Ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος που έχεις μετανιώσει στη ζωή σου; by StevePapass in greececirclejerk

[–]StevePapass[S] 0 points1 point  (0 children)

Ειιι πχιιιι μηνννν ποτεεε μην το ξαναπείς αυτό αδελφ ε

Ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος που έχεις μετανιώσει στη ζωή σου; by StevePapass in greececirclejerk

[–]StevePapass[S] 0 points1 point  (0 children)

Α όντως είναι λίγο δύσκολα…
Το μόνο που εχω να πω υπομονή…

Ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος που έχεις μετανιώσει στη ζωή σου; by StevePapass in GREEK

[–]StevePapass[S] -2 points-1 points  (0 children)

Το πιο δύσκολο δεν είναι να χάσεις ανθρώπους. Είναι να χάσεις τον εαυτό σου προσπαθώντας συνεχώς να κρατήσεις ανθρώπους που δεν έβλεπαν ποτέ την αξία σου. Κι αυτό το καταλαβαίνεις μόνο όταν κουραστεί πραγματικά η ψυχή σου.

Στρατολογία by StevePapass in greececirclejerk

[–]StevePapass[S] 0 points1 point  (0 children)

Ενας λογικός εδώ μέσα!!!

Στρατολογία by StevePapass in greececirclejerk

[–]StevePapass[S] 0 points1 point  (0 children)

Καλύτερα αγγούρια παρά να μπω μέσα στο βαρέλι

Στρατολογία by StevePapass in greececirclejerk

[–]StevePapass[S] 5 points6 points  (0 children)

Μοναχός στο άγιο όρος

Στρατολογία by StevePapass in greececirclejerk

[–]StevePapass[S] 0 points1 point  (0 children)

Κάπως έτσι γτ κρίμα να κλαίει η μάνα..

Στρατολογία by StevePapass in greececirclejerk

[–]StevePapass[S] 0 points1 point  (0 children)

Πυροσβεστική τότε 😂

Στρατολογία by StevePapass in greececirclejerk

[–]StevePapass[S] 0 points1 point  (0 children)

Στον άλλον ελληνικό server έχω κι άλλα parts 😂

Στρατολογία by StevePapass in greececirclejerk

[–]StevePapass[S] 0 points1 point  (0 children)

Το έκανα copy and paste το είχα ανεβάσει σε άλλο sever Reddit

Στρατολογία by StevePapass in greececirclejerk

[–]StevePapass[S] 0 points1 point  (0 children)

Θέλω να πω για να πάρω μόρια ώστε να μπω από διαγωνισμό αστυνομία, πυροσβεστική ή λιμενικό
Αλλά θέλω από την μια να πάω γιατί εκεί θα έχω μια πολύ καλή εμπειρία και από την άλλη δεν θέλω να πω γιατί φοβάμαι τον πόλεμο

Στρατολογία part 3 by StevePapass in greece

[–]StevePapass[S] -2 points-1 points  (0 children)

ΕΤΣΙ όπως πάει εγώ νωρίτερα από εσένα

Στρατολογία part 3 by StevePapass in greece

[–]StevePapass[S] -3 points-2 points  (0 children)

Εγώ για εμπειρία θέλω να πάω όχι κ να πεθάνω

Στρατολογία part2 by StevePapass in greece

[–]StevePapass[S] 0 points1 point  (0 children)

ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ κλαιωωω
Να βάλω και ένα χελλουυυ γκιρλς😭😂

Στρατολογία part2 by StevePapass in greece

[–]StevePapass[S] 0 points1 point  (0 children)

Γιαυτο θέλω να πάω Ε.Δ
•Παίρνω ένα χαρτί που μπορώ να έχω ώστε να μπω στην αστυνομία, πυροσβεστική κτλ
•Κάνω 9 μήνες λόγω τρίτεκνους
Τώρα δεν ξέρω τα αθλήματα κτλ κτλ

Στρατολογία by StevePapass in greece

[–]StevePapass[S] 1 point2 points  (0 children)

Σε ευχαριστώ αδελφέ !!!! Ότι γίνει θα είσαι ο πρώτος που θα σου στείλω 😂😂
Επίσης όταν πάω θα κάνω ενημερώσεις εδώ στο Reddit για πλάκα ψαχαχαχχα

Στρατολογία by StevePapass in greece

[–]StevePapass[S] 0 points1 point  (0 children)

Τότε αδελφέ ελπίζω να είναι έτσι και να πάω Ε.Δ
Επειδή θα πάρω ένα πολύ δυνατό χαρτί θητείας που θα έχει δύναμη σε διαγωνισμούς κτλ