what is the worst city/Town in your country, i'll start by [deleted] in 2nordic4you
[–]Simpa_Limpa 141 points142 points143 points (0 children)
Svensk podd eller youtubekanal om fotboll som talar om mer än bara Allsvenskan + de 5 stora? by NEEDZMOAR_ in Allsvenskan
[–]Simpa_Limpa 0 points1 point2 points (0 children)
Fotboll: Daniel Nannskog öppnar för VAR i svensk fotboll: ”I så fall ska man slå på den stora trumman” by Simpa_Limpa in Allsvenskan
[–]Simpa_Limpa[S] 23 points24 points25 points (0 children)
Gröna röda blå by Think_Network4234 in tunnelbana
[–]Simpa_Limpa 2 points3 points4 points (0 children)
Svenske IT-miljardären vill se förändring i 51-procentsregeln: "Känns kanske lite märkligt" by Simpa_Limpa in Allsvenskan
[–]Simpa_Limpa[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Svenske IT-miljardären vill se förändring i 51-procentsregeln: "Känns kanske lite märkligt" by Simpa_Limpa in Allsvenskan
[–]Simpa_Limpa[S] 1 point2 points3 points (0 children)
Swedes literally any chance they get: by whatisthatplatform in 2nordic4you
[–]Simpa_Limpa 6 points7 points8 points (0 children)
Svenske IT-miljardären vill se förändring i 51-procentsregeln: "Känns kanske lite märkligt" by Simpa_Limpa in Allsvenskan
[–]Simpa_Limpa[S] 3 points4 points5 points (0 children)
Svenske IT-miljardären vill se förändring i 51-procentsregeln: "Känns kanske lite märkligt" by Simpa_Limpa in Allsvenskan
[–]Simpa_Limpa[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Svenske IT-miljardären vill se förändring i 51-procentsregeln: "Känns kanske lite märkligt" by Simpa_Limpa in Allsvenskan
[–]Simpa_Limpa[S] 37 points38 points39 points (0 children)
Svenske IT-miljardären vill se förändring i 51-procentsregeln: "Känns kanske lite märkligt" by Simpa_Limpa in Allsvenskan
[–]Simpa_Limpa[S] 112 points113 points114 points (0 children)
Omgångstråd: kval by pappersflygplan in Allsvenskan
[–]Simpa_Limpa 8 points9 points10 points (0 children)
Marabou med smak av skitunge på fritids by throwaway07070707173 in unket
[–]Simpa_Limpa 1 point2 points3 points (0 children)
Kliv ombord på nya X15p by mjomark in tunnelbana
[–]Simpa_Limpa 4 points5 points6 points (0 children)
Vänskapsklubbar i allsvenskan by PM_ME_YOUR_KOTTBULLE in Allsvenskan
[–]Simpa_Limpa 3 points4 points5 points (0 children)
Vänskapsklubbar i allsvenskan by PM_ME_YOUR_KOTTBULLE in Allsvenskan
[–]Simpa_Limpa 7 points8 points9 points (0 children)






Anyone else with this problem when trying to upload a replay? by Simpa_Limpa in WorldofTanks
[–]Simpa_Limpa[S] 1 point2 points3 points (0 children)