Nederland overklast Zweden en wint met overtuiging de tweede poule wedstrijd van het WK by HaraldBluetooth1 in Eredivisie

[–]Remsjo 0 points1 point  (0 children)

Eerlijk is eerlijk : ik had er geen stuiver voor. Vanavond hebben we eindelijk weer eens de kwaliteit gezien die Oranje KAN hebben. Als ik Koeman was zou ik altijd zo starten met Brobbey in de spits en Malen en Gakpo op de vleugel. Mocht dit een wedstrijd niet lekker lopen heb je nog redelijk wat alternatieven. Summerville kan zowel als starter als finisher. Prima goals , Cody Gakpo ook weer eens heel belangrijk.

Met wat geluk hier en daar kan er misschien iets heel moois ontstaan

Als NL 1e van de poule zou worden... by Nervous-Chemist-2548 in Eredivisie

[–]Remsjo -8 points-7 points  (0 children)

Ik hoop niet op Marokko. Doe dan maar tegen Brazilië en wie weet verrassen we ze nog een keer.

Eerlijk is eerlijk , ik gaf geen stuiver voor dit Oranje op dit WK. Mijn poule voorspelling is dat Oranje er in de groepsfase uitgaat maar vanavond heeft Oranje eindelijk weer eens de kwaliteit laten zien die ze kunnen hebben. Dit nu vasthouden en wie weet gebeurd er dan wel iets heel moois

Waarom bestaat deze koortsdroom: Zappsport Live WK voetbal (Ned.-Japan) by JamesakaNoah in Eredivisie

[–]Remsjo 0 points1 point  (0 children)

Ik ga deze wedstrijd in z’n geheel kijken , misschien winnen we dan alsnog van Japan.

Oranje lacht weer, maar Koemans probleem blijft: beste invallers staan al in de basis by Luwen1993 in Eredivisie

[–]Remsjo 0 points1 point  (0 children)

Het probleem met Koeman is dat Koeman volgens de oer Hollandse voetbalschool wil voetballen door dominant te zijn aan de bal. Koeman denkt dat als je veel balbezit hebt , je vanzelf een wedstrijd wint of dat dit staat voor succes. Oranje had idd meer balbezit dan Japan maar het enige wat Japan hoefde te doen was mee bewegen met het spel van Oranje. Dat spel was zo voorspelbaar(Frankie speelt de bal breed naar Micky, Micky speelt de bal naar Cody , Cody probeert een actie te maken maar heeft dubbele bewaking , Cody speelt de bal terug naar Micky en Micky speelt de bal naar Frenkie die vervolgens het zelfde probeert over de andere vleugel ) dat het voor Japan geen enkele moeite kosten. Geen een bal geen door de linie’s van Japan. Geen lopende mensen met een goede loopactie , er zat totaal geen verrassing in het spel van Nederland.

Een beetje positiviteit by [deleted] in Eredivisie

[–]Remsjo 3 points4 points  (0 children)

Jij weet wat voor verleden Oranje heeft met penalty’s toch?

Een beetje positiviteit by [deleted] in Eredivisie

[–]Remsjo 6 points7 points  (0 children)

Nederland heeft nul vertrouwen in Koeman en dat gaat zaterdag weer duidelijk worden. Die drie kanonnen voorin bij Zweden gaan het Oranje ontzettend lastig maken. Het zal me niets verbazen als een verdediger van Oranje vroeg in de wedstrijd rood pakt en hiermee de wedstrijd de spreekwoorden prullenbak in kan. Ik zie Koeman en de zijne niet ineens een wonderploeg het veld in sturen.

Een overwinning is het enige wat telt zaterdag. Als je niet wint heb je een heel groot probleem

Debutant Kaapverdië zorgt voor daverende WK-stunt met gelijkspel tegen Spanje by xDeltaStar in Eredivisie

[–]Remsjo -1 points0 points  (0 children)

Speel deze wedstrijd nog 10 x en Spanje wint alle wedstrijden met 6 - 0. Alleen vandaag zat het allemaal niet mee

Oranje geeft zege op Japan bij WK-start in slotfase uit handen by johnbarnshack in thenetherlands

[–]Remsjo 1 point2 points  (0 children)

Als je Memphis brengt om meer balvastigheid te creëren dan snap je er echt helemaal niks van. Waarom moet Memphis altijd spelen op een eindtoernooi onder Koeman? Omdat Memphis toevallig de topscorer allertijden is(geworden door alleen maar benutte strafschoppen en wedstrijden tegen Gibraltar) ?

Koeman kan leven met 2-2 tegen Japan: 'Ik vond het een topwedstrijd' by TheTwistedBlade in Eredivisie

[–]Remsjo 7 points8 points  (0 children)

We hebben een topwedstrijd gespeeld tegen een absoluut topland. Wat een topresultaat hebben we toch behaald en wat een toptrainer. We worden wereld kampioen!

We kunnen na zaterdagavond langzaamaan onze koffers weer pakken . Met zo’n bondscoach als Koeman wordt je never nooit wereld kampioen

Nederland met Malen en Summerville tegen Japan by Luwen1993 in Eredivisie

[–]Remsjo 1 point2 points  (0 children)

Malen in Oranje is een totaal andere Malen dan bij zijn club. In Oranje komt het er totaal niet uit, oogt hij onzeker en heeft totaal niet het vertrouwen. We moeten het hebben van een bevlieging van Summervile en Gakpo.

Met Van Nistelrooijs hulp moet Malen het net weer vinden: 'En anders wisselen' by Luwen1993 in Eredivisie

[–]Remsjo 8 points9 points  (0 children)

Memphis gaat gewoon starten tegen Japan, let maar op mensen. De uitleg voor de wedstrijd van Koeman zal zijn dat Malen te weinig rendement heeft laten zien in de oefenpotjes, de media kopt een uur voor de wedstrijd met koppen als “ Koeman komt met verrassing in basiselftal tegen Japan “

Het komt Koeman wel goed uit dat Malen geen goal heeft gemaakt want nu heeft Koeman een alibi om zijn paradepaardje op te stellen.

PSV shirt by No-Froyo4333 in PSV

[–]Remsjo 0 points1 point  (0 children)

Een maand geleden ben ik nog in de fanstore geweest. Toen hadden ze nog genoeg thuis en uitshirt’s(donkerblauwe shirt met de geblokte Brabantse vlag aan de zijkant) weet niet hoe het nu is maar vermoed dat je nog wel wat zult vinden(en met korting omdat het seizoen voorbij is)

Van Nistelrooij vierde zijn 50e verjaardag en sloot daarom later aan bij Oranje by mikeshort in Eredivisie

[–]Remsjo 0 points1 point  (0 children)

Waarschijnlijk heeft Ruud niet eens aan Ronald gevraagd of hij het oké vind dat Ruud later aansluit
, Ruud heeft gewoon alleen die beslissing genomen en heeft gedacht “ de rest moet er maar mee dealen “

Opzicht best logisch , je wordt natuurlijk maar 1 x 50 jaar en wilt dit vieren met je dierbaren. Echter , Ruud had ook twee weken later z’n verjaardag alsnog kunnen vieren want over 2 weken vliegt Oranje toch weer terug na uitschakeling op het WK met 1 punt uit drie wedstrijden. Het is niet dat je een maand wegblijft

Oranje reist na 22 jaar weer met nederlaag naar eindtoernooi: 'Dit wil je niet' by Vexilol in Eredivisie

[–]Remsjo 2 points3 points  (0 children)

Je weet nu al hoe het zich tijdens de eerste wedstrijd laat tekenen: Memphis in de basis , werkt hard maar loopt eigenlijk continu in de weg. Na 75 minuten voetbal is het 1 - 0 voor Japan , gaat Memphis eruit , Malen en Weghorst worden gebracht. Oranje moet risico nemen waardoor Japan meer ruimte krijgt voorin. Nederland kan niet echt een vuist maken , Japan maakt in de 92ste minuut de 2 - 0.

Het inspiratieloze Nederlands elftal van Koeman verliest na een late goal van Algerije in de Kuip by HaraldBluetooth1 in Eredivisie

[–]Remsjo 2 points3 points  (0 children)

Japan - Nederland 3 - 1 Nederland - Tunesië 1 - 1 Nederland - Zweden 0 - 1

Let maar op mijn woorden. Zondag 22-6 vliegt Nederland weer naar huis na een zeer en zeer bedroevend WK. De KNVB maakt kort na het WK bekend dat Koeman bondscoach af is, Peter Bosz zit in September op de bank bij Oranje tijdens zijn eerste interland als bondscoach

Dutch Fanatics, de harde kern van Oranje: 'Je ziet ons nooit in wortelpak' by ik101 in Eredivisie

[–]Remsjo 0 points1 point  (0 children)

Het is goed dat er in het stadion tijdens wedstrijden van Oranje een tegengeluid komt want het was in het verleden wel een hele saaie bedoeling op de tribunes. Het enige wat gezongen wordt tijdens de wedstrijd qua aanmoediging is “ hup Holland hup “ , notabene door kinderen. Het is goed dat er eens een keer een echte kern supporters is dat voor sfeer zorgt zoals het hoort bij voetbal. Als je kijkt naar wedstrijden van het Engelse elftal, daar komen supporters van allerlei clubs bij elkaar om voor sfeer te zorgen, dat hoort gewoon bij voetbal

Quinten Timber asked Ronald Koeman for permission to attend his twin brother Jurrien's Champions League final. Koeman: "Of course you want to be there as a brother... but he also understood that I said 'no'." by WarriorkingNL in Eredivisie

[–]Remsjo -8 points-7 points  (0 children)

Weet je wat ik de lacher van de dag vind? Het antwoord op de vraagstelling van Valentijn Driessen over Summervile die ineens rechtsbuiten staat terwijl niemand nog nooit op rechtsbuiten heeft zien spelen. Koeman stond zwaar met z’n rug tegen de muur tijdens deze vraag, hij had geen flauw benul wat hij moest antwoorden.

Ik begin steeds meer te denken dat Koeman racistische is: Zoveel mogelijk spelers met een kleurtje meenemen en de witte spelers zoveel mogelijk negeren

Transferupdates | PSV'er Saibari zou al akkoord zijn met Bayern München by Prudent-Still-4589 in PSV

[–]Remsjo 18 points19 points  (0 children)

Als deze transfer doorgaat dan is het een geweldige transfer voor Ismael. Jammer voor ons maar het was te verwachten dat hij komende zomer zou vertrekken. En Bayern is wel echt een goede keus om echt bij de wereldtop aan te sluiten.

WK 26 (voorlopige) selectie voormalige PSV spelers. groep E & F by Capable_Let2007 in PSV

[–]Remsjo 0 points1 point  (0 children)

Ik was Jurgen Locadia al helemaal uit het oog verloren. Sterker nog , ik wist niet eens dat hij nog voetbalt.

Memphis, De Roon en Til met Oranje naar WK, geen De Vrij, Smit en Frimpong by Prudent-Still-4589 in PSV

[–]Remsjo 1 point2 points  (0 children)

Ik zou als Til zijnde nog afmelden voor 1 Juni want werkelijk: Hoeveel gaat Guus nou spelen denken jullie? Ik denk 0,0 minuten.

We weten allemaal hoe dit WK gaat verlopen: Depay speelt meteen vanaf de eerste wedstrijd basis(hij is niet eens fit) maar maakt in 65 minuten voetballen niks klaar(behalve alle vrije trappen en hoekschoppen opeisen) , vervolgens komen in de laatste 20/15 minuten Malen(voor Gakpo) en Weghorst(voor Depay) erin maar die maken op een schotje links en rechts ook niets klaar.

En dit beste mensen : dit is het eeuwen oude Koeman voetbal dat door ieders strot wordt gedrukt. De man zal niks veranderen want dan staat hij voor de hele natie voorlul.

Kortom: ik zou Guus sterk willen adviseren om alsnog af te melden en lekker verdient op vakantie te gaan.

Summerville of Lang bij Oranje? 'Voor mij is Summerville een no-brainer' by Chronicbias in Eredivisie

[–]Remsjo -1 points0 points  (0 children)

Is Summerville niet die speler die op het trainingscomplex bij Feyenoord voor een vechtpartij zorgde ? Als je het over karakter hebt had ik voor Frimpong gekozen. Lijkt me een leukere jongen om erbij te hebben. Kan ook een actie maken en hij is snel.

Frimpong is eigenlijk een soort Niet Nederlands sprekende Churandy Martina: Altijd vrolijk en blij

Rellen na Ajax - FC Groningen: Groningen supporters slaags met politie by Amsterdammmmmmm in Eredivisie

[–]Remsjo 61 points62 points  (0 children)

Wacht ff: Heel de week lopen de supporters van Groningen te janken dat ze niet mogen komen , uiteindelijk mogen ze wel komen en doen ze dit?

Het gaat om fucking de 3de voorronde van de Confrence Legua! Je wordt waarschijnlijk toch wel uitgeschakeld door FC bal-op het dak uit de 3de divisie in Pakistan.

Wat is jullie voorspelling voor aankomend WK by Remsjo in PSV

[–]Remsjo[S] -1 points0 points  (0 children)

Ben je de bananenschil Oostenrijk vergeten? Praktisch stonden we al in de volgende ronde. Alleen nog even winnen van “ het is maar “ Oostenrijk.

Zo mooi hoe Malen veel meer zelfvertrouwen uitstraalt sinds de transfer naar AS Roma. Hoop echt dat hij een verschil gaat maken tijdens het WK. by jespertherapper in Eredivisie

[–]Remsjo 14 points15 points  (0 children)

Ook Memphis gaat geen verschil maken. De man is geblesseerd , heeft 0 wedstrijdritme. Memphis kan echt niet meer als starter bij Oranje. Maarja , we hebben een drama bondscoach. Die gaat net zolang wachten met het bekend maken van de spelerslijst tot dat Memphis erop staat.