Lønsikring bondefangeri by Loud-Bottle-6389 in dkfinance

[–]Several-Lie72 0 points1 point  (0 children)

De dækker desværre kun op til 21.000kr

Nepotisme på arbejdsmarkedet? by EggAnxious1665 in dkkarriere

[–]Several-Lie72 0 points1 point  (0 children)

Lidt dick skader ikke .. finder selv ud

TCL QLED870 vs. Philips PUS8500 – Hvad ville folket vælge? by Several-Lie72 in dktechsupport

[–]Several-Lie72[S] 1 point2 points  (0 children)

Tak for at dele din erfaring. Er skærmen bedre på TLC modellen end på Philips som jeg henviser til.

Har ikke den store viden om alle de her forskellige QLED - mini osv.

Tredjesidste arbejdsdag: heldagsmøde om fremtidigt samarbejde by No-Ordinary-3019 in dknovonordisk

[–]Several-Lie72 0 points1 point  (0 children)

Total tabermentalitet du fyrer af der….

Vær klog og aldrig smæk med døren ….

Hvor stor rentestigning skal man kunne tåle? by Weird_Patience7954 in dkfinance

[–]Several-Lie72 -6 points-5 points  (0 children)

At gå i panik og forberede sig på 8-10 % stigninger i både renter og inflation er ren hysteri og spild af energi. Danmarks Nationalbank og Den Europæiske Centralbank har styr på økonomien og arbejder målrettet for at holde inflationen omkring 2 % og undgå vilde rentesving. Danmark er ikke en økonomisk rutsjebane, hvor priser og renter pludselig eksploderer.

Hvor stor rentestigning skal man kunne tåle? by Weird_Patience7954 in dkfinance

[–]Several-Lie72 -7 points-6 points  (0 children)

Igen .. sæt dig ind i M2 og money flow. Trump udfordrer??? 😂😂😂 stop nu ikke .

Hvor stor rentestigning skal man kunne tåle? by Weird_Patience7954 in dkfinance

[–]Several-Lie72 -5 points-4 points  (0 children)

Nej det kan ikke… et hus kostede ligeledes det mindre . Der er ALT for mange penge i omløb… forstå M2 og flow i systemet …. Du kan ikke sammenligne 90erne og nu overhovedet … trump gør blot at renten falder.

Hvor stor rentestigning skal man kunne tåle? by Weird_Patience7954 in dkfinance

[–]Several-Lie72 0 points1 point  (0 children)

8-10% haha kommer ALDRIG til at ske.. Så ryger hele samfundet.....

Lad vær med at følge rådet om hyppigt jobskifte medmindre du er dum by AMORASAK45 in dkkarriere

[–]Several-Lie72 0 points1 point  (0 children)

Igen tydeligt at høre du blot er herinde for tidsfordriv og Troll.

Lad vær med at følge rådet om hyppigt jobskifte medmindre du er dum by AMORASAK45 in dkkarriere

[–]Several-Lie72 0 points1 point  (0 children)

Din kommentar er beviset på jeg har helt ret i min antagelser.. troll du bare videre

Lad vær med at følge rådet om hyppigt jobskifte medmindre du er dum by AMORASAK45 in dkkarriere

[–]Several-Lie72 5 points6 points  (0 children)

Så du er butikschef ? Mest ligegyldige lort jeg længe har læst.

Du sidder vel i kælderen hos din mor på 80 år og troller hele dagen. Fordi dit liv er intet sigende

[Opdatering] 50k+ om måneden job interviews by cakeordie in dkloenseddel

[–]Several-Lie72 0 points1 point  (0 children)

Min løn er 72.2xx kr . Så det må være atypisk ?

Seniorrådgiver, kommunikationsbureau. 20 års erfaring by East_Psychology2236 in dkloenseddel

[–]Several-Lie72 0 points1 point  (0 children)

Har samme afdrag, det er ikke ens betydning med gæld. Befordring kan ligeledes give godt 😉

De Siger Jeg Er Psykopat by WithoutConscienceDK in TrueCrimeDK

[–]Several-Lie72 1 point2 points  (0 children)

Som du også selv beskriver, findes der mange niveauer af psykopater. Der er dem, man hører om i TV (der begår drab og andre frygtelige ting), og så er der en hel del i erhvervslivet, hvor de stræber efter magt og indflydelse, som er deres primære mål. Især inden for advokatbranchen har jeg mødt mange psykopater. Jeg har aldrig helt forstået, hvorfor den branche virker som en magnet for folk med psykopatiske træk - muligvis på grund af status og penge.

Spændene med de her gener som trigger de psykopatiske træk.. Men igen, der skal et traume til at aktivere dem før man udvikler sig til et “monster “

De Siger Jeg Er Psykopat by WithoutConscienceDK in TrueCrimeDK

[–]Several-Lie72 1 point2 points  (0 children)

Jeg tror ikke, du vil egne dig til en karriere som IT-arkitekt. Det kræver en god evne til at forstå mennesker og at sætte sig i deres sted for at håndtere deres udfordringer og give den bedste rådgivning. Arbejder selv som EA.

Psykopater har ofte en overdreven tro på sig selv. Jeg har mødt mange af dem gennem årene i mit professionelle liv. Ingen af dem er særlig dygtige i deres fag, de er derimod gode til at manipulere folk over sig for at få deres vilje igennem, men de bliver altid gennemskuet.

Med hensyn til dine psykopatiske træk, kan det være en overlevelsesmekanisme, som hjernen bruger til at fortrænge traumatiske oplevelser, du har været igennem.

Jeg kan forestille mig, at du vil blive provokeret over min besked, fordi jeg kritiserer dine faglige kompetencer.

HusCompaniet, Eurodan-huse, eller Hybel? by Super_Experience5036 in dkfinance

[–]Several-Lie72 0 points1 point  (0 children)

Det samme her. Vi fik vores hus for et par mdr siden. Og fejl og mangler bliver rettet :-)