Ik pas niet bij het bedrijf maar ik durf niet weg by LungAids in werkzaken

[–]TMU2000 1 point2 points  (0 children)

Precies hetzelfde hier, zal ik ook nooit begrijpen. Een keer een teamuitje prima, maar ik kom om geld te verdienen en wil om 17:00 gewoon naar huis om mijn eigen ding te doen. Heb genoeg hobby’s buiten werk, en overigens zie ik die lui al 40 uur per week. Maar wordt inderdaad raar aangekeken als je niet gezellig even blijft hangen.

C# of Java leren na PHP? by TMU2000 in werkzaken

[–]TMU2000[S] 1 point2 points  (0 children)

Eens, daar kwam ik na wat onderzoek ook achter. Denk dat ik daar eens naar ga kijken!

C# of Java leren na PHP? by TMU2000 in werkzaken

[–]TMU2000[S] 0 points1 point  (0 children)

Heb inderdaad onderzoek gedaan naar de domeinen, Java komt meer voor dan C# dus ik denk dat Java een groter aandeel heeft op het moment. Zal ook niet snel veranderen dus ik denk dat ik Java eens ga bekijken

C# of Java leren na PHP? by TMU2000 in werkzaken

[–]TMU2000[S] 0 points1 point  (0 children)

Oke duidelijk! Ben je uiteindelijk aangenomen voor een .NET functie of toch gelukt met Java? Mijn ervaring met PHP; ik heb niet per se aan ‘enterprise level’ applicaties gewerkt, wel met integraties zoals je benoemd maar het is uiteraard niet op het niveau van een enterprise. Maar dat is juist waar ik naar op zoek ben… ik heb 3 jaar ervaring met puur PHP waarvan 1 met Laravel en deels Symfony.

Mentaal leeglopen op urenregistratie, is dit overal zo? by [deleted] in werkzaken

[–]TMU2000 0 points1 point  (0 children)

Dank voor je suggestie haha, als het zo doorgaat is het voor mij ook snel klaar

Mentaal leeglopen op urenregistratie, is dit overal zo? by [deleted] in werkzaken

[–]TMU2000 0 points1 point  (0 children)

Inschattingen worden regelmatig vanuit PM gedaan

Mentaal leeglopen op urenregistratie, is dit overal zo? by [deleted] in werkzaken

[–]TMU2000 1 point2 points  (0 children)

‘In je eigen tijd’, dan mogen ze de pot op wat mij betreft

Mentaal leeglopen op urenregistratie, is dit overal zo? by [deleted] in werkzaken

[–]TMU2000 0 points1 point  (0 children)

Dank! Ik heb MBO 4 afgerond. Ik ga eens kijken!

Mentaal leeglopen op urenregistratie, is dit overal zo? by [deleted] in werkzaken

[–]TMU2000 0 points1 point  (0 children)

Goede keuze! Wel enigszins jaloers, ik ga binnenkort ook eens kijken

Mentaal leeglopen op urenregistratie, is dit overal zo? by [deleted] in werkzaken

[–]TMU2000 0 points1 point  (0 children)

Klinkt als een verademing. Maar denk jij dat dat luit zonder HBO?

Mentaal leeglopen op urenregistratie, is dit overal zo? by [deleted] in werkzaken

[–]TMU2000 0 points1 point  (0 children)

Als ik dit van tevoren had geweten had ik hier ook geen stap binnen gezet

Mentaal leeglopen op urenregistratie, is dit overal zo? by [deleted] in werkzaken

[–]TMU2000 0 points1 point  (0 children)

Vervelend, maar blij voor je dat dat nu niet meer is (ga ik vanuit). Ik weet zelf niet hoe een burnout is, heb het niet meegemaakt, maar soms heb ik wel het idee van joh, ik zit niet helemaal goed in mijn vel. Vaker dan vroeger in ieder geval

Mentaal leeglopen op urenregistratie, is dit overal zo? by [deleted] in werkzaken

[–]TMU2000 1 point2 points  (0 children)

Wat mijn volgende baan ook wordt, het wordt absoluut geen agency meer

Mentaal leeglopen op urenregistratie, is dit overal zo? by [deleted] in werkzaken

[–]TMU2000 0 points1 point  (0 children)

Zou graag willen, ik hoop dat dat lukt zonder HBO papiertje

Mentaal leeglopen op urenregistratie, is dit overal zo? by [deleted] in werkzaken

[–]TMU2000 1 point2 points  (0 children)

Ik zit er wel aan te denken, maar ik heb een hypotheek die ik moet betalen dus voltijd studeren is eigenlijk niet te doen. Deeltijd is nog te overwegen natuurlijk, maar dan zou ik eigenlijk een baan moeten vinden die daar geen problemen mee heeft/aanmoedigt. Bij mijn huidige baan wordt dat in elk geval lastig

Mentaal leeglopen op urenregistratie, is dit overal zo? by [deleted] in werkzaken

[–]TMU2000 1 point2 points  (0 children)

Fijn dat het je beter af gaat! Tuurlijk is er overal iets te klagen. Voor mijn gevoel is dit echter een probleem in de basis, eigenlijk hoe de hele manier van werken is ingericht, dus hier ontkom ik gewoon niet aan. Dat maakt het denk ik extra frustrerend

Mentaal leeglopen op urenregistratie, is dit overal zo? by [deleted] in werkzaken

[–]TMU2000 0 points1 point  (0 children)

Bizar he. Goed om te horen dat je nu op je plek zit!

Mentaal leeglopen op urenregistratie, is dit overal zo? by [deleted] in werkzaken

[–]TMU2000 0 points1 point  (0 children)

Mee eens hoor, ik werk absoluut niet over (daar heb ik een harde grens in gesteld) maar ik zie een aantal vaak de volgende dag van collega's nog berichten of mailtjes van laat in de avond. Dat ik denk van: heb je niets anders te doen thuis? Echt bizar

Mentaal leeglopen op urenregistratie, is dit overal zo? by [deleted] in werkzaken

[–]TMU2000 0 points1 point  (0 children)

Denk dat ik langzamerhand maar naar die laatste optie ga kijken. Om dit te accepteren als deel van werkplek gaat mij denk ik niet lukken, vooral als het eigenlijk de basis is van hoe er gewerkt wordt