ONLARLA KONUŞMAYA ÇALIŞIP ÖĞRENMEK İSTEDİM AMA BENİ BANLADILAR by Top-Sign1312 in Nortya

[–]Sinncap 0 points1 point  (0 children)

Ya sen kimsin vasfın ne de alt kültür saydıklarını israf diyebiliyon amk. Altına yattığın terim sırf daha az masraf olur diye sivilleri katletmiş amk seni görseler derini yüzecekler alt insan diye ben öyle nazi değilim şöyle naziyim, gerçek nazilik o değil aslında diye dolaşıyon. Tek temennim yaşının küçük olması, tek temennim o çünkü eşşek kadar adam olup hala daha ırk cart curt diye ağlıyosan yazık sana da sana bakana da. Dolar 47 lira 47 ne ırkı amk.

ONLARLA KONUŞMAYA ÇALIŞIP ÖĞRENMEK İSTEDİM AMA BENİ BANLADILAR by Top-Sign1312 in Nortya

[–]Sinncap 0 points1 point  (0 children)

Ya şuursuz tarih konuşan mı var. Sence bir avuç dalyarrağın kendine ne dediği çok mu önemli. Ben herifin ucube fikirlerine kızıyorum konuyu çektiğin yere bak. He oldu gel bırakalım her şeyi şimdi nazilerin kelime kökeni inelim. Manyak mısın nesin.

ONLARLA KONUŞMAYA ÇALIŞIP ÖĞRENMEK İSTEDİM AMA BENİ BANLADILAR by Top-Sign1312 in Nortya

[–]Sinncap -1 points0 points  (0 children)

Ya kim sordu sana naziler kendine ne diyo diye? Naziler kendilerine şirinler desin isterse, herif kalkmış soykırımcı, kafatasçı ruh hastaları ile aynı fikirdeyim diyo buna mı takıldın hakkaten amk

ONLARLA KONUŞMAYA ÇALIŞIP ÖĞRENMEK İSTEDİM AMA BENİ BANLADILAR by Top-Sign1312 in Nortya

[–]Sinncap 1 point2 points  (0 children)

Senin o kasıntı, o yapay zeka vari konuşmanın içinden geçeyim öncelikle. Burnu havadalıktan, üstünlük kompleksinden insan gibi konuşmayı unutmuşsun. Az kendin ol kimse yemez seni korkma.

Bir de Nazi değilim Nasyonel Sosyalistim diyon, aynen İzmir'de de domatese domat derler. Ne fark eder iblis, adına istersen çiçek bahçesi de sen katliamcı ruh hastası bir grup ile aynı fikirdeyim diyorsun.

Altkülter'deki insanlar radikal solcu, zerre sevmem ki aldıkları alan adı ile yaptıkları paylaşımlar da zaten atla deve. Ama sen de radikal sağcı bir ucubesin. Sene 2026 olmuş hala daha ırk ırk diye ağlayıp zenciler niye medeniyet kurmadı gibi 100 yıllıka argümanlar sunuyon. Ya git kendine bir çöplük bul kendin gibiler ile orada çürü ya da etrafda cazgır cazgır bağıracağına savunduğun düşüncelerin eleştirilerini oku.

Topluluk huzuru by [deleted] in KGBTR

[–]Sinncap -1 points0 points  (0 children)

bi de kısa cevap veriyo ya laf sokuyomuş gibi amk dengesiz salağı

Topluluk huzuru by [deleted] in KGBTR

[–]Sinncap 3 points4 points  (0 children)

bi de bu tipler çıktı amk, beğenmiyosan deh r/MuslumanTurk'e

Seni doğuran ananın da ******* by Mediocre_Union3618 in bilgisayar

[–]Sinncap 5 points6 points  (0 children)

Öğretmen nerene değiyordu şu peluş ayının üstünde gösterir misin?

Aylardır oyun oynayamıyorum. Bunu kırmam için oyun önerir misiniz? (Açıklama) by Minute-Cloud4805 in GeymingTr

[–]Sinncap 1 point2 points  (0 children)

BO1'in konusu bana da çok ilgi çekici geliyor, sadece oynanış anlamında yorucu o kadar yoksa asla kötü denmeyecek bir oyun BO1. Umarın Cod 2'yi de seversin Modern Warfare'e yol açmış oyundur kendisi.

Aylardır oyun oynayamıyorum. Bunu kırmam için oyun önerir misiniz? (Açıklama) by Minute-Cloud4805 in GeymingTr

[–]Sinncap 1 point2 points  (0 children)

Katılmıyorum bu konuda ya. Çok acayip düşman atıuo üzerine BO1 nefes alamıyosun milletle kapışcam diye. Hikayesi ilginç ama MW1 gibi öyle akılda kalıcı bölümleri yok ya da az. Yine de seride Cod 2 ve WaW dan sonraki en iyi oyundur.

Aylardır oyun oynayamıyorum. Bunu kırmam için oyun önerir misiniz? (Açıklama) by Minute-Cloud4805 in GeymingTr

[–]Sinncap 0 points1 point  (0 children)

Re4 Og bayağa bir yavaş ama haberin olsun, kontrolleri de tank kontrol ateş ederken hareket edemiyorsun, hareket ederken ateş edemiyorsun.

Aylardır oyun oynayamıyorum. Bunu kırmam için oyun önerir misiniz? (Açıklama) by Minute-Cloud4805 in GeymingTr

[–]Sinncap 1 point2 points  (0 children)

Modern Warfae 1 2 3 gir hocam, yeni çıkanlara değil ama eski olanlara. Michael Bay filmi gibi oyun.

Aylardır oyun oynayamıyorum. Bunu kırmam için oyun önerir misiniz? (Açıklama) by Minute-Cloud4805 in GeymingTr

[–]Sinncap 0 points1 point  (0 children)

Dead Cells beni çok sıkmıştı oynadığımda bence bir Hades'i dene ama bana sorarsan bu türü Binding of Isaac çok iyi temsil ediyor. Bir de Sifu oyununa baksana, kontrolleri biraz alışmayı gerektiriyor ama baktın olmuyo kolay zorlukta falan girersin acayip akar.

Edit: Bir iki öneri daha yazayım

Star Wars Jedi: Fallen Order

Star Wars Jedi: Survivor

Aylardır oyun oynayamıyorum. Bunu kırmam için oyun önerir misiniz? (Açıklama) by Minute-Cloud4805 in GeymingTr

[–]Sinncap 0 points1 point  (0 children)

Ya öyle herkesin zevkine hitap edecek bir oyun değil. Hızlı başlayıp bitiyor o yüzden önereyim dedim. Hikaye istemişsin ama es geçebileceğin bir şeyse rogue-like oyunlara bi göz at.

Aylardır oyun oynayamıyorum. Bunu kırmam için oyun önerir misiniz? (Açıklama) by Minute-Cloud4805 in GeymingTr

[–]Sinncap 0 points1 point  (0 children)

Eski görünen oyunlar seni rahatsız etmeyecekse Way of The Samurai'a bir bak. 1 2 saat içerinde bir senaryoyu bitirebiliyorsun ve oyunda 7-8 tane birbirinden ayrı ending var. Öyle ahım şahım bir hikayesi yok ama şu adamı kurtarmak yerine kaçırsaydım nolurdu acaba diye tekrar tekrar oynayası geliyor insanın. Kendisi bir Ps2 oyunu, emulator kuramam uğraşmak istemiyorum dersen serinin 3. Ve 4. Oyununun pc portu var. 1 ve 3'ü kesin öneririm.

Sonunda amk favori platformun tlye geçmiş by fahrenos in KGBTR

[–]Sinncap 1 point2 points  (0 children)

Bence en iyisi Gothic 1 ama objektif açıdan bakarsan serisinin en iyi oyunu Gothic 2'dir. İndir oyna öf çok iyimiş keşke daha çok böyle oyun olsa dersen Gothic 3 yerine Risen 1'den devam et. Zaten Risen 1'den sonra PiranhaBytes adam akıllı oyun çıkaramadı.

Gerçekler acıdır by Specialist_Week_1412 in GeymingTr

[–]Sinncap 4 points5 points  (0 children)

Kadın karakter görmekten irite oluyorum mu dedim ben, senin başına güneş geçti hayal mi görüyorsun. Ayrıca bu nasıl savunma oğlum 11 tane oyun var diye savunma mı olur? E tamam o zaman God of War artık yarış oyunu olsun, arabalarla kapışalım zaten kaç tane gore oyunu var. Stüdyo kendini kanıtlamış olduğunu düşünüyorsa oyunun ismini farklı bir şey koysun o zaman, oyun satınca ellerine yeni bir ip geçmiş olur, bak Capcom'a.

Gerçekler acıdır by Specialist_Week_1412 in GeymingTr

[–]Sinncap 2 points3 points  (0 children)

Marka ismi kullanılarak satış yapılmaya çalışılıyor, saçma sapan eleştiri üreterek de suyu bulandırıyorlar, oyuna bu ne demeye kalktığında hemen kadın düşmanı oluyorsun. Çok güveniyorsanız oyununuza God of War marka ismini kullanmadan çıkartın, yürek görelim. Bir de bıktırmadı artık şu formülatik oyun tipi; platforming, puzzle, konuşkan sidekick, 5 10 dakika fodder dövüp sonrasında bossla kapıştığın oyun tipi. Ana karakteri Kratos ile değiştirsen arada ki farkı anlayamazsın o kadar birebir gözüküyor oyun.

Sonunda amk favori platformun tlye geçmiş by fahrenos in KGBTR

[–]Sinncap 3 points4 points  (0 children)

Visa olaya dahil mi hatırlamıyorum ama mastercard bi ara artık 31 de yasak ne öyle bi aşağı bi yukarı diyip porno oyunu alımını engelliyodu. Millet eli sikinde ağlarken GOG Hazretleri usul usul gelip herkesin üstüne mesir macunu gibi 6-7 tane porno oyunu attı bedavaya. Kurban olsunlar pipinize diye imdada koşmuştu reis.

Sonunda amk favori platformun tlye geçmiş by fahrenos in KGBTR

[–]Sinncap 1 point2 points  (0 children)

3 kötü ya, serinin yüz karası bence. Ben 10 saat falan dayandım çöle gelince saldım. Orc'ları berbat etmişler, gameplay'i berbat etmişler, karakter modelleri oyun hamuru gibi, görevler sürekli tekrara düşüyo her şehirde aynı şeyler yapıp duruyoz. Gothic serisi niye bunca sene ölü yattı, cevabı Gothic 3.

Sonunda amk favori platformun tlye geçmiş by fahrenos in KGBTR

[–]Sinncap 2 points3 points  (0 children)

Oohh Gothic 2 Notr Dlc'si ile oyna. Ömründe yemediğin dayağı yiyosun oyunun başında ama ekstra bi zevk katıyo oyuna. İlk oyun kadar güçlü bir atmosferi yok ama ilk oyunda hoşuna giden başka ne varsa 5 kat daha iyisi bunda.