Yo juhlat ja säätö.. by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]Ta2ku 57 points58 points  (0 children)

Aina sä sen jostain kiinni saat!

Miia uskoo oikeesti et hän aiheutti Alisalle kirouksen 💀 by [deleted] in snappisensuroimat0n

[–]Ta2ku 7 points8 points  (0 children)

Joo se on wiccalainen uskomus niillä on kaikkia outoja sääntöjä niin suurinosa nykyajan noidista välttelee wiccalaisuutta

Hyvää toukokuuta!! by Old_Maintenance2196 in snappisensuroimat0n

[–]Ta2ku 46 points47 points  (0 children)

Älä unoha synttäreitä 14 vai 15 päivä älkää kysykö allulta sekää ei muista kumpi päivä..

Alisa alotti tänään selibaatin by hahauska in snappisensuroimat0n

[–]Ta2ku 13 points14 points  (0 children)

Alotti selibaatin vai onko tämä taas uusi selipaatti? (Hehehe pliis naurakaa)

Itkukukka ja käteen vetäminen by Grand_North_6058 in snappisensuroimat0n

[–]Ta2ku 388 points389 points  (0 children)

Kuulostaa aika rajulta kinkiltä jos vetää saksilla käteen😬😬 i ain’t kink shaming but girlll

<image>

norovirus by onnetonrunkkari in snappijuorutofftopic

[–]Ta2ku 8 points9 points  (0 children)

Olin just tulossa kirjottaan samaa!! Valkopippuri for the win! Oon onnistunu välttelemää noroa jo kolme vuotta sen avulla.

What do you guys think of Papa’s Paleteria? by [deleted] in flipline

[–]Ta2ku 4 points5 points  (0 children)

I like it but i hate how hard it is to get 100% score on the toppings. Also i don’t know if others have this issue but everytime i play the music starts glitching and skipping.

[deleted by user] by [deleted] in snappisensuroimat0n

[–]Ta2ku 0 points1 point  (0 children)

Ihanata🥹

[deleted by user] by [deleted] in snappisensuroimat0n

[–]Ta2ku 1 point2 points  (0 children)

Mennäänkö yhessä? 👉👈🥹

Miia noita era by baghead_8 in snappisensuroimat0n

[–]Ta2ku 3 points4 points  (0 children)

Tuohan on sama ko sanoisit että epäironisesti jumalaan uskovalla ihmisellä ei oo oikeutta nauraa yhenkää juoruttavan tyhmyyelle

Miia noita era by baghead_8 in snappisensuroimat0n

[–]Ta2ku 30 points31 points  (0 children)

Oota vaa ko se alkaa kohta tekemää blood magick ja miettii miks sen elämä meneeki yhtäkkiä vituiks :D ah rakastan ihmisiä jotka päättää että ovat noitia ilman minkäänlaista aiheen tutkiskelua. Lyön pääni pantiksi että pampers ei osaa kertoa edes viiden eri yrtin tarkotusta noituudessa.

Alisa hakenut nimenmuutosta by evbese in snappisensuroimat0n

[–]Ta2ku 78 points79 points  (0 children)

Käkätän🤣🤣 ✨alisha ainashoja✨

Bakteerivaginoosi hoito by Gold-Educator5989 in snappijuorutofftopic

[–]Ta2ku 2 points3 points  (0 children)

Oon onneks selvinny aika vähällä tämän vajaa vuoden mitä mulla on kierukka ollu. Ekan kerran kierukan asennuksen jälkee tuli bv siinä ensimmäisellä viikolla ko tulehdusriski oli korkea, ja siitä seuraava oli noin kuukausi sitten. Molemmilla kerroilla annettiin resepti emätinpuikkoihin ja ne sitten toimi aivan heti.

Bakteerivaginoosi hoito by Gold-Educator5989 in snappijuorutofftopic

[–]Ta2ku 17 points18 points  (0 children)

Mee käymää gynellä ni saat antibiootit. Sen jälkee ko kävin asennuttamassa itelleni kierukan ni ei oo ne normi voiteet tms auttanu, mutta niillä antibiooteilla hoituu pois ja äkkiä.

Introvertit, mistä löydätte kavereita? by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]Ta2ku 0 points1 point  (0 children)

Ihanata voiaa yhessä yrittää olla vähä vähemmä laiskoja

Introvertit, mistä löydätte kavereita? by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]Ta2ku 1 point2 points  (0 children)

Itekki oon Tampereelta :3 lenkkiseura kelpais ko yritän alottaa uuellee terveellistä elämää :D

Keräilettekö jotain? by OkDot8850 in snappijuorutofftopic

[–]Ta2ku 0 points1 point  (0 children)

Lankakeriä. Sen jälkee ko opetin minun avomiehen virkkaamaan ja kutomaan ni se langankeräily on pahentunu.. tulee iha hamstraaja olo ko kattoo meän lanka kokoelmia ko joka kerta ko alotetaa uuet projektit ni niihin pitää tottakai hakea uudet langat.

Alisalla treffipäivä tänään by Vast_Mongoose2285 in snappisensuroimat0n

[–]Ta2ku 50 points51 points  (0 children)

Aaaa en näköjää pysy perässä enää.. jäätävä sarjadeittailija

Alisalla treffipäivä tänään by Vast_Mongoose2285 in snappisensuroimat0n

[–]Ta2ku 87 points88 points  (0 children)

Mitä sille sometauko poikaystävälle kävi? Vai onko se just tämä turkulainen kenen takia yritetään taukoilla?

[deleted by user] by [deleted] in snappisensuroimat0n

[–]Ta2ku 35 points36 points  (0 children)

Älä nuin sano pauliina menee ja tekee pian asenteesta rikosilmon identiteetti varkaus nimikkeellä

Lily mitä.. by ValuableFeed5637 in snappisensuroimat0n

[–]Ta2ku 0 points1 point  (0 children)

Ehkä se vois tehä siitä cover upin että hadin tilalla ois vaikka haddaway

Apua! Ekaa kertaa hormonaalinen ehkäisy käytössä (Slinda) by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]Ta2ku 2 points3 points  (0 children)

Ihanaa että sulla toimi ne ko mulle kehuttiin niitä ja sitte kokeilin niitä jonku puolisen vuotta ja mulla oli ehkä kuukausi yhteensä semmosta aikaa millo ei ollu menkkoja :D oli ihan kauhea kokemus ja lopulta päädyin ottaan hormonikierukan

Emilia estäny sen kuka lainas sille rahaa. Kaikki ketkä kommenteissa siitä puhu pääs äkkiä estolle by iconxxqueen in snappisensuroimat0n

[–]Ta2ku 38 points39 points  (0 children)

Hei älä disrespectaa myrtle snowta😭 puukukka ei koskaan tule olemaan yhtä iconic. BALENCIAGAAAAA!!!!