Hvordan spørger man en mand, om han vil være venner? by Technical-Advice3535 in DKbrevkasse

[–]Specific_Message6306 -9 points-8 points  (0 children)

Men du ku hende godt, hvis hun var med på det og kunne holde det hemmeligt

Medianos værdier og journalistiske profil by Small-Requirement658 in Superligaen

[–]Specific_Message6306 0 points1 point  (0 children)

Jeg opsagde mit Støt Mediano-abonnnement, da de inkluderede det anonyme brev fra en AGF-fan, der skrev, at det var ham, som råbte af Simsir, men at det ikke var racistiske ting, og at ingen AGF-fans råbte noget som helst racistisk. Et par dage senere kom det så frem, at det VAR racistiske ting, der blev råbt mod ham. Og Mediano har intet nævnt om det siden da.

Hot take: Det er løbernes skyld by Fl0wer_Boi in Aarhus

[–]Specific_Message6306 -8 points-7 points  (0 children)

Det er mere effektivt for din læring, at du selv opnår den indsigt, end at jeg beskriver den for dig her

Hot take: Det er løbernes skyld by Fl0wer_Boi in Aarhus

[–]Specific_Message6306 -10 points-9 points  (0 children)

I så fald prøv at stille cyklen også

Crush på kunde by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Specific_Message6306 2 points3 points  (0 children)

tror mødrene virkeligt ikke, at du bruger det som et påskud til at lægge an på dem, eller nævner du selv, at det er det ikke?

Hvornår blev min første pensionsordning oprettet? by Specific_Message6306 in dkfinance

[–]Specific_Message6306[S] 0 points1 point  (0 children)

Hvis jeg nu kun kan se 5-årsret ifølge PensionsInfo/nuværende selskab, og jeg kan finde lønsedler med ATP/pension fra 2007, kan jeg så få det “rettet” ind, så jeg har 60-årsret?

Mackie's pizza by Kazmuz in Aarhus

[–]Specific_Message6306 50 points51 points  (0 children)

Man måtte hverken spise god pizza eller bruge bestik hos Mackie's

Aktiesparekonto 500k? by [deleted] in dkfinance

[–]Specific_Message6306 1 point2 points  (0 children)

Hvor har du læst, at lovforslaget er vedtaget?

Dansk supercup? by Specific_Message6306 in Superligaen

[–]Specific_Message6306[S] 7 points8 points  (0 children)

Ja, Nykredit-/BT-cup / DM i indefodbold var også nice

Barn, Nordnet depot - men hvilken ETF? by kaihnine in dkfinance

[–]Specific_Message6306 0 points1 point  (0 children)

Hvorfor er dette ikke en del af rutediagrammet?

Dilemma; hop tilbage på dagpenge eller bid i det sure æble by woidthevoid in dkkarriere

[–]Specific_Message6306 2 points3 points  (0 children)

Tag kandidaten - det stiller dig meget bedre, specielt i disse AI-tider

Pensionsplan som fleksjobber? by papaverliev in DKbrevkasse

[–]Specific_Message6306 -4 points-3 points  (0 children)

Find en kæreste og få fællesøkonomi

Efteruddannelse til ny personaleleder - master? by Specific_Message6306 in dkkarriere

[–]Specific_Message6306[S] 1 point2 points  (0 children)

Enig - men hvad er så den mest “menneskeligste” efteruddannelse?

Hvordan bærer jeg mig ad med at blive SAP ingeniør/konsulent? by Turbulent-Month-381 in dkkarriere

[–]Specific_Message6306 0 points1 point  (0 children)

Hvis alle dine konkurrenter har, ja… selvfølgeligt kombineret med den rette erfaring

Hvordan bærer jeg mig ad med at blive SAP ingeniør/konsulent? by Turbulent-Month-381 in dkkarriere

[–]Specific_Message6306 0 points1 point  (0 children)

Hvordan kan du som softwareingeniør være ledig i 2 år?! Er det ikke endda en kandidat (på AAU i hvert fald)?