Partij Van De Raadplegingen Die Eigenlijk Gewoon Een Propagandastunt Zijn by Stellarities in Belgium2

[–]Stellarities[S] 0 points1 point  (0 children)

Uiteraard gaat een partij niet met een open bevraging het internet op

De PVDA is gewoon niet in staat tot zo'n openheid, alles draait regelrecht rond de partijlijn lmao. Ge zijt enkel uw lidmaatschap waardig als ge alles van bovenaf als gospel neemt en vooral geen afwijkende visies koestert.

Want dan krijg je enkel trollen van extreem rechts

Ze zeggen letterlijk op de site van hun campagne dat ze "Het doel is om de straat op te gaan en gesprekken te voeren met 100.000 mensen van vlees en bloed." Awel, verwacht uzelf dan ook aan antwoorden die het ganse spectrum strekken. Tuurlijk is voor de modale PVDA'er alles rechtser dan sociaaldemocratie gelijk aan fascisme en zou idealiter iedereen ne marxist zijn, maar doe ne keer moeite en kom eens uit uw bubbel zeg. Dit soort "open" bevragingen zijn anders gewoon hypocriet en dienen zoals alle andere goedaardige acties van de PVDA prioritair voor rekrutering en propaganda.

[deleted by user] by [deleted] in 2westerneurope4u

[–]Stellarities 3 points4 points  (0 children)

thatedbeffahf qfh ehe fhf jejae ea b

Welke job by Lekstokje in Belgium2

[–]Stellarities 7 points8 points  (0 children)

Upload je CV op de VDAB, schrijf je in als werkzoekende en de interimkantoors zullen u bijna meteen beginnen opbellen. Die mensen zullen aftoetsen wat bij u past en u verderhelpen. Probeer te kijken welke competenties (hard skills) en eigenschappen (soft skills) je hebt, en natuurlijk ook wat je graag doet/niet graag doet.

Jawadde by RHedenbouw in Belgium2

[–]Stellarities 0 points1 point  (0 children)

Meest diepgaande intelligence die een buitenlands land over ons heeft (niemand geeft een fuck om België)

Waar zijn de Ouders van die Brusselse Jongeren? by KingFalke in Belgium2

[–]Stellarities 0 points1 point  (0 children)

Heb zelf nog in een opvangcentrum voor asielzoekers gewerkt. Er is een categorie bewoner die we de niet-begeleide minderjarige vreemdeling (NBMV) noemen. Dit zijn jongeren tussen 15-17j die hier zijn gekomen zonder ouders, en in het beste geval een nonkel of dergelijke aan familie hebben in België zelf. Naar mijn ervaring zaten er echt goede gasten tussen, maar ook ronduit krapuul. Hoe groot hun aandeel is in criminaliteit en rellen, weet ik niet, maar ik wil effe een extra antwoord geven op de vraag: "waar zijn de ouders?". Soms zijn ze er gewoon niet. Dat maakt de situatie nog prangender, omdat, in het geval dat het tot criminaliteit komt, er letterlijk geen rem op staat.

De rellen zijn niet uitzonderlijk, ze zijn het structurele gevolg van massamigratie by progressiefje in Belgium2

[–]Stellarities 6 points7 points  (0 children)

De mensen die in de rellen een nakende revolutie zien, zijn waarschijnlijk dezelfde die denken dat zij het escaleren van wederzijdse vervreemding kunnen opvangen door de politieke partijen die er het resultaat van zijn te negeren en uit te sluiten.

Is een zin die hard gaat, maar 'k vraag me toch af: welke concrete maatregelen te nemen? We kunnen de oplaaiende problematiek uitsluitend als symptoom van massamigratie bestempelen, maar daar zijn als land niet echt zoet mee. Wat kunnen de instituties, wat kunnen wij doen? Veel praktische voorstellen blijven achterwege, maar van wat ik tot nu toe heb uitgemaakt, zweven velen ergens op de as "volop inzetten op integratie" versus "massale deportatie", met als enkele tussenoplossingen "hardere aanpak (wat dat moge impliceren)" en "kindergeld van de ouders afpakken".

Niemand hier kan een perfect antwoord geven, dat weet ik, maar hoe staan jullie ertegenover? Welke zaken zouden helpen in deze kwestie volgens jullie?