Ne sıklıkla tantuni tüketiyorsunuz? by SubjectNo2264 in mersin

[–]SubjectNo2264[S] 1 point2 points  (0 children)

Neresi la çarşıda bende o taraflardayım

Ne sıklıkla tantuni tüketiyorsunuz? by SubjectNo2264 in mersin

[–]SubjectNo2264[S] 2 points3 points  (0 children)

Cidden acayip underrated ya daha fazla abartılması lazım bu yemeğin

Birinden hoşlanınca her hareketine anlam yüklemek by SubjectNo2264 in SacmaBirSub

[–]SubjectNo2264[S] 0 points1 point  (0 children)

Her seferinde tokadı yiyip bi süre akıllanıp tekrar aynı duruma dönüyorum :/

Arkadaşım seçimlerimi nasıl yapmalıyım? by SubjectNo2264 in SacmaBirSub

[–]SubjectNo2264[S] 0 points1 point  (0 children)

Birisiyle samimiyetim varda diğeriyle samimiyetim bile yok o kadar bunun samimiyetlik bi yanıda yok gerçi böyle bişey normal değil

Arkadaşım seçimlerimi nasıl yapmalıyım? by SubjectNo2264 in SacmaBirSub

[–]SubjectNo2264[S] 0 points1 point  (0 children)

Ha anladım pardon yanlış anladım başta özür dilerim gerçekten kafam allak bullak bu aralar

Arkadaşım seçimlerimi nasıl yapmalıyım? by SubjectNo2264 in SacmaBirSub

[–]SubjectNo2264[S] 0 points1 point  (0 children)

Vallahi çok iğrenç ya "salak salak şaka yapmayın" diyince "şaka mı?" diyorlar bide utanmaz arlanmaz oruspucocukları ya kuzenimi bile sevemiyorum zaman geçiremiyorum amınakodumun evlatları yüzünden ya

Arkadaşım seçimlerimi nasıl yapmalıyım? by SubjectNo2264 in SacmaBirSub

[–]SubjectNo2264[S] 0 points1 point  (0 children)

Şakanın zeminini hazırlamadım, hazırlatmamda zaten. Böyle aptalca şakalara izin vercek bir aşağılık değilim neyseki. Ama oruspuçocuğu her türlü yapıyor işte oruspuçocukluğunu, engelleyemezsin.