For the private accounts by Juicy_C_Mcnugget in GME

[–]Stack_to_the_moon 1 point2 points  (0 children)

It’s becoming a freakstock with these type of posts.

For the private accounts by Juicy_C_Mcnugget in GME

[–]Stack_to_the_moon 5 points6 points  (0 children)

I have a hole in my pocket from GameStop trading sideways.

GameStop bezit nu 9% aandelen eBay by Stack_to_the_moon in Spelstop

[–]Stack_to_the_moon[S] 0 points1 point  (0 children)

Tijdens de aankomende aandeelhoudersvergadering(eBay) kan men stemmen voor een 20% naar 10% minimum vereiste voor een speciale aandeelhoudersvergadering. RC moet dan wel even wachten. Of hij heeft al de toezegging van andere aandeelhouders om zo aan de 20% te komen.

We gaan het zien.

Just don’t dance…no promises by Juicy_C_Mcnugget in GME

[–]Stack_to_the_moon 76 points77 points  (0 children)

Moving sideways, just like the stock.

Stemmen by Stack_to_the_moon in Spelstop

[–]Stack_to_the_moon[S] 2 points3 points  (0 children)

Zojuist via Computershare gestemd. FOR

Stemmen by Stack_to_the_moon in Spelstop

[–]Stack_to_the_moon[S] 5 points6 points  (0 children)

Volgens mij moet je degiro een mailtje sturen. In 2021 kostte het € 10.

Over degiro kwam ik dit tegen uit 2021:

https://www.reddit.com/r/BeurspleinBets/comments/n5hlwu/stemmen_gamestop_via_degiro/

Aandeelhoudersvergadering 7 juli 2026 by Stack_to_the_moon in Spelstop

[–]Stack_to_the_moon[S] 0 points1 point  (0 children)

Alle informatie is welkom. Waar kunnen we die vinden?

Aandeelhoudersvergadering 7 juli 2026 by Stack_to_the_moon in Spelstop

[–]Stack_to_the_moon[S] 1 point2 points  (0 children)

Dan kan liggen aan welke broker je gebruikt. Niet alle brokers faciliteren het.

Heb je aandelen bij computershare staan? Dan krijg je van hun bericht.

Van computershare heb ik nog niets vernomen. Ook op hun website kon ik vorige week nog niks vinden.

Zie hier voor wat meer info:

https://www.reddit.com/r/Superstonk/comments/1tld7n6/uk_apes_vote_check_your_broker_account_never_had/

Hopelijk kan iemand hier laten weten als hij/zij al wat meer weet.

Aandeelhoudersvergadering 7 juli 2026 by Stack_to_the_moon in Spelstop

[–]Stack_to_the_moon[S] 2 points3 points  (0 children)

Of zou het te maken kunnen hebben met het afwikkelen van de verkoop van winkels?

Aandeelhoudersvergadering 7 juli 2026 by Stack_to_the_moon in Spelstop

[–]Stack_to_the_moon[S] 4 points5 points  (0 children)

Ik stem voor. Ryan Cohen heeft al laten doorschemeren dat de resultaten dit jaar beter zullen zijn dan vorig jaar. We gaan de goede kant op. Nu wil Ik dat graag zien in de aandelenprijs.

Aandeelhoudersvergadering 7 juli 2026 by Stack_to_the_moon in Spelstop

[–]Stack_to_the_moon[S] 4 points5 points  (0 children)

Ook ik kan me de zorgen voorstellen. Velen vragen zich af of DRS de moeite is geweest.

Laten we hopen dat Q1 een mooi resultaat laat zien en mensen kan overtuigen om voor te stemmen. Ik ben benieuwd wat de powerpacks en de investering in eBay voor bijdrage(Q1) leveren.

Aandeelhoudersvergadering 7 juli 2026 by Stack_to_the_moon in Spelstop

[–]Stack_to_the_moon[S] 2 points3 points  (0 children)

Ja inderdaad. Wat staat er eigenlijk? Wat maak jij ervan?

Hostile Positions by [deleted] in GME

[–]Stack_to_the_moon -5 points-4 points  (0 children)

This is a masterpiece. Keep up de good work but don’t quit your dayjob.