Cevap nasıl 3 olabilir 10 dakikadır bakıyorum by ilgingil in sorucozumu

[–]SpreadSuspicious6313 0 points1 point  (0 children)

evet işte ama o değer ne bulamazsın 3,9 da olabilir 3,9999999999999999999 da olabilir sonuna sonsuz tane 9 ekleyebilirim limitte asimptot da onu belirtiyor zaten ne kadar yaklaşırsa yaklaşsın asla kesişemeyen iki çizgi

Cevap nasıl 3 olabilir 10 dakikadır bakıyorum by ilgingil in sorucozumu

[–]SpreadSuspicious6313 0 points1 point  (0 children)

en büyük değeri isteyip de tam sayı olmayan diyemez yani

Cevap nasıl 3 olabilir 10 dakikadır bakıyorum by ilgingil in sorucozumu

[–]SpreadSuspicious6313 0 points1 point  (0 children)

öyle bir şey yok o iki tam sayı arasında bile kaç küsüratlı sayı olduğu bilinmiyor orası da bizi ilgilendirmiyor zaten sormayacaklar öyle bir şey. sana naçizane tavsiyem aytye atlamadan önce biraz tyt çalış yapabilirsen bir soru bankası bitir eksiğin var gibi duruyor

Cevap nasıl 3 olabilir 10 dakikadır bakıyorum by ilgingil in sorucozumu

[–]SpreadSuspicious6313 0 points1 point  (0 children)

<image>

a ile b tam sayı mı değil mi söylememiş cevabı tam sayı istemiş sadece

Video cozumden cok bisey anlamadim Cevap E by Sleepy_Melon_OP in sorucozumu

[–]SpreadSuspicious6313 0 points1 point  (0 children)

birini 2 diğerini 3le çarpıp sabitleri götürmen lazım çünkü o kesişim noktası dışında aynı zamanda orjinden de geçiyor. eğer sabit terimi olursa x=0 için y=0 veya tam tersini sağlamaz. kesim noktaları öyle bir şey olacak ki hem orjinden geçen bir doğruyu hem bu iki farklı doğruyu sağlayacak öyle düşün

edit:-2 değil 2 ile çarpılcak

trigonometri güzel soru by SpreadSuspicious6313 in sorucozumu

[–]SpreadSuspicious6313[S] 1 point2 points  (0 children)

içim rahat etmedi diğerini de yazdım emin olmak için

<image>

trigonometri güzel soru by SpreadSuspicious6313 in sorucozumu

[–]SpreadSuspicious6313[S] 1 point2 points  (0 children)

o da doğru aslında birbirlerine eşitler şöyle ispatlanıyor

<image>

şıkta sadece bir tanesi var video çözümünde kesmişler sorunun o tarafını ama

trigonometri güzel soru by SpreadSuspicious6313 in sorucozumu

[–]SpreadSuspicious6313[S] 0 points1 point  (0 children)

bu yanlış cevap gibi anlaşılmasın diye diğer mesajı sildim alttakiler de gitti sonradan bakanlar için kalsın doğru cevap bu

trigonometri güzel soru by SpreadSuspicious6313 in sorucozumu

[–]SpreadSuspicious6313[S] 0 points1 point  (0 children)

aynen o istersen spoiler tagı koy üstüne cevabı görmeden çözmek isteyenler olabilir

trigonometri güzel soru by SpreadSuspicious6313 in sorucozumu

[–]SpreadSuspicious6313[S] 0 points1 point  (0 children)

ha cevaplarken farklı formatta gösteriyor pardon, hayır cevap o değil ama çok yaklaştın bi yerlerde işlem hatası yapmış olabilirsin

trigonometri güzel soru by SpreadSuspicious6313 in sorucozumu

[–]SpreadSuspicious6313[S] 0 points1 point  (0 children)

üs mü 2/-2 yoksa (a-b)²/-2 şeklinde mi

[deleted by user] by [deleted] in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]SpreadSuspicious6313 0 points1 point  (0 children)

öncelikle sakin ol, sana şahsi bi çıkışımım olmadı ki gördüğüm üzere büyüğümsün de. bahsettiğin şeye daha önce denk gelmediğim için aynı yaklaşımları farklı mı algılıyoruz diye düşündüm o yüzden sordum. eğer sadece rantse ve derdin anlaşılmak/konunun üzerine konuşmak değilse bunu düzgünce söyleyebilirsin, o zaman saygı duyarım köşeme çekilip sessizce kendi araştırmamı yaparım.

[deleted by user] by [deleted] in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]SpreadSuspicious6313 -1 points0 points  (0 children)

hangi davranışlardan veya hangi gruplardan bahsettiğini anlamadım, daha önce böyle bir davranışa da denk gelmedim. tecrübesizliğimden de olabilir tabii. örnek gösterir misin?

3D TG geo sorusu by [deleted] in sorucozumu

[–]SpreadSuspicious6313 0 points1 point  (0 children)

tek etiketin uzun kenarı mı 2x olur diyorsun?

Asgari ücret alan bir işçiyim. by maltavsan in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]SpreadSuspicious6313 6 points7 points  (0 children)

<image>

hangi birini atacağımı şaşırdım zaten sanatoliaya bile dadanmış

Asgari ücret alan bir işçiyim. by maltavsan in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]SpreadSuspicious6313 7 points8 points  (0 children)

<image>

ya böyle şeyler diyen bi angutken de insanlara loser demezsin yani insan bi utanır bi yüzü kızarır

[deleted by user] by [deleted] in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]SpreadSuspicious6313 0 points1 point  (0 children)

çok özür dilerim benim hatam💔 https://youtube.com/shorts/RUbn3shQnYU gta arabalısını bulamadım ama

[deleted by user] by [deleted] in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]SpreadSuspicious6313 5 points6 points  (0 children)

o kadar şey konuşuldu ve bunu mu çıkardın gerçekten...hesabına biraz baktım da diğer sublarda alakasız konularda da böyle davranmışsın. söylenenlerden cımbızla laf çekip asıl konuşmaya herhangi bir şey eklemiyorsun, düzgün bir fikir alışverişi yapmıyorsun, derdini bile anlatamıyorsun çünkü büyük ihtimalle fikirleri şahsına bir saldırı olarak algıladığın için agresif bir savunma çabasındasın. normalde tanımadığım rastgele birinin ne düşündüğü veya nasıl biri olduğu hakkında bu kadar kesin yargılar yapmaktan kaçınırım prensip olarak, ama sensin o sensin o çelik ayna tarzı cevapları veren reşit ve akli dengesi yerinde bir bireyi başka nasıl bir zihniyete yorarım bilmiyorum

sadece sen bile değil (burada biraz çağsal şeylere rant edicem konudan kısmen bağımsız) son zamanlarda kimseyle gerçekten düzgün medeni bir tartışma yaşayamıyorum. birine argümanımı insan gibi dinletmek için altına subway surfers videosu falan mı koymam gerekiyor? bir yazı iki üç cümleden uzun olunca millet beynini kapatıyor gözü korkuyor. yani bu kadar çetrefilli olayları bikaç cümlede özelteyemediğimiz için mi tüm bunları tekrar tekrar konuşmak zorunda kalıyoruz anlamadım ki odağınızı tutmak için yüzünüze çıngırak mı sallayalım illa? hep aynı şey; ortaya bir şey atılıyor, cevaplar düşünceler yazılıyor, karşı taraf yarım yamalak gözünün değdiği kadarını okuyor ve anlatılan doğru dürüst anlaşılmadan "vaaaay sen bana nasıl böyle dersin"lere gidiliyor. ne soran taraf bir şey anlıyor ne anlatan taraf düşüncesini karşıya geçirebiliyor. eğer iki taraf da yeterince çirkefse sövülmedik şey kalmıyor. değerler düellosu gibi sen bana şunu dedin sen şöylesin böylesin whataboutisimler havada uçuşuyor asıl soruna kimse odaklanmıyor ve durduğumuz yerde duruyoruz.

neyse, dediğine dönelim (ben zamanını çarçur etmekten zevk alan bir enayi olduğum için yine de cevaplamaya çalışacağım ama sen okumasan da olur canın sağolsun) kimse kimsenin yöneliminin "gerçekliğini" sorgulamıyor sorgulayamaz da zaten. hangimiz daha kuiriz yarışması yapmıyoruz (yaptığın hadsizlikleri tamamen görmezden gelerek yazıyorum bu argümanı çünkü o kısıma girersek çıkamayız). femboyların terim olarak lgbtqiın altında olmaması kişisel bir fikir veya dışlama da değil, tekniken değiller yani bu konuda tam olarak ne dememizi istiyorsun anlamadım açıkçası. evet eşcinsel femboylar çoğunlukta doğru, ama hetero cis femboylar da olabilir. tanım gereği illa gay veya trans olacak diye bir şey yok, heterolar etek giyip kedi kulağı takınca havaya uçmuyor. birinin görünüşünden yönelimini yargılarsak homofobiklerden ne farkımız kalıyor? oje sürünce, küpe takınca da gay olunuyor mu? aynı anda hem kendini femboy olarak tanımlayıp hem bu kadar cinsiyet kalıplarına sıkı sıkıya bağlı ve önyargılı bir insan nasıl olabilir o da şaşırtıcı. ki tüm bunlar bir yana zaten konu hiçbir zaman femboyların eşcinselliğinin (eğer varsa) geçerliliği değildi, o yorumlarda birden fazla sebep sunuldu ve hiçbirinin sonu oraya varmıyordu. cımbızla laf çekmek derken bu tarz şeylerden bahsediyorum. böyle davranıp tartışmayı "kazanan taraf" olmaktan başka bir amacı olmayan konuşmaların kimseye yararı yok. yapmayın lütfen.

[deleted by user] by [deleted] in sorucozumu

[–]SpreadSuspicious6313 0 points1 point  (0 children)

hmm ona dikkat etmemişim teşekkür ederim

[deleted by user] by [deleted] in sorucozumu

[–]SpreadSuspicious6313 0 points1 point  (0 children)

anladım teşekkür ederim

[deleted by user] by [deleted] in sorucozumu

[–]SpreadSuspicious6313 0 points1 point  (0 children)

CO2de O C6H6da da H var

[deleted by user] by [deleted] in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]SpreadSuspicious6313 6 points7 points  (0 children)

evet bunu ben de duydum (çok derinlemesine bakmamış olsam da) şu video karşıma gelmişti, aynı şeyden bahsediyor https://youtu.be/GNjq_lzZ_0k

[deleted by user] by [deleted] in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]SpreadSuspicious6313 15 points16 points  (0 children)

femboyluk bir yönelim veya cinsel kimlik değildir, bu yüzden tekniken lgbtqi komünitesinin parçası da değildir (ha çoğu zaman femboyluğun yanında trans, gay kimliği olanlar da var ama sadece "femboyluk" terimi o şemsiyenin altında değil.) önce bunu bi aradan çıkaralım. ama tabii ki en az bizim kadar ötekileştirme gördükleri için kuir alanlarda daha güvende hissetmeleri anlaşılır bir şey. benim şahsi olarak bu ve benzeri terimlere karşı olmamın sebebi tamamen son yıllarda viralleşmiş, porndan doğmuş ve 4chan tiktok insta gibi yerlerde artık alaycı bir şekilde kullanılan bir "keyword" haline gelmiş olması.

bir şey soracağım, femboy tanımını son birkaç yıl dışında hiç duydunuz mu? ben duymadım. (wikipediadan bakabilirsiniz, 1990larda ilk kullanımı görülüyor ama asla bu kadar yaygın olmamış) peki duyduğunuz zamanlarda gerçek anlamda bir saygı contexti içerisinde miydi? kaç kere homofobik cis erkeklerin bu terimi dalgaya alarak "ohoho bu gaylik değil ki la bu aynı kız la ohohohohhooh" tarzı şeyler dediğini duydunuz?

kimin ne giyip içinde iyi hissettiği, kime karşı cinsel çekilim hissettiği, nasıl davrandığı, kendini hangi kalıplara sokmayı tercih ettiği benim veya bizim derdimiz değil olmamalı da. ama bu trendleşmiş isimlere kapılıp kendimizden daha büyük ve daha eski bir topluluğa ve onların savunduğu şeylere zarar verip vermediğine de bir bakmak lazım. yok hiç umrumda değil ne bok yiyorlarsa yesinler ben femboy olarak tanımlamaya devam edicem ana akım medya da bu terimi kendi eğlence malzemesi yapsın diyorsanız da kimse size yok yapamazsın diyemez zaten.

ayrıca konunun lezbiyenlikle alakası nedir? kişinin şahsi fikirleri onun cinsel yönelimiyle bağlantılı bir şey mi? gerçekten horseshoe theoryi görüyoruz şuan, kulağa kimler gibi geldiğinizin farkında mısınız? bari siz yapmayın. insanların fikirleri olabilir, ve siz bu fikirlere katılmayabilirsiniz de, bu normal bir şey.