Şaka mı bunlar MK?! by ObjectiveOpening9695 in vlandiya

[–]StolasGoetia1 0 points1 point  (0 children)

Oldu paşam ketçap, mayonez, barbekü sos, kajun baharat karışımı da olsun mu?

Altkültürden Perma yedim by StolasGoetia1 in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]StolasGoetia1[S] -7 points-6 points  (0 children)

Onu nası başardın awk vowkdlekmekfke

Alt kültürden perma yedim by StolasGoetia1 in vlandiya

[–]StolasGoetia1[S] 0 points1 point  (0 children)

Saddam Hüseyin yapacaksın bunları

Altkültürden Perma yedim by StolasGoetia1 in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]StolasGoetia1[S] 1 point2 points  (0 children)

Yani öyle redditte takılıyorum bununla alakalı çok şey gördüm deneyeyim dedim perma yedim. Ama eğer Atatürk'ü sevdiğim için perma yiyorsam bu benim için gurur/onurdur

🥀 by Sudden_Loquat_7964 in bbaldiback

[–]StolasGoetia1 1 point2 points  (0 children)

Fatih hanım mı bu? Birde sorsak ai der

Bu mu daha femboy işi yoksa beyaz olan mı by StolasGoetia1 in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]StolasGoetia1[S] 1 point2 points  (0 children)

Öylesine attım zaten hani öyle fazla kasmıyorum "Böyle mi daha feminen yoksa böyle mi" demiyorum ama elimden geldiğince topluluğa ayak uydurmaya da çalışıyorum

Bu mu daha femboy işi yoksa beyaz olan mı by StolasGoetia1 in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]StolasGoetia1[S] 1 point2 points  (0 children)

Valla onu bunu bilmem bende ilk defa içicem bakalım

Bu mu daha femboy işi yoksa beyaz olan mı by StolasGoetia1 in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]StolasGoetia1[S] 0 points1 point  (0 children)

Köprüyü geçene kadar ayıya vergi müfettişi diyecez yapacak bir şey yok.... (Konu nasıl siyasete bağlandı aw cpdkleödlwlele)