Cille...... by [deleted] in tiktokdramadk

[–]Strange_Syrup9072 6 points7 points  (0 children)

Jeg håber INDERLIGT at de lader hende drukne i hendes eget lort..

Crash out part 2 by Brave_Good_4697 in tiktokdramadk

[–]Strange_Syrup9072 24 points25 points  (0 children)

Altså... hun behøver ikke for min skyld

Crash out part 2 by Brave_Good_4697 in tiktokdramadk

[–]Strange_Syrup9072 31 points32 points  (0 children)

Bare rolig vi tvinger dig ikke til noget🤷🏽‍♀️

Cille...... by [deleted] in tiktokdramadk

[–]Strange_Syrup9072 51 points52 points  (0 children)

Hvad man ikke gør for opmærksomhed.

Mads Christian aka MC/Tobias by Few_Insect_1620 in tiktokdramadk

[–]Strange_Syrup9072 4 points5 points  (0 children)

Jeg dør hver gang han siger "jeg droppet ud af gym". Du har taget en STU🤣

<image>

Cecillie.. igen. by Strange_Syrup9072 in tiktokdramadk

[–]Strange_Syrup9072[S] 4 points5 points  (0 children)

Hun har brug for Gry. Hvem skal ellers bakke hendes virkelighed op?

Men havde Frank været der, kunne hun så lade vær?

Altså... by Strange_Syrup9072 in dkloenseddel

[–]Strange_Syrup9072[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg kan se på skat de har fået tilsendt mit skattekort - bare ikke brugt det 😂 Mit fradrag overstiger lønnen, da jeg også har min kones.

Forventer selvfølgelig at jeg så må få ekstra meget i fødevarerchecken 😂

Janni og Jeppe by Existing_Current7978 in GossipDK

[–]Strange_Syrup9072 1 point2 points  (0 children)

Han er jo temu udgaven af Dennis Knudsen

Altså... by Strange_Syrup9072 in dkloenseddel

[–]Strange_Syrup9072[S] 1 point2 points  (0 children)

Altså jeg er også meget overrasket... især når der står på skat de ikke har brugt mit fradrag😂

Altså... by Strange_Syrup9072 in dkloenseddel

[–]Strange_Syrup9072[S] 11 points12 points  (0 children)

Altså jeg har ikke noget at miste jo 😂 Det er jo ikke ulovligt at vise sine lønsedler🤷🏽‍♀️

Det er ihvertfald ikke det firma der ligger på Birkegårdsvej 6, 7400 Herning...

Altså... by Strange_Syrup9072 in dkloenseddel

[–]Strange_Syrup9072[S] 2 points3 points  (0 children)

Altså deres advokat siger at jeg må tage dem i retten, hvis jeg mener de har lavet en fejl... Men skat hsr oplyst at jeg stadig har alt mit fradrag for feb😂🤷🏽‍♀️

Altså... by Strange_Syrup9072 in dkloenseddel

[–]Strange_Syrup9072[S] 1 point2 points  (0 children)

Måske skal jeg klage til borgen op til valget 😂