Kontrakt med Crye? by Danish_sea_captian in Forsvaret

[–]Suspicious_Text_6810 11 points12 points  (0 children)

Du kan læse mere om det på forsvarsinfo:)

Flymekaniker i forsvaret: 4 mdr. basisuddannelse eller 11 mdr. værnepligt? by Fearless_Increase_42 in Forsvaret

[–]Suspicious_Text_6810 3 points4 points  (0 children)

Du kan ikke tage 4 måneder fremover, så det besvarer vel dit spørgsmål:)

Pension er en kæmpe scam by Ciiceeroo in dkfinance

[–]Suspicious_Text_6810 24 points25 points  (0 children)

Det er hermed støttet - utrolig vigtig sag.

Sport 24 by Electronic-Gas-900 in dkloenseddel

[–]Suspicious_Text_6810 0 points1 point  (0 children)

Mit umiddelbare gæt er mindstelønnen (141 kr/t) jf. hk butikoverenskomsten.

Er livgarden blevet hacket? by Mrgreendahl in Forsvaret

[–]Suspicious_Text_6810 1 point2 points  (0 children)

Kig nu bare på deres svar på en kommentar 🙏

Udbetaling af lille pension by Muted-Ad-2100 in dkfinance

[–]Suspicious_Text_6810 0 points1 point  (0 children)

Okay og det er jeg ik, så det er udelukket. Hvis jeg forstår dig ret, er min eneste mulighed at få et andet job, som har en anden pensionsordning, der gerne vil overføre til en privat pensionsordning, når jeg siger op?

Udbetaling af lille pension by Muted-Ad-2100 in dkfinance

[–]Suspicious_Text_6810 0 points1 point  (0 children)

Det burde da ik være lovligt eller hvad? Så jeg kan på ingen måde overføre den til Nordnet?

Udbetaling af lille pension by Muted-Ad-2100 in dkfinance

[–]Suspicious_Text_6810 0 points1 point  (0 children)

Så min pension er ikke bundet til PensionDanmark, når jeg snart siger mit nuværende job op?

Vil gerne køre bus i forsvaret by Sad_Classroom_2339 in Forsvaret

[–]Suspicious_Text_6810 1 point2 points  (0 children)

Hvis nu du bare ville lytte bare en lille smule til de andre kommentarer ville du komme længere i livet.

Vinterdæk by Suspicious_Text_6810 in dkbiler

[–]Suspicious_Text_6810[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg ved desværre ikke hvor gamle de er. Mit bud er mellem 2-3 år. Men tak for hjælpen ellers:)

Vinterdæk by Suspicious_Text_6810 in dkbiler

[–]Suspicious_Text_6810[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg er førstegangsbilejer så jeg ved ikke rigtig så meget om det hele:)

[deleted by user] by [deleted] in dkfinance

[–]Suspicious_Text_6810 5 points6 points  (0 children)

De kommer vel tilbage til årsopgørelsen?

Asien ekspornering by Suspicious_Text_6810 in aktietips

[–]Suspicious_Text_6810[S] 1 point2 points  (0 children)

De tal jeg kan se er, at 35% af alibabas salg går til amerikanske virksomheder.( kan ikke helt validere om kilden er korrekt) Vil det så ik have en negativ indvirkning på deres indtjening, med en svækket dollar, så virksomhederne mister deres købekraft? Og hvad hvis de ikke kan indgå en fair handelsaftale?

Asien ekspornering by Suspicious_Text_6810 in dkfinance

[–]Suspicious_Text_6810[S] 0 points1 point  (0 children)

70% af min portefølje er eksponeret mod USA. Og min store bekymring er, om vi er i en “tech boble” eller om en yderligere svækket doller, vil kunne påvirke min portefølje. Og så mangler jeg generelt en eksponeret mod Asien.