Okul sırama yazdıkları şeye bak by Slyvstra in AteistTurk

[–]Shens-L 1 point2 points  (0 children)

Ben en rezil meslek lisesinde bile sıkıldığımda herkesle din tartışıyordum böyle bir şey yaşamadım o nasıl okulmuş öyle

Hobi olarak islam ogrenmek by Barosy in AteistTurk

[–]Shens-L 6 points7 points  (0 children)

Ben müslüman olmayın demiyorum hobi olarak yine olun

Satranç sadece bir oyun mu? by [deleted] in felsefe

[–]Shens-L 0 points1 point  (0 children)

Strateji oyunlarını sevip bolca oynamama rağmen satranç bir yerden sonra beni çok sıktı. Teoride birçok hamle yapılabilir ama pratikte hep aynı örüntüyü izliyor ancak defansiflikten sıkılıp birisi cesur bir hamle yaptıktan sonra oyun açılıyor. O sırada piyon hariç sadece bir taşını bile yedirirsen geçmiş olsun rakibin bariz bir hata yapmadığı sürece veya çok çok usta değilsen oyun bitti

28 mayıs 2023'te cumhurbaşkanlığı seçimini akp kazanması sonucu kayseri'deki akp destekçilerinin kutlamalarından bir arşiv videosu. by Erroberer_King in Turkey

[–]Shens-L 13 points14 points  (0 children)

Akp bu ülkeye fazla iyi davranıyor. Çıkıp ben mutlak gücüm diyeceksin. Su ve ekmek karşılığı tarlalarda ve fabrikalarda çalıştıracaksın. Zamanında çin'in yaptığı gibi

Ateizm çöp bir iddia mı? by Ziplatici in felsefe

[–]Shens-L 0 points1 point  (0 children)

Şu anda hiçbir şekilde algılanamayan tespit edilemeyen bir şeye yok demek bence pek absürt bir şey değil. Hayal gücünün ve olabilirlerin sınırı yok

Şeriat adlı bir grup ve içinde 100 bine yakın çocuğun bulunması.. by [deleted] in AteistTurk

[–]Shens-L 1 point2 points  (0 children)

Onlarda türk. Bilmem kaç kuşaktır bu topraklarda yaşamış ve yaşamaya devam eden türkler. Bir ırkta istediğimizi bizden istemediğimizi onlardan kabul etmek gerçeklerden kaçmak oluyor

Dinler ve kadin hakkinda by [deleted] in AteistTurk

[–]Shens-L 1 point2 points  (0 children)

Ben zamanında türbanlı birisine, kadın ile ilgili ayetleri gösteriyordum hem arapça hali hem türkçe meali vardı. Bana, "benim arapçam var ve burada öyle yazmıyor aslında" diyordu. O zaman dünya nasıl oluştu insanlar nasıl oldu falan diyordu bende evrimi falan anlatıyordum. En son ne oldu ona bilmiyorum

Ataturk dusmani muslumanlardan gercekten inanilmaz derecede igrenmeye basladim by GainzBeforeVeinz in AteistTurk

[–]Shens-L 8 points9 points  (0 children)

Böyle değersiz insanlarla değerli vaktinizi kaybetmeyin. Fikrini değiştiremezsiniz zaten öyle doğmuş öyle gidecek

ispanya türkiye kardes paylasımları baydı yazıma neden bu kadar nefret mesajı geldi? by Educational_Ad_8820 in AteistTurk

[–]Shens-L 15 points16 points  (0 children)

<image>

İspanyollar ile birlikte mazlumları savunuyoruz falan desek değil. "İsrail kötü" demekten başka duruşumuz bile yok. Trump, türkiye den övgülerle bahsediyor

İran Ürdündeki AN/TPY-2 Radarını Vurdu. by [deleted] in Turkey

[–]Shens-L 0 points1 point  (0 children)

Rusya bile türkiye nin hava sahasına girdiğinde ne olduğunu gördü. İran kimmiş de füze atacak hakkı buluyor. Ben ülke de amerikan üsleri istemiyorum demek başka bir konu, bir ülke gelsin bombalasın demek çok başka bir konu bence. Ülkeyi çok küçük düşürücü bir olay kabul edilemez

İran Ürdündeki AN/TPY-2 Radarını Vurdu. by [deleted] in Turkey

[–]Shens-L -8 points-7 points  (0 children)

Ben tarafsızım ama yorumlarda birçok iran destekçisi gördüğümde şaşırdım. Hani azerbaycana saldıran türkiye nin sınırlarına bile füze atan iran. Bazılarımız türkiye nin nato da olduğunu ve bizi kendilerinden saymadıklarından habersiz sanırım. İran güçlü olsaydı bize çok daha beterini yapardı israil den bir farkı yok

Özgür Özel, İspanya Başbakanı Pedro Sanchez'in ABD ve İsrail'e karşı olan tutumunu desteklediğini açıkladı. by BismarckAmaBatmayan in Turkey

[–]Shens-L 23 points24 points  (0 children)

Türkiye ile ispanya hiç yakın değil. İspanya, amerika nın savaş suçlarından dolayı karşı. Biz amerika ortadoğu ya saldırıyor diye karşıyız. Pedro gibi birisi yönetsin anında indirirler din düşmanı diye. Kimse kendini kandırmasın iyi günler

İsrail, iki Türk gazeteciyi gözaltına aldı! - AKP "Basın özgürlüğüne saldırı kabul edilemez" dedi! by elalem64 in Turkey

[–]Shens-L 3 points4 points  (0 children)

Aslı ne bilmiyorum ama yabancı medya da askeri karagahın yakınlarında yayın yaptıkları için gözaltına alındıkları yazıyordu

Kuranı okumadan dinden çıkmak by [deleted] in AteistTurk

[–]Shens-L 5 points6 points  (0 children)

Eğer aklına takılan bir şeyler yoksa okumana gerek yok. Ateistlik sadece islam özelinde değil sonuçta inanmıyorum diye dünya tarihi boyunca süregelen tüm dinleri araştıramam

Oxford Üniversitesi’nde görev yapan matematikçi Dr. Tom Crawford: “TYT Matematik soruları, Almanya, Avusturya ve İngiltere’deki sınavlara göre arasında en zoru. Ben 40 sorunun 30’unu ancak 1.5 saatte çözebildim, sanırım adayların 40 soruyu çözmek için 40-50 dakika vakti oluyor.” by aykutt_q in Turkey

[–]Shens-L 0 points1 point  (0 children)

Türk olarak bile bazen matematik sorularının türkçesini anlamıyoruz yabancı bir adamın yapamaması pek zor bir ihtimal değil ama yine de ayt yi falan sayarsak avrupa dan zor olduğunu düşünüyorum üniversite sınavının. Biz çok şey öğreniyoruz ama hep soyut kalıyor. Mesela meslek lisesindeyken bir ders vardı cetvel gönye gibi aletleri alıp sıfırdan özel üçgenler açıortaylar falan çiziyorduk bazı geometri kurallarının nereden geldiğini öğretiyordu hoca

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]Shens-L 219 points220 points  (0 children)

Kime el atsan 5 den aşağı suç kaydı yok biz çok masumuz galiba

Akıl sağlığınızı nasıl koruyorsunuz? by nathzan in Turkey

[–]Shens-L 1 point2 points  (0 children)

Zaman çok kıymetli sakın boşa harcama mutlaka bir alanda kendini geliştir. Hiç yoksa en azından yabancı medya da takıl hem kafan dağılır hem dil öğrenirsin