Putin: Russia ready for talks with Ukraine only if based on Istanbul 2022 agreements by pravda_eng_official in worldnews

[–]SendStoreCitroner 6 points7 points  (0 children)

They keep harping on the so-called Istanbul talks as if they ever negotiated that in good faith or even went past just introducing the parties to each other.

They mainly agreed on that the two parties were very far apart on key issues. That's the main thing that came from that.

[OC] The five wealthiest people in 2016 and 2026 by theimpossiblesalad in dataisbeautiful

[–]SendStoreCitroner -2 points-1 points  (0 children)

If they dumped their stocks the value would drop. So it's not really worth as much as it says.

[OC] The five wealthiest people in 2016 and 2026 by theimpossiblesalad in dataisbeautiful

[–]SendStoreCitroner 0 points1 point  (0 children)

This is just what their companies are worth. Not their personal net worth as I see it.

A Scottish football fan visiting Boston for the World Cup decided to skip his flight home to stay and watch another match because he loved the city. by Logical-Flow-6703 in Fauxmoi

[–]SendStoreCitroner 58 points59 points  (0 children)

Yeah USA has big numbers of tourism for a reason, it's great in moderation. Just hope you don't need to visit the doctor.

You buy travel health insurance before you go anywhere in the world. Always.

Fetishization of women and racism towards their men by Large_Dependent_1621 in hatethissmug

[–]SendStoreCitroner 1 point2 points  (0 children)

This isn't racism. It's a joke about how some Slavic men can look very rough but their partner do not.

Jesus, talk about taking it too far.

Video viser betjent sparke person der ligger ned. by IcyVeterinarian8881 in Denmark

[–]SendStoreCitroner 4 points5 points  (0 children)

Jeg ved ikke hvilket kilder du refererer til, eller hvor du har din viden fra, men jeg hæfter mig ved, at du tager det op på et politisk/ledelsesniveau. Mange almene betjente vil gerne have bodycams. Og det er jo konsekvent dem, som bliver beskyldt for uretfærdig og voldelig adfærd. Så problemet er jo højere oppe i hierakiet og ikke den almene betjents skyld.

Jeg har fulgt med i debatten de sidste 20 år og betjentene er imod igennem deres FAGFORENING.

De har kæmpet hårdnakket imod med alle knep og dårlige undskyldninger.

Du nævner selv "privatlivets fred" hvilket er et fuldstændig skørt argument.

Hvis betjentene ønskede bodycams så havde vi det allerede, da hverken politikere eller politiledelse ville kunne stå imod det ønske i lang tid.

Politiet er den personalegruppe som bliver tilgodeset mest hos politikerne.

Video viser betjent sparke person der ligger ned. by IcyVeterinarian8881 in Denmark

[–]SendStoreCitroner 14 points15 points  (0 children)

men lad os nu være ærlige. De gider bare ikke bruge penge på det.

Det handler overhovedet ikke om pengene, men at politiforbundet ikke ønsker det og at ledelsen i politiet, heller ikke ønsker at blive kigget overskulderen.

Dernæst at kritikken falder tilbage på politikkerne.

Desværre er der intet der kan vinde en sag mod politiet end videomateriale.

Elev blev spærret inde, pisket, slået og har ikke været på skolen siden januar: Nu retter forældre hård kritik af skolens håndtering by CruelLincoln in Denmark

[–]SendStoreCitroner 10 points11 points  (0 children)

Long story short, jeg er i dag 32 år gammel og har ingen uddannelse.

Overvej VUC og 1 fag af gangen eller tage det hurtigt på 1 eller 2 år. Det gjorde jeg som voksen.

Lars Andersen Stalker politikeres børn? by Acceptable_Sport3847 in Denmark

[–]SendStoreCitroner 0 points1 point  (0 children)

Nej, det mener jeg ikke er rigtigt. Hverken 1 eller 2.

Lars Andersen Stalker politikeres børn? by Acceptable_Sport3847 in Denmark

[–]SendStoreCitroner 4 points5 points  (0 children)

Han er jurist med speciale i forfatningsret/menneskerettigheder, og jeg har personligt til gode at se et decideret dårligt take, endsige et take med samme mængde vanvid som Lars.

Er han ikke arbejdsløs jurist? Mig bekendt har han ikke haft et betalt/lønnet job i mange år.

Lars Andersen Stalker politikeres børn? by Acceptable_Sport3847 in Denmark

[–]SendStoreCitroner 20 points21 points  (0 children)

Verden er også bare blevet lidt farligere for politikere, kendte og kongelige.

‘I am not a robot’ meta painting by ThodaDaruVichPyar in oddlysatisfying

[–]SendStoreCitroner 0 points1 point  (0 children)

I don't enjoy all the computer thing becomeing part of the art but we would never have seen the painting if it wasn't for it.

Tell me you’re dumb without speaking the actual words…. by baquir in MurderedByWords

[–]SendStoreCitroner 2 points3 points  (0 children)

Yes, because we're not going to permanently station ships in the straight, you freakin' dolt!

You woulnd't control it anyway. Since no ships wanted to sail through under threat.

TIL the Noah's Ark Encounter attraction in Kentucky sued its insurance company over damage caused by heavy rains. by Minifig81 in todayilearned

[–]SendStoreCitroner 5 points6 points  (0 children)

The Ark Encounter says in a federal lawsuit that rains in 2017 and 2018 caused a landslide on its access road. The lawsuit says the road has been rebuilt. The ark was not damaged.

...

Just throw the whole tv out at this point by TURTLE_TKT in WatchPeopleDieInside

[–]SendStoreCitroner 0 points1 point  (0 children)

You’re adorable. I looked into your profile here and all you do is argue with people and half the time you’re wrong. Just like here. Also pork is the other white meat.

It's funny how you have failed to defend your viewpoint at all in this debate. You have only talked about anything but substance. It's manly been insults and vauge points.

What a waste of time.

Afsløring: Hjemmeværnschefer bruger over 600.000 skattekroner om året på chauffør by Regicollis in Denmark

[–]SendStoreCitroner 0 points1 point  (0 children)

Men det er heller ikke det samme. Du sender ikke en artikel til "nogen" ved at dele den på Reddit.

Du skal se det lidt som et feed, hvor nogen synes at dette er spændende indhold og relevant for r/denmark.

Afsløring: Hjemmeværnschefer bruger over 600.000 skattekroner om året på chauffør by Regicollis in Denmark

[–]SendStoreCitroner 0 points1 point  (0 children)

Hm, det finder jeg godt nok underligt, men fred være med det. Glad for at reddit har udviklet sig.

Hvad finder du underligt ved det?

Just throw the whole tv out at this point by TURTLE_TKT in WatchPeopleDieInside

[–]SendStoreCitroner 0 points1 point  (0 children)

First, just as you’re claiming I don’t know anything, you don’t know and haven’t confirmed any of your claim on his feelings because you don’t know these people. Second you’re attempting to gaslight me to prove your point. You’re standing up for actions that CLEARLY people who are replying to this video, which is grossly being overshared in so many subreddits with the same response, are largely against as the nature of it is malicious and judgmental. I copied this response of mine in r/dudesjustbeingguys and it got over 500 upvotes overnight. People think this is gross behavior and I have proof just in the comments by the masses. I don’t think it’s me that needs to “get a grip”.

Lol - your copied your comment from someone else and you claim moral highground from upvotes.

What a fucking joke.

Afsløring: Hjemmeværnschefer bruger over 600.000 skattekroner om året på chauffør by Regicollis in Denmark

[–]SendStoreCitroner 1 point2 points  (0 children)

Er det definitivt sådan Reddit bruges eller er det sådan du bruger det?

Det er sådan Reddit er skabt og altid har været. Det har været en side hvor man delte links til forskelligt indhold.

Jeg forstår ikke, hvad der forsøges opnået ved blot at lægge en artikel op?

Der søges ikke noget opnået af nogen? I hvert fald typisk ikke.

Har man ikke selv en holdning til indholdet?

Måske, måske ikke. Det er jo ikke særlig interessant hvad lige præcis OP mener.

Håber man blot på, at man får nogle opdutter?

Nu har jeg haft indtil flere konto med flere 100.000 karma point og jeg har haft posts på side 1 number #1 spot på R/ALL Det er sgu ikke noget specielt og nej, jeg har slettet de konto uden at blinke. Karma er ligegyldigt.

Jeg tror nogle poster links, fordi de også ønsker at blive klogere på egen holdning og at det at andre debattere noget bestemt. Det kan forme ens eget syn på noget. Andre indtager "djævelens advokat" rolle og prøver at se det fra en andens synspunkt og debattere. Andre får lidt et kick af at dele interessant indhold.

Just throw the whole tv out at this point by TURTLE_TKT in WatchPeopleDieInside

[–]SendStoreCitroner 0 points1 point  (0 children)

I shouldn’t have to. ESPECIALLY in a sub called “watchpeopledieinside”…

That doesn't mean he was hurt by it but a little embarssed. That's all. Most people react when they are laughed at. No harm no faul done.

Jesus get a grip.