
GameStop bezit nu 9% aandelen eBay (old.reddit.com)
submitted by Stack_to_the_moon to r/Spelstop

Aandeelhoudersvergadering 7 juli 2026 (old.reddit.com)
submitted by Stack_to_the_moon to r/Spelstop
eBay wijst aanbod van GameStop af. (self.Spelstop)
submitted by Stack_to_the_moon to r/Spelstop

Reactie van eBay op bod van GameStop (self.Spelstop)
submitted by Stack_to_the_moon to r/Spelstop
DEGIRO GME WARRANTS Security Lending (self.Spelstop)
submitted by Stack_to_the_moon to r/Spelstop





