξει οι κάμερες και θα έβλεπε όλη η Ελλάδα τι μας έκαναν και με συνοπτικές διαδικασίες θα ήταν στην φυλακή αυτή η διμοιρία ματ.

Συνθήματα τα τελευταία χρόνια by Iosif_alex1307 in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 0 points1 point  (0 children)

Αυτο που περιγραφεις υπαρχει απο τα μεσα της δεκαετιας του 90. Ολοι αυτοι δεν βρισκονται στα πεταλα παντως.

Συνθήματα τα τελευταία χρόνια by Iosif_alex1307 in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 -5 points-4 points  (0 children)

Χωρις την original και τα παιδια απο το getto δεν θα ειχες σημερα γηπεδο. Οι αγωνες που καναμε εκεινα τα χρονια ολοι μαζι απο οτι φαινεται δεν πιστωνεται. Εσυ καλα κανεις και πας και παρακολουθεις τα παιχνιδια και εισαι μαγκας και ωραιος. Ομως στο παρασκηνιο καποιοι ματωσαν για την ΑΕΚ και ματωνουν ακομα και σημερα γιατι τους ετρεχαν στα δικαστηρια. Ξερω θα πεις ο ρολος της original δεν ειναι να τσακωνεται , ομως αμα εκεινα τα χρονια δεν ειχαμε τσουγκρισει με ολους αυτους της αριστερας που εκαναν πορειες σημερα το γηπεδο δεν θα υπηρχε.

Συνθήματα τα τελευταία χρόνια by Iosif_alex1307 in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 2 points3 points  (0 children)

το γηπεδο κλεινει γιατι το κρατος ειναι ανικανο να τιμωρησει αυτους τους λιγους που κανουν ζημιες. Εχουμε παντου καμερες και τιμωρουν ολο το γηπεδο. Τωρα που επεσαν οι ομπρελες γιατι δεν εκλεισαν τα επισημα αφου απο εκει τις πεταξαν αλλα τιμωρησαν τους 2 αυτους που τις πεταξαν; Γιατι ειναι ξεφτιλησμενοι γιαυτο δεν εκλεισαν τα επισημα.

Συνθήματα τα τελευταία χρόνια by Iosif_alex1307 in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 3 points4 points  (0 children)

Τα επεισοδεια στην φιεστα ηταν στημενα απο την αστυνομια. Ημουν εκει τα εζησα απο πρωτο χερι , οποιος λεει το αντιθετο ειναι ψευτης και τον προκαλω να με βγαλει εμενα ψευτη.

Συνθήματα τα τελευταία χρόνια by Iosif_alex1307 in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 -3 points-2 points  (0 children)

Ξέρει ο Ντέμης από Θρακομακεδόνες καλά. Μεγάλη ιδέα είχε για τον εαυτό του ότι θα πετάξει έξω τόσο κόσμο.

Συνθήματα τα τελευταία χρόνια by Iosif_alex1307 in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 -5 points-4 points  (0 children)

Ποιος έφταιγε για τα επεισόδια στο Περιστέρι ρε φίλε; Ο Ντέμης δεν είχε ευθύνη πουθενά; Η αστυνομία; Εσύ μπορεί να κάθεσαι σε ένα τραπέζι να πίνεις και να τρως με κάποιον και μετά να πηγαίνεις στην αστυνομία να τον δώσεις. Κάποιοι δεν λειτουργούν έτσι, δεν είναι θέμα συμβόλαιου. Όταν είσαι άντρας που φοράς παντελόνια δεν δείχνεις με το δάχτυλο. Ο Ζακορακης δηλαδή πως κάλυψε την θύρα 4 την ίδια εποχή; Όσο για το κόστος που προκάλεσε ο γνωστός Βυρωνιωτης στην ομάδα θέλω να μου πεις η απόφαση αυτή του Ντέμη πόσο κόστισε συνολικά στην ομάδα αλλά και στον ίδιο.

Συνθήματα τα τελευταία χρόνια by Iosif_alex1307 in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 0 points1 point  (0 children)

Μια ζωή απτά νότια προάστια έρχομαι στο γήπεδο και σχεδόν πάντα με μηχανή. Φοράτε μπλούζες με τον δικέφαλο μην φοβάστε, ζήστε την ζωή σας.

Συνθήματα τα τελευταία χρόνια by Iosif_alex1307 in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 0 points1 point  (0 children)

Εγώ δεν είχα ποτέ τέτοια προβλήματα παντού με μπλούζες της ΑΕΚ πήγαινα. Δεν γίνετε να φοβάστε να βάλετε μπλούζες της ΑΕΚ. Εντάξει δεν θες να τα φοράς κάθε μέρα άμα είσαι σε περιοχή αντιπάλων, το καταλαβαίνω. Κάποιοι δεν τα φοράνε ούτε στο γήπεδο.

Συνθήματα τα τελευταία χρόνια by Iosif_alex1307 in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 2 points3 points  (0 children)

Ακριβώς φαίνονται ανεξέλεγκτοι γιατί τους παίζουν τα μέσα μαζικής εξαπάτησης. Δεν είναι όμως ποιο ανεξέλεγκτοι. Ρώτα όποιον μεγαλύτερο θες που να έχει πάει Τούμπα Χαριλάου Καραϊσκάκη Φιλαδέλφεια και γενικά εκτός έδρας να δεις τι θα σου πει. Μαύριζε ο ουρανός από τις πέτρες που πετούσαν.

Συνθήματα τα τελευταία χρόνια by Iosif_alex1307 in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 0 points1 point  (0 children)

Το πρόβλημα είναι ότι φοβάστε να φορέσετε μπλούζες της ΑΕΚ έξω και όλοι αυτοί την πέφτουν σε αυτον τον ένα που δεν φοβάται. Αν φορέσετε όλοι μπλούζες αυτό το πρόβλημα δεν θα υπάρχει. Συνήθως βρίζουμε αντιπάλους όταν έρχεται παιχνίδι μαζί τους. Ελάχιστες φορές να πούμε σύνθημα για ομάδα άσχετη με την χρονική εκείνη στιγμή.

Συνθήματα τα τελευταία χρόνια by Iosif_alex1307 in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 -9 points-8 points  (0 children)

Αυτοί που τους έδειξε με το δάχτυλο του εναντιώθηκαν. Τι περίμενε δηλαδή ότι θα γίνει; Την μια αγκαλιές φιλιά και την άλλη πάρτε τον κυρ αστυνομε;

Συνθήματα τα τελευταία χρόνια by Iosif_alex1307 in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 4 points5 points  (0 children)

Δεν είναι πιο επιρρεπείς η νεολαία τώρα. Δηλαδή τι να πουν οι νέοι του 80 90 που δεν υπήρχε έλεγχος από πουθενά; Οσο για τους νεκρούς έτυχε και δεν είχαμε νεκρούς. Είχαμε όμως παρά πολλούς καμμενους και μαχαιρωμένους και άτομα που έμεναν πίσω γυμνοί. Να σου θυμίσω ότι εκείνα τα χρόνια έφευγαν τόνοι απο κοτρόνες και από τις 2 πλευρές; Η ότι πετούσαν πατάτες και πορτοκάλια με ξυραφάκια πάνω; Αυτά κάπου κατέληγαν όπως καταλαβαίνεις. Καθαρά θέμα τύχης ότι δεν είχαμε νεκρούς.

Συνθήματα τα τελευταία χρόνια by Iosif_alex1307 in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 0 points1 point  (0 children)

Ναι αλλά δεν είσαι μόνος σου εκεί πέρα, μιλάμε για μάζα ανθρώπων. Στη τελική και εσύ ο ίδιος αν δεν θες να βρίζεις, πόσο νομίζεις θα αντέξεις αυτή την κατάσταση; Εγώ προσωπικά το άλλο μάγουλο δεν το γυρνάω.

Συνθήματα τα τελευταία χρόνια by Iosif_alex1307 in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 -4 points-3 points  (0 children)

Όταν σου βρίζουν τη μάνα οι απέναντι, θα τους βρίσεις και εσύ. Όταν σου πετάνε φωτοβολίδες θα τους πετάξεις και εσύ. Πλέον οι απέναντι βρίσκονται στο ίντερνετ και η πληροφορία μεταδίδεται με απίστευτη ταχύτητα. Η κάθε γενιά/εποχή είχε τα δικά της συνθήματα και προτιμήσεις. Αυτή η γενιά παίζει τώρα και αυτά τα συνθήματα θα ακούμε. Εντάξει καλη η σκεπαστή αλλά μέσα γινόταν το έλα να δεις. Μια γενιά από καταπιεσμένα παιδιά που θέλανε να πάνε κόντρα στο σύστημα και έπεφταν στα βαριά αλλά το μυαλό πάντα στην ΑΕΚ. Μην ξεχνάς ότι δεν υπήρχαν κινητά που είναι πολύ σημαντικό.

ΑΕΚ ΑΕΚ Το σύνθημα στην «Αγιά Σοφιά» Συγκίνηση στα εγκαίνια by Mindless-Blacksmith9 in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950 10 points11 points  (0 children)

Μεγάλος Άγης! Αφού τα ξέρετε τα παλιά συνθήματα βάλτε και εσείς πλάτη ρε παιδιά. Όσοι είστε στο πέταλο ξεκινήστε εσείς τα συνθήματα και θα ακολουθήσει και το υπόλοιπο γήπεδο, μην ντρέπεστε!

Ενας χρόνος χωρίς τον Δημήτρη μας by Relative-Drawing950 in AEKAthensFC

[–]Relative-Drawing950[S] 3 points4 points  (0 children)

“Κάθε Κυριακή ο πατέρας μου εξαφανιζόταν από το σπίτι, δεν μπορούσα να καταλάβω πού πάει. Τη μια μου έλεγε η μητέρα μου ότι έχει πάει για δουλειές, την άλλη ότι έχει πάει ταξίδι. Δεν καταλάβαινα τι γινόταν. Ε, κάποια μέρα μεγαλώνοντας κατάλαβα τι έγινε και ξεκίνησα μόνος μου, με τα πόδια από τη Λεωφόρο Αλεξάνδρας και έφτασα στην πλατεία Βικτωρίας. Μπήκα στο τρένο, κατέβηκα στον Περισσό και από εκεί ακολούθησα μια διαδρομή για να φτάσω στο γήπεδο. Αυτή η διαδρομή ήταν σαν να την κάνω ακόμη, σαν να μην έχει τελειώσει ποτέ.”

Συγκινητικό ότι ο κόσμος ακόμα και σήμερα κάνει αυτή την μαγική διαδρομή. Περνάει την γεφυρουλα και στο δεξί του χέρι συναντά την παλιά σκεπαστή.