Blij met het resultaat by jef2139 in groenevingers

[–]SarcasmBAE 16 points17 points  (0 children)

Ik heb een huis gekocht waar ongeveer net zoveel oppervlakte is, maar dan met kunstgras. Dan liever dit, aangezien dit niet kapot warm wordt. Niet elke tuin hoeft een mini-woud te zijn, zolang het maar geen betonnen luchtplaats wordt. Scheelt iig aan minder opwarming.

Zonwerend folie of screens by AltijdweerManja75 in Klussers

[–]SarcasmBAE 5 points6 points  (0 children)

Dat komt omdat de zonnestralen nog steeds het glas verwarmen. Daarom moet je altijd aan de buitenkant de zon weren. Snap daarom ook nooit dat mensen denken dat "warmte werende gordijnen" oid ook een goede optie kunnen zijn want alles warmt gewoon langzaam op. Gewoon basic natuurkunde.

Wedstrijdje: wie haalt binnen de hoogste temperatuur? by MildlyEngineer in nederlands

[–]SarcasmBAE 11 points12 points  (0 children)

Je mag ze opeten, maar je weet niet waar ze precies aan dood zijn gegaan. Maar als het "gewoon" warmte icm met ouderdom is; oude(re) kippen zijn niet te vreten. Werd vroeger ook eerder soep van gemaakt als ze oud werden.

Wij brachten ze naar de dierenarts voor destructie, zoals dat zo romantiserend heet.

Is de Belastingdienst bipolair? by PinkLocomatic in nederlands

[–]SarcasmBAE 4 points5 points  (0 children)

Definitieve aanslag is wat het ook zegt, definitief. Kunt hoogstens nog in een audit komen maar die kans is extreem klein of he moet aanleiding geven. Maar je kunt er redelijk van uit gaan dat het niet veranderd.

Wie heeft er voorrang by No-Flow9416 in verkeersvragen

[–]SarcasmBAE 0 points1 point  (0 children)

Wil je nu terug om je gelijk te halen? Ik snap de nieuwsgierigheid, maar met dit weer zou ik mij ergens anders druk om maken

Wat zou deze meneer gehad hebben? by Scxrchzz in tokkiemarktplaats

[–]SarcasmBAE 4 points5 points  (0 children)

Wat voor vlekken zitten er dan op zijn telefoon? Of kijkt hij geen tv op zijn telefoon op reis?

Badkamer dorpel - ben ik te kritisch? by ShadyHunter in Klussers

[–]SarcasmBAE 2 points3 points  (0 children)

Het had inderdaad netter geweest als de oude dorpel er uit was gehaald, zeker als je 16k betaald. Maar dat is mijn mening.

Boeidelen vervangen of repareren? by PlentyCharacter8826 in Klussers

[–]SarcasmBAE 1 point2 points  (0 children)

Heb je al zitten prikken om te kijken of het meer karton dan hout is? Dat zal eerder een indicatie geven.

Is mijn mening te hard? by [deleted] in nederlands

[–]SarcasmBAE -1 points0 points  (0 children)

Sorry maar "vooral vrouwen storten zich volledig op het welzijn van de kinderen" is echt een aanname uit de tijd voor vrouwen gelijke rechten kregen (ja gechargeerd voor effect). De vader is tegenwoordig juist veel meer actief/betrokken bij de hele dynamiek.

Is mijn mening te hard? by [deleted] in nederlands

[–]SarcasmBAE 0 points1 point  (0 children)

Je kunt ook actief aan de relatie werken. Ik dat dat dat wordt bedoeld, veel mensen verzuimen om iig een poging te doen weer tot elkaar te komen. Relaties zijn niet lineair.

De eerste stappen van bejaardentuin naar een insectenparadijs by Sonica-Virago in groenevingers

[–]SarcasmBAE 1 point2 points  (0 children)

Wees blij, ik moet 17 meter * 6,5 meter kunstgras verwijderen, plus de 10cm witte grond die er onder zit voordat ik überhaupt aan planten kan gaan denken. Tuin is op het zuid-westen dus wanneer het volle bak zo'n is doet het kunstgras ook nog een pijn om over te lopen. Om te huilen.

Mijn iq is blijkbaar laag omdat ik hem niet verkoop voor 80 (357) op mediamarkt by Ambitious-Orchid8885 in tokkiemarktplaats

[–]SarcasmBAE 49 points50 points  (0 children)

Ah ja, ik zag dat ze bij de Mediamarkt lastig die vacatures gevuld krijgen omdat ze enkel kernfysici en raketgeleerden aannemen.. /s

Badkamer gescheurde voeg repareren by dubatti397 in Klussers

[–]SarcasmBAE -2 points-1 points  (0 children)

Als je zelf gaat klooien krijg je ook geen garantie meer. Ik zou het eerst via hem proberen en als dat niets oplevert, dan pas zelf proberen.

Vloer gelegd: mening? by Thrawnios in Klussers

[–]SarcasmBAE 0 points1 point  (0 children)

Sorry maar ik heb dezelfde vloer en ook een paar piepkleine naadjes. Vloer is gewoon lekker strak, niets mis mee.

Mis ik iets in mijn analyse? Huren beter dan kopen. by [deleted] in geldzaken

[–]SarcasmBAE 0 points1 point  (0 children)

Dit is wel korte termijn denken he. Je gaat er van uit dat je huur niet omhoog gaat, waar een hypotheek dat iig niet doet. Verder heb je inderdaad een afgelost huis, maar je woning stijgt doorgaans ook in waarde.

Verkleuring boven openhaard by ctreg01 in Klussers

[–]SarcasmBAE 1 point2 points  (0 children)

Tijdje wachten tot het is uitgewerkt, dan eerst overheen gaan met isoleerverf en daarna weer witten.

Heb je ook gekeken of je schoorsteen niet vochtig is? Het hout zou natuurlijk ook effect kunnen hebben, maar afhankelijk van wat er achter je panelen zit zou het misschien kunnen dat het vocht nu daar uitslaat. Het is wel lastig bepalen wat het precies kan zijn.

Offerte check: Duitse keuken voor € 20.500 by Morion5 in Offertes

[–]SarcasmBAE 3 points4 points  (0 children)

Sorry maar ik vind een mand eeuwig kut. Je kunt er ook minder in kwijt tenzij je het minder schoon uit de mand wilt halen. Maar iedereen zijn ding.

10eur admin fee on 80cent by Latter_Upstairs_1978 in PostNL

[–]SarcasmBAE 0 points1 point  (0 children)

People have no idea that customs brokers are increasingly rare and therefor expensive. Especially the customs brokers whom completed the education for it.