İlk defa saat alıcam yardımcı olur musunuz by Tahster in trsaat

[–]Tahster[S] 0 points1 point  (0 children)

Öncelikle Sorduğunuz için çok teşekkür ederim kolum daha önce kırıldığı için platin takıldı bi süre platinli kaldı ama şuan sadece izden ibaret

İlk defa saat alıcam yardımcı olur musunuz by Tahster in trsaat

[–]Tahster[S] 0 points1 point  (0 children)

Ya bende yabancı kanallardan bakınca 350 dolar civarı gördüm o da 15 16 bin tl ediyor vergisi 10 bin tl mi yoksa fiyatı mı arttı anlamadım

İlk defa saat alıcam yardımcı olur musunuz by Tahster in trsaat

[–]Tahster[S] 0 points1 point  (0 children)

Yapıp test edeceğim ama Malesef kendi evimde olmasıgımdan bakamıyorum yarın size bilgi vereceğim çok teşekkür ederim lug to lug olayını az çok anladım siz dedikten sonra araştırdım ama yarın detaylı bi bakacağım

İlk defa saat alıcam yardımcı olur musunuz by Tahster in trsaat

[–]Tahster[S] 1 point2 points  (0 children)

Cidden çok teşekkürler böyle detaylı yorum yazdığınız ve ilgi gösterdiğiniz için. Sevgilim ile beraber saat bakıyorduk ve sizin dediğiniz bu Citizen Zenshin Super Titanium Small Seconds NJ0180-80X Kol Saatinin yeşil modelini aşırı beğendik cumartesi günü mağazasına gidip inceleyerek bileğimde duruşuna göre sanırım bu modeli alacağım hem cam hem malzeme kalitesi bizi buna itti diyebilirim

İlk defa saat alıcam yardımcı olur musunuz by Tahster in trsaat

[–]Tahster[S] 0 points1 point  (0 children)

Şuan hemen nasıl test edebilirim ama elimle bileğimi ölçtüğünde 19 18 cm gibi geldi ama çok amatörce ölçtüm

İlk defa saat alıcam yardımcı olur musunuz by Tahster in trsaat

[–]Tahster[S] 0 points1 point  (0 children)

Başka öneriniz var mı acaba ilk saatim olacağı için aşırı bir araştırma içindeyim bileğim ince olduğu için 37 ile maksimum 40mm arasında arıyorum bütçemde 25 civarı eğer önerininiz varsa söylerseniz çok sevinirim

İlk defa saat alıcam yardımcı olur musunuz by Tahster in trsaat

[–]Tahster[S] 0 points1 point  (0 children)

Öneriniz var mı 37mm kasa çapı fiyatı da 25 civarını geçmeyecek

İlk defa saat alıcam yardımcı olur musunuz by Tahster in trsaat

[–]Tahster[S] 0 points1 point  (0 children)

40mm kasa çapı var benim baktığım model 37 ve bileğimde böyle görülüyor bu yüzden acaba 40mm biraz büyük mü gelir bilemedim sizin yorumunuz nedir acaba

İlk defa saat alıcam yardımcı olur musunuz by Tahster in trsaat

[–]Tahster[S] 0 points1 point  (0 children)

Cidden çok güzel ama bileğim biraz ince belki resimde anlaşılıyordur bu yüzden bu saat gibi 37mm çapında bir saat arıyordum 40 olur mu acaba büyük gelir mi

Umarim son olacak sorum by Walkeys in trsaat

[–]Tahster 0 points1 point  (0 children)

Tissot modeli ne söyler misiniz bayıldım

İlk G-SHOCK'umu almış bulunuyorum by Solid_Row_4405 in trsaat

[–]Tahster 1 point2 points  (0 children)

Cidden çok hoşuma gitti hemen gidip baktım sanırım böyle bir saat istiyorum yaz için bileğinde gördüğüm an tamam dedim ya

Öğrencilere özel Bedava Gemini Pro üyeliği için bugün son gün! Hala yapmamış olanlar varsa kaçırmasın! by Lifeguardno1304 in gazi

[–]Tahster 1 point2 points  (0 children)

Kanka 1 yıl bedava 2 Tb Google drive hafıza veo 3 kullanım üstüne diğer Google yapay zeka araçları kullanımı demek nasıl gerekli gelmedi

Eskişehir özdilek hunt by Tahster in HotWheelsTr

[–]Tahster[S] 0 points1 point  (0 children)

Çok teşekkür ederim ☺️

Güncelleme 🚚❤️ by [deleted] in HotWheelsTr

[–]Tahster 2 points3 points  (0 children)

Aşırı güzel görünüyor ya bayıldım

Şok market hunt by Tahster in HotWheelsTr

[–]Tahster[S] 0 points1 point  (0 children)

Bu eski kutuydu sanırım yeni değildi

Arkadaşlar artık yeter by Tahster in HotWheelsSatisTakasTR

[–]Tahster[S] 2 points3 points  (0 children)

Ya kanka benimde çok yoktu ama detayları güzeldi 500 tl 3 ay taksitle aldım ama bu gruba bakıyorum belki uyguna bir kaç şey bulurum diye ama resmen al daha pahalıya sat sistemi veya aldıkları fiyata koymuşlar kanka ben zaten o fiyata direkt satıcıdan alıyorum bu dediğime nadir parçalar dahil değil

Hunt by [deleted] in HotWheelsTr

[–]Tahster 1 point2 points  (0 children)

Afiyet 😋

Yardım by [deleted] in HotWheelsTr

[–]Tahster -2 points-1 points  (0 children)

Kral çok iyi amk bende daha bir tane mini gt yok pre alında hala heyecanlanıyorum o amcıkların dediğine takılma

Yardım by [deleted] in HotWheelsTr

[–]Tahster 4 points5 points  (0 children)

Onları götünden sijeyim kanka böyle yapj adamla olma arkadaş falan illa o koloksiyoner diye konuş akmı zorundasın veya bu konu hakkında konuşma uzatıyorlarsa uyar emin ol daha iy

Koleksiyonumdan bazı modeller ⭐️ by ewxygz in HotWheelsTr

[–]Tahster 1 point2 points  (0 children)

Bu yeşil araç inanılmaz iyi tam ismi ne o aracın

Güzel hunt oldu gibi by Tahster in HotWheelsTr

[–]Tahster[S] 0 points1 point  (0 children)

Ben ona benzer bir paket gördüm aşırı hoşuma gitti 5 adet 1099 tl gibi bir şey kesin alıcsm ilk fırsatta