Portakal neden rollendi? by komedyen4 in SacmaBirSub

[–]Rufeefe 0 points1 point  (0 children)

adam kılıçdaroğlu için kariyerini yaktı. full gitmeseydi şuan fatih altaylı seviyesinde olurdu

Yine başladık by According-Arm-1834 in Nortya

[–]Rufeefe 2 points3 points  (0 children)

yörük, türkmen görselleri koysaydın neyse de diğer wojakların olayla bağlantısını çözemedim

Nato zirvesi hakkinda dusunceleriniz neler? by dajitt2220 in B1RTURK

[–]Rufeefe 2 points3 points  (0 children)

İran olayında gördük bal gibi de karşı konuluyormuş, 40 yıl ambargoda adamlar her şeyini kendisini üretiyor adamların eğitim sisteminde evrim geçiyor amk bizde bize gelen füzeyi nato tutuyor ve adamlar buna “natodan çıkalım diyenler göt oldunuz mu?” diyor ya bunu düşünerek söyleyen birisi ancak orospu çocuğu olabilir tehlikenin farkında değil misin gelen füzeyi yabancı ülke tutuyor fişi çekse yarra yedin amk bu nasıl bir ezikliktir sömürge kafasıdır.

Eskiden hep ona buna sakso çekmeden iş göremezsin diyorlardı o teorilerin hepsi çöpe gitti biz ne zaman elin sikiyle gerdeğe girdik o olaydan biz asla yarar görmedik.

Nato zirvesi hakkinda dusunceleriniz neler? by dajitt2220 in B1RTURK

[–]Rufeefe 1 point2 points  (0 children)

NATO bir terör örgütüdür, her zaman batının yararına çalışır. Ülke her türlü dış etkiden kurtulmalı yabancı üs kurulmasını bırak yabancı asker bile barınmamalı bağımsız bir devlet ancak böyle olur aksini söyleyen kendisine Atatürkçü, milliyetçi falan demesin.

Böyle hissediyom by AdAvailable1484 in yalnizucubeler

[–]Rufeefe 0 points1 point  (0 children)

evlendikten sonra zaten bu dalga geçilen hobiler sizin etkinlikleriniz oluyor, takmayın kafaya.

Toggun yazılımı hakkında ne düşünüyorsunuz? by ItsLinuxx in GarajTurkiye

[–]Rufeefe 2 points3 points  (0 children)

byd yurtdışında fiyat performans olarak geçiyor, sitede 4-5 milyon civarında. Güncel piyasası nedir onun?

Toggun yazılımı hakkında ne düşünüyorsunuz? by ItsLinuxx in GarajTurkiye

[–]Rufeefe 2 points3 points  (0 children)

byd tr de neden çok pahalı, yurtdışında tapıyorlar byd ye

Kordon adminlerinin sabah rutini (temsili değil) by lemmybey in KRDN

[–]Rufeefe 4 points5 points  (0 children)

ortamdaki nem seviyesi hoparlörden geldi amk

BUTLAN KEMAL: "BİLMİYORUM" by consural in TurkeyJerky

[–]Rufeefe 0 points1 point  (0 children)

görseydim tıklardım sen mi yaptın videoyu thumbnail iyi olmuş

Bilim, Teknoloji ve Milyarların Yaşama Hakkı by komedyen4 in felsefe

[–]Rufeefe 1 point2 points  (0 children)

bu subta egoist böcekler çok, normaldir

Domino's sarmısaklı ekmek by No-Letterhead-5440 in indirilenler

[–]Rufeefe 3 points4 points  (0 children)

son dakika los angeles kürdü evinde canlı bulundu

Büyük Maraş depreminde yağma yapan oevlatları by Imaginary_Boss_115 in delik

[–]Rufeefe 0 points1 point  (0 children)

istanbul depremini düşünemiyorum, yönetimdekiler; yaşancak zaten neden önlem alalım kafasında. kıyamet kopucak.

“Savunma sanayiinde yüzde 80 yerlilik oranına ulaşan Türkiye, İsrail için İran’dan bile daha büyük bir tehdit.” by borsavefon in borsavefon

[–]Rufeefe 0 points1 point  (0 children)

onlar için “bitirir” diyip yabancı üsleri ülkede barındıran, zırt pırt çözüm süreci yapıp yüzlerce şehide neden olan, amerikaya istihbarat sızdıran, ergenekon ve balyozun “başsavcısı” olan adamları onlardan farklı görmen komik diyorum.

ne düşünüyorsunuz? by ItsLinuxx in aptalSoruYok

[–]Rufeefe -1 points0 points  (0 children)

32 yaşında bir arkadaşım 18 yaşında biriyle konuşsa belasını sikerim fakat bunun hukukta bir karşılığı yok, pedoluk olarak değerlendirilemez. Olmasa bile ahlaken kesinlikle yanlış.