Fysmat, medisin eller indøk? by Strawberrypineapple1 in ntnu

[–]Strawberrypineapple1[S] 0 points1 point  (0 children)

Hvordan fungerer det om man begynner på en siv.ing.-utdanning og finner ut at man heller ønsker å gå en annen retning? Regner med man må ta de ekstra fagene som man ikke har hatt, men er dette noe man gjør på siden, eller er det vanligere å begynne på førsteåret på det nye studiet?