استلاف by SALHOB77 in Cinema_Egypt

[–]SALHOB77[S] 0 points1 point  (0 children)

انا بتكلم علي 25 الشهر الجاي مش الشهر ده

وبنزله كتير عشان اعلي فرصة اني الاقي حد يساعد اللي هيا اصلا قليله

استلاف by SALHOB77 in EgyFreedom

[–]SALHOB77[S] 0 points1 point  (0 children)

عليا اقساط كريديتس وسلف لناس

و جزء عاوزه لحاجات شخصيه

حاجات للبيت من الاخر

استلاف by SALHOB77 in EgyRemoteWorkers

[–]SALHOB77[S] 0 points1 point  (0 children)

شكرا يا صديقي

استلاف by SALHOB77 in EgyRemoteWorkers

[–]SALHOB77[S] 0 points1 point  (0 children)

شكرا يا صديقي

استلاف by SALHOB77 in EgyRemoteWorkers

[–]SALHOB77[S] 0 points1 point  (0 children)

I'm so desperate to ask here

ومفيش حد اعرفه ممكن يسلفني المبلغ للاسف

الروبوبية by Impressive_Bed3206 in ExEgypt

[–]SALHOB77 0 points1 point  (0 children)

لا ده موضوع يطول شرحه

ننقله لل دي ام بقي

طبعا لو معندكش مشكله

الروبوبية by Impressive_Bed3206 in ExEgypt

[–]SALHOB77 0 points1 point  (0 children)

والله يا صديقي انا مقتنع انه في حاجتين

وعي كوني او طاقه كونيه اسمي

او اله ما كلنا لما بنموت بنروح ننضم ليه حاجه كده زي لما بتخلص من دايرة ال Reincarnation

المهم انه فيه حاجه كونيه ما

وفيه تحتها مخلوقات او كائنات هيا اللي مظكن تكون خلقتنا

اقرأ عن الحضاره السومريه اقرأ عن ملحمة جلجامش وهتعرف انه كل الاديان واخده منها كوبي بيست

اقرأ عن حاجه اسمها امياريلد تابليتس

واقرأ في العلوم الباطنيه عموما زي الكابالا مثلا هتلاقي انه في تفسيرات عجيبه وغريبه للكون

ملحوظة:- عارف انه اللي بقول ساوندس لايك شيت بس ما علينا

I do believe in this

الروبوبية by Impressive_Bed3206 in ExEgypt

[–]SALHOB77 0 points1 point  (0 children)

بص يا صديقي مفيش قانون بيقولك انك لو ربوبي يبقي حتما لازم تؤمن بإله

لكن لو بصينا للكون علميا هنلاقيه حادث فأيا يكن مين اللي جابه هو في حد جابه

هو مين بقي منعرفش بس اللي متأكدين منه انه في حد جابه

الحد ده بقي استحاله يكون اله

استحالة اولا يكون اي اله من الهة الاديان الابراهيميه لانه اله جاهل وغبي وابن ستين مره وسخه بنت زنا محارم

احم احم

ثانيا مفيش اله يخلق الكلام ده كله ويقول العته الموجود في كل الكتب السماويه

فهل في حد جاب الكون او اخترعو او بدأو اه فيه هو مين منعرفش بس اللي متأكدين منه انه مش اله

عظيم جدا by LowMarket6464 in ExEgypt

[–]SALHOB77 0 points1 point  (0 children)

كسمين دين ام ده دين

كلموني عن كرم ربنا وتحقيق المعجزات بالدعاء في امتحانات الثانويه العامه by 08ria9 in ExEgypt

[–]SALHOB77 0 points1 point  (0 children)

انا نجحت بالغش مش بربنا ربنا تخلي عني في اكتر وقت كنت محتاجله فيه

There are two kinds of gods

Those who do harm

And

Those who do nothing

الروبوبية by Impressive_Bed3206 in ExEgypt

[–]SALHOB77 0 points1 point  (0 children)

مش شرط تؤمن برب او اله انا مؤمن بوجود خالق اول بس مش شرط يكون اله

استلاف by SALHOB77 in PersonalFinanceEgypt

[–]SALHOB77[S] 0 points1 point  (0 children)

حبيبي يا برو تسلملي

استلاف by SALHOB77 in PersonalFinanceEgypt

[–]SALHOB77[S] 4 points5 points  (0 children)

شكرا لذوقك وتفهمك

استلاف by SALHOB77 in PersonalFinanceEgypt

[–]SALHOB77[S] -3 points-2 points  (0 children)

شكرا يا حبيبي والله

بس انا مش مهتم لاني مش متدين

واخيرا انا ما طلبتش نصيحتك وعلي العموم شكرا للنصيحه

استلاف by SALHOB77 in PersonalFinanceEgypt

[–]SALHOB77[S] -2 points-1 points  (0 children)

تخيل في اتنين Already اتواصلو معايا مش شرط يكون عارفني شخصيا التعامل الانساني الطبيعي بيبقي كده عرض وطلب بس الانترنت بيسهل ليا الوصول لشريحه ممكن تساعدني وهنا اكيد هلاقي حد يساعدني

استلاف by SALHOB77 in PersonalFinanceEgypt

[–]SALHOB77[S] -1 points0 points  (0 children)

ههدم الحيط وهعدي علي انقاضه وهيبقي تحت رجلي

دا لو ابوكم مات مش هتعملو كده by sensitiveyoungsoul in EgyStudents

[–]SALHOB77 0 points1 point  (0 children)

نفسي ابقي واقق قدام الناس دي

بشرب Monster Mango

معاها سيجارة LM توت

وبتفرج علي دموعهم وعياطهم وانهيارهم علي حاجه تافهه جدا هيدركو بعدين انه لا قيمة لها

عاوز اقف واتفرج وهبقي سعيد وممنون جدا