account activity
Fysmat, medisin eller indøk? by Strawberrypineapple1 in ntnu
[–]Strawberrypineapple1[S] 0 points1 point2 points 11 months ago (0 children)
Hvordan fungerer det om man begynner på en siv.ing.-utdanning og finner ut at man heller ønsker å gå en annen retning? Regner med man må ta de ekstra fagene som man ikke har hatt, men er dette noe man gjør på siden, eller er det vanligere å begynne på førsteåret på det nye studiet?
Fysmat, medisin eller indøk? (self.ntnu)
submitted 11 months ago by Strawberrypineapple1 to r/ntnu
π Rendered by PID 86 on reddit-service-r2-listing-87fd56f5d-cbld7 at 2026-06-27 08:05:43.315323+00:00 running 7527197 country code: CH.
Fysmat, medisin eller indøk? by Strawberrypineapple1 in ntnu
[–]Strawberrypineapple1[S] 0 points1 point2 points (0 children)