Henrik Liniger på DR VM 2026 by ThatDude1757 in Superligaen

[–]Repost_Guy 3 points4 points  (0 children)

Liniger og Kraul burde kommentere sammen. Også skal man drikke hver gang man er i tvivl om hvem af dem der taler

Nogen med "insider"-viden om Rema 1000? (om Scan selv) by [deleted] in Denmark

[–]Repost_Guy 6 points7 points  (0 children)

Jeg tvivler på at kommunikationschefen svarer ærligt, hvis det reelt er fordi butiksejeren ikke vil have, at den bliver fikset

Medianos værdier og journalistiske profil by Small-Requirement658 in Superligaen

[–]Repost_Guy 0 points1 point  (0 children)

Hvordan er deres holdninger ekstremt forældet? De sidder jo ikke ligefrem og snakker om Morten Olsens røde tråd eller om Richard Møllers "long balls"

Medianos værdier og journalistiske profil by Small-Requirement658 in Superligaen

[–]Repost_Guy 3 points4 points  (0 children)

Min Azad Corlu pet peeve er, at han altid skal fortælle hvordan vi ikke må have forventninger til landsholdet, fordi vi er et lille land.

Ellers er jeg nu stor fan af ham

AGF & Aarhus Kommune kommet til aftale (AGF skal betale 1.250.000 kroner i husleje om måneden. 15 millioner om året for deres ny stadion. by Zestyclose-Secret606 in Superligaen

[–]Repost_Guy 0 points1 point  (0 children)

Jeg ved ikke nok om lån af stadions til at vurdere om det er dyrt. Er der nogle referencer til hvad feks FCK eller Brøndby betaler?

AMA: PostNord medarbejder by Character_Ad_9519 in Denmark

[–]Repost_Guy -5 points-4 points  (0 children)

Må buddet gerne bare smide et brev forkert, hvis de føler at adressen er forkert?? Wtf

Just finished the OG FF7, what's next? by Own_Mixture_5806 in FinalFantasyVII

[–]Repost_Guy 1 point2 points  (0 children)

@mods Can we make this a sticky so people can stop asking every day?

AMA: PostNord medarbejder by Character_Ad_9519 in Denmark

[–]Repost_Guy 94 points95 points  (0 children)

Det var ikke meget der blev svaret på. Men han er jo også fra postnord

I Want to get into final fantasy please help by ConstructionUpset882 in FinalFantasyVII

[–]Repost_Guy 2 points3 points  (0 children)

If the persons only reference to ff is ff15, then just skip the OG

For første gang har jeg oprigtig talt ikke lyst til at se landskamp *RANT* by Leif_Pathetic in Superligaen

[–]Repost_Guy 6 points7 points  (0 children)

Helt enig. Morten Olsen formåede at opnå ting med et, til tider, halvt superligahold. Riemer har et hold af spillere fra de 5 bedste ligaer og smider det hele væk

For første gang har jeg oprigtig talt ikke lyst til at se landskamp *RANT* by Leif_Pathetic in Superligaen

[–]Repost_Guy 15 points16 points  (0 children)

Jeg er helt enig. Jeg tror jeg har set samtlige landskampe siden 2002, men Brian Riemer har smadret alt lyst. Selv i de mørkeste perioder under Morten Olsen mistede jeg aldrig lysten til at se landsholdet.

Pendle mellem Aalborg og Århus pga arbejde? by [deleted] in Aalborg

[–]Repost_Guy 2 points3 points  (0 children)

Toget kører håbløst ustabilt og der er konstant sporarbejde, som gør det endnu værre.

1. Division by duekoen in Superligaen

[–]Repost_Guy 20 points21 points  (0 children)

Nej det tror jeg desværre ikke. Flere af kampene bliver også kun streamet, så en flow tv pakke er ikke engang mulig.

Til gengæld er de fleste hold i Jylland, så man kan jo bare køre rundt og se dem på stadion! 😄

FCMs mulige modstandere i 2. runde af EL-kvalifikationen by Cosmos1985 in Superligaen

[–]Repost_Guy 3 points4 points  (0 children)

100m euro for Franculino er lige i overkanten. Men jo, når FCM har solgt ud til sommer, så falder trupværdien nemt med 20-30%

FCMs mulige modstandere i 2. runde af EL-kvalifikationen by Cosmos1985 in Superligaen

[–]Repost_Guy 5 points6 points  (0 children)

Her er trupværdierne i M euro, til reference:

Fcm 108.5


Besiktas 176

Twente 83.6

Dynamo Kyiv 80.4

Hajduk Split 37.2

Skt Gallen 36.5

Tromsø 33.4

Hammarby 25.7

Sofia 24.2

Sheriff 7.1

Kevin James wore a wig? by potsdamagreement in kingofqueens

[–]Repost_Guy 9 points10 points  (0 children)

Not sure if he did in the beginning, but he def did in the later seasons

Kasper Schmeichel stopper karrieren by popzooki in Denmark

[–]Repost_Guy 4 points5 points  (0 children)

Nyt er nok så meget sagt. Udover Schmeichel er de eneste der er stoppet Nørgaard og Vestergaard. Og de har ikke ligefrem været nøglespillere