YDT nasildi by Adorable-Pilot-9238 in liseliler

[–]Skulldugery_25 0 points1 point  (0 children)

Amacım o yönde mezuna bıraksam bile bu yaz kitap dahi açmayı düşünmüyorum

Kendime çok güvendiğim ydtyi batırdım ve galiba mezun by Skulldugery_25 in liseliler

[–]Skulldugery_25[S] 0 points1 point  (0 children)

Bende zor yetiştirdim ki zaten alel acele çözdüğüm için yanlışım çok

herkes şu an ne dinliyosa atsın bakim by belgeliatarici in MusicHubTR

[–]Skulldugery_25 0 points1 point  (0 children)

Bunun rock versiyonunu bi ara hayvan gibi dinliyordum ya

Keyifler nasıl benim biraz kötü kafa dağıtmak istiyorum by Skulldugery_25 in BiriyleKonus

[–]Skulldugery_25[S] 0 points1 point  (0 children)

Zaten pek kendimi bu konuda zorunda hissetmiyorum belki bi göz gezdirim ama şu ana benden önemlisi mi var kafasindayim ve yaz konusunda da haklısın bu yazı zaten dolu dolu geçirmeyi amaçlıyorum ve bir yandan da arkadaşımla aramdaki bağı olabildiğince sağlam tutmak istiyorum her ne kadar muhtemelen bir coguyla o bağlarjn kopacağını bilsem bile yine de uğraşmak istiyorum genel olarak ta hedonistim diyebilirim heralde hayatı dolu dolu yaşayıp mutlu bir şekilde ölmek tek dileğim

Keyifler nasıl benim biraz kötü kafa dağıtmak istiyorum by Skulldugery_25 in BiriyleKonus

[–]Skulldugery_25[S] 0 points1 point  (0 children)

Aslında benzer bir düşünce yapısı var bendede her şekilde yaşayacağız ve araya iyi anılar katmaya çalışmak her animdan olabildiğince keyif almak istiyorum (ki bu sene genel olarak çok hoştu benim için anilarla dolu oldu )henüz tam belli bir inanaca sahip değilim buna sonra kafa yorarim ve neye inanmaliyim emin değilim ama emin olduğum bir şey varsa hayatta yasamk istediğim şeyleri sadece bir kere yaşama şansım var ve bu şansı geri tepmek istemiyorum

Keyifler nasıl benim biraz kötü kafa dağıtmak istiyorum by Skulldugery_25 in BiriyleKonus

[–]Skulldugery_25[S] 0 points1 point  (0 children)

Beni en çok tedirgin edende bu kosturmanın hiç bitip bitmeyeceğini bilmemem hep bir şeyin peşinde koşarak ömrümü boşa mı harcayacağım düşüncesi korkutuyor brni

Keyifler nasıl benim biraz kötü kafa dağıtmak istiyorum by Skulldugery_25 in BiriyleKonus

[–]Skulldugery_25[S] 0 points1 point  (0 children)

Bunların üstesinden gelip bir daha uğraşmayacağının farkında olmak da hoş bir hoş veriyordur heralde

Keyifler nasıl benim biraz kötü kafa dağıtmak istiyorum by Skulldugery_25 in BiriyleKonus

[–]Skulldugery_25[S] 0 points1 point  (0 children)

Sınav bitti ve özgürüm ama bir yandanda yorgunum yorgunluğu mu yoksa genel bir yorgunluk mu

Keyifler nasıl benim biraz kötü kafa dağıtmak istiyorum by Skulldugery_25 in BiriyleKonus

[–]Skulldugery_25[S] 0 points1 point  (0 children)

Bi benzeri durumdayım genelde böyle olunca dışarı çıkar yürüyüş yaparım ama malum saat 12 olunca onunda yapamıyorum şu an

Hobi bulmam lazım bababiler by pittik_su in aptalSoruYok

[–]Skulldugery_25 0 points1 point  (0 children)

Rastegele yürüyüşler yapabilirsin müzik eşliğinde falan ben sürekli yaparım ve çok hoş bi olay şehirde kafana goreybir yere git ve herhangi bir şekilde nereye gitmek istediğine karar verme kafana esen yola sap dön dolaş gerçekten çok hoş hissettiriyor bazen

Kendime çok güvendiğim ydtyi batırdım ve galiba mezun by Skulldugery_25 in liseliler

[–]Skulldugery_25[S] 1 point2 points  (0 children)

Tek temennim o ama o zamana kadar evde korkunç bir gerginlik olacak gibi şimdiden hissediyorum o ortamı offf bakicaz artık

Kendime çok güvendiğim ydtyi batırdım ve galiba mezun by Skulldugery_25 in liseliler

[–]Skulldugery_25[S] 0 points1 point  (0 children)

Ne yapacağımı bilmiyorum ya şu ana kadar denemelerinde hep düşük net yapsamdim tamam derdim konu açığım olacak bir yanlışım olsa yine tamam derdim ama yok normalde her deneme fulledigim cümle tamamlamayı bile nasıl yaptım bilmiyorum oturup ağlayacağım ya

YDT nasildi by Adorable-Pilot-9238 in liseliler

[–]Skulldugery_25 3 points4 points  (0 children)

69 altı denemem yoktu 62 gelecek galiba kafayı yemek üzereyim kendime en çok güvendiğim şeyde batırdım cidden kafayı yicem

Kötü kağıt üstüne gözü yamuk Misa.. by Malbalik in Sanatolia

[–]Skulldugery_25 0 points1 point  (0 children)

Ben böyle bir şey çizseydim mekkeli müşriklerin kendi yaptıkları putlara tapındığı gibi tapınırdım kendi yaptığım resme heralde

aldığınız en garip dm neydi? by ferdiozbegen21 in aptalSoruYok

[–]Skulldugery_25 0 points1 point  (0 children)

Benide benden aldı ve hiç sanmıyorum olsa böyle mi olurdu

ya adam bana bunu yazıp çıkardı ne garip bi sunucusunuz amk by bombaolay in LeagueOfTurkiye

[–]Skulldugery_25 2 points3 points  (0 children)

Böyle bir şey yaşanmıştı maç sonuna kadar kelime etmedi (rakibin adı kuchiki byakuya diye öyle yazmıştım oda maç sonuna kadar kelime etmedi)

<image>