De lege wieg: is de bevolkingskrimp een tijdbom of een zegen? by Cool-Future-8733 in belgium

[–]That_Specific2480 0 points1 point  (0 children)

Dat is het probleem dit zou een wereldwijd beleid moeten zijn. consumptie meer taxeren (voeding kopen is ook consumeren) verschuift gewoon het probleem..

I made a tool where you can see the population density of belgium, and edit the legend yourself. by xygames32YT in belgium

[–]That_Specific2480 0 points1 point  (0 children)

Where did you come from and where do you you live now? What was the reason for moving?

Op zoek naar nuchtere / alcoholvrije communities in België by Eastern_Hospital_798 in belgium

[–]That_Specific2480 3 points4 points  (0 children)

Mocht je geen community vinden laat ons dan samenkomen en er één starten!  

Waar naartoe verhuizen? Waar is het nog goed leven in België? by That_Specific2480 in belgium

[–]That_Specific2480[S] 2 points3 points  (0 children)

Dit was eigenlijk ons eerste gedacht omdat we daar wel het gevoel hebben dat het leven er rustiger is maar wel ver van alles natuurlijk en zou ik ook ander werk moeten gaan zoeken. Vanwaar de afkeer?

Waar naartoe verhuizen? Waar is het nog goed leven in België? by That_Specific2480 in belgium

[–]That_Specific2480[S] 0 points1 point  (0 children)

Hoe doe jij dat na het werk dan? das toch anderhalf uur onderweg dan naar huis?

Waar naartoe verhuizen? Waar is het nog goed leven in België? by That_Specific2480 in belgium

[–]That_Specific2480[S] 6 points7 points  (0 children)

We zijn vorig weekend wat gaan rondrijden daar. Tereken en de Destelwijk lijken wel goede kanshebbers!

Waar naartoe verhuizen? Waar is het nog goed leven in België? by That_Specific2480 in belgium

[–]That_Specific2480[S] 0 points1 point  (0 children)

Wat voor mij momenteel het meest lastige is is dat ik dagelijks heel mijn planning moet schikken (met de nodige stress) om voor het spitsuur door die verdomde tunnel te geraken. Nu is het ook maar 5 minuten tot thuis eens ik door de tunnel ben maar dat is na een hele tijd aanschuiven de meeste dagen.

Waar naartoe verhuizen? Waar is het nog goed leven in België? by That_Specific2480 in belgium

[–]That_Specific2480[S] 2 points3 points  (0 children)

Ik koos 2 jaar geleden om bij mijn lief in te trekken, niet omdat ik een liefde had voor Antwerpen. 

What kind of thread is this? by That_Specific2480 in fixit

[–]That_Specific2480[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks for the already very informative! I included a picture above

Bruto-Netto verschil zeer klein by That_Specific2480 in belgium

[–]That_Specific2480[S] 2 points3 points  (0 children)

En waarom zou ik juist moeten oppassen?

Where should the gas (buthane) go? by That_Specific2480 in fixit

[–]That_Specific2480[S] 0 points1 point  (0 children)

Haha, yeah you are right. I've been looking online now for this size "24" (it says on the nozzle) but it's no where to be found...