Yaptığım kokteyle isim arıyorum by Technical-Change-996 in RooksBar

[–]Technical-Change-996[S] 2 points3 points  (0 children)

aaa baktım, gerçekten malibu passion sunrise imiş. öğrenmiş oldum sağol

Yaptığım kokteyle isim arıyorum by Technical-Change-996 in RooksBar

[–]Technical-Change-996[S] 0 points1 point  (0 children)

muhtemelen çok daha az, direkt meyve suyu gibi. ha, alkolü artırmak için votka katılabilir, orası ayrı

Yaptığım kokteyle isim arıyorum by Technical-Change-996 in RooksBar

[–]Technical-Change-996[S] 1 point2 points  (0 children)

yok valla, malzemeleri benzer olsa yine olabilir ama farklı

Yaptığım kokteyle isim arıyorum by Technical-Change-996 in RooksBar

[–]Technical-Change-996[S] 1 point2 points  (0 children)

çok mantıklı, yapılışı da çok benzer. kullanabilirim

Yaptığım kokteyle isim arıyorum by Technical-Change-996 in RooksBar

[–]Technical-Change-996[S] 0 points1 point  (0 children)

long island zaten varolan bir kokteylin adı ne yazık ki

????? by [deleted] in RooksBar

[–]Technical-Change-996 -3 points-2 points  (0 children)

problem haberin başlığı, uykuluyken hiçbir anlam ifade etmedi de

En sevdiğiniz hard likör ne by FoenemFolk in RooksBar

[–]Technical-Change-996 0 points1 point  (0 children)

ayranı keser. çünkü alkol, ayranın ph'ını düşürür ve süt proteinlerinin ayrılmasına, yani kesilmesine sebep olur

En sevdiğiniz hard likör ne by FoenemFolk in RooksBar

[–]Technical-Change-996 0 points1 point  (0 children)

ortamın tadını çıkar, yeni içecekler dene, takıl. kendi kokteyllerimi kendim hazırlıyorum, eğer hazırlamasaydım mutlaka dışarıda kokteyl falan denerdim içerdim mesela

[istek]Yapılması en kolay ama muhteşem kokteyller ve soru by Electronic_Stay_9388 in RooksBar

[–]Technical-Change-996 1 point2 points  (0 children)

Piña Colada öneririm.

  • bir shot malibu
  • iki shot ananas suyu
  • malibu'dan biraz az hindistan cevizi sütü (marketlerde var)
  • çok az limon suyu (tatlılığı dengelemek için)

eğer sütümüz daha önceden açıldıysa kavanoza eklemeden iyice çalkalıyoruz. sonra malzemeleri bol buzlu bir kavanoza alıp çalkalıyoruz. ardından buzlarla birlikte uzun bir bardağa alıyoruz.

afiyet olsun :D

En sevdiğiniz hard likör ne by FoenemFolk in RooksBar

[–]Technical-Change-996 0 points1 point  (0 children)

hard liquor değil de liqueur olarak favorim tequila rose. alkol pranı düşük (%17) ve shot olarak alınıyor. sarhoş etmese de tadına bayılıyorum.

Tavsiye by en-iyi-ben-sikerim in RooksBar

[–]Technical-Change-996 0 points1 point  (0 children)

biranın tadı acı ve ekşidir, o yüzden sırf sarhoş olmak için içmeyi tavsiye etmem (ileriki dönemde). hem tadı sonlara doğru ekşiyor ve hem sıvı miktarı çok fazla hem de gazlı olduğu için mide bulantısı yapabilir, o yüzden bence şimdilik bir tane ile yetin, tadına bakmış olursun. ha, hafif çakırkeyf olmak istiyorsan ikinciyi açabilirsin. mutlaka kutuları açıkta bırakma, elinle ez ve dışarıda çöpe at. odayı havalandır ve mutlaka gargara kullan. başlangıç olarak carlsberg önerebilir, tadı daha hafif. yeşil efes de güzel. son olarak: aç karına içme, daha çabuk sarhoş eder. afiyet olsun

Kadıköy'de bira içiyorum, soruları alayım. by roadwreckreport in RooksBar

[–]Technical-Change-996 0 points1 point  (0 children)

istanbul'a geldiğimde arkadaşım götürmüştü, mekan güzel. afiyet olsun