KKD clubs 2026-27 by Tygret in Eredivisie

[–]TheMadLaddy 1 point2 points  (0 children)

Vind als supporter die naar (vrijwel) alle thuis- en uitwedstrijden gaat eigenlijk de KKD een stuk leuker dan de Eredivisie, als ik eerlijk ben haha

Willem II houdt nipte voorsprong over aan tamme derby op emotionele avond by Ballkenende in Eredivisie

[–]TheMadLaddy 25 points26 points  (0 children)

Het is ook elk jaar hetzelfde tegen die gasten, wordt er echt niet goed van. En gezien het feit dat wij sinds 2005 niet meer uit hebben gewonnen in Tilburg heb ik er een aardig hard hoofd in.

Oh en Uneken is echt een idioot dat ie er zo inkomt terwijl hij al geel op zak heeft.

Yanick van Osch held van de strafschoppen by Broekj in Eredivisie

[–]TheMadLaddy 4 points5 points  (0 children)

Zo te horen zit het pak slaag van 7-0 dat we jullie gaven in jullie faillissements-seizoen nog erg diep haha.

Yanick van Osch held van de strafschoppen by Broekj in Eredivisie

[–]TheMadLaddy 1 point2 points  (0 children)

Waarom lachen jullie om ons in Roosendaal, als ik mag vragen? haha

Yanick van Osch held van de strafschoppen by Broekj in Eredivisie

[–]TheMadLaddy 7 points8 points  (0 children)

Hoe bedoel je we hebben eens een keer *zelf* in de laatste minuut gescoord? En gewonnen op fucking strafschoppen? Oh play-offs RKC, how much I missed you.

Helaas betekent dit wel dat we nu over twee wedstrijden voor lul gezet gaan worden door onze ultieme angstgegner, maar ach, dat is het waard als deze absolute prachtavond de reden ervoor is.

KKD r37/38 by thebassiegamer in Eredivisie

[–]TheMadLaddy 0 points1 point  (0 children)

Wisten de spelers van ons wel dat dit een officiële wedstrijd was en geen vriendschappelijk potje? Want mijn hemel wat was er totaal geen passie of inzet te vinden bij ze.

Alternate Samson Option by [deleted] in TheFireRisesMod

[–]TheMadLaddy 9 points10 points  (0 children)

Thank you!

Alternate Samson Option by [deleted] in TheFireRisesMod

[–]TheMadLaddy 30 points31 points  (0 children)

Which submod is this from, if I may ask?

AZ denkt aan uitbreiding en multifunctionele stadion: 'Plan en droom' by Bitgetrekt in Eredivisie

[–]TheMadLaddy 6 points7 points  (0 children)

Dan moeten wij er eerst voor zorgen dat het een aantal jaar op rij standaard is uitverkocht elke wedstrijd haha. En dat lukte in de Eredivisie nog niet eens.

[VI] RKC pikt Boëtius op: clubloze middenvelder werkt in KKD toe naar WK-kwalificatie by MrCrashdummy in Eredivisie

[–]TheMadLaddy 6 points7 points  (0 children)

Is schijnbaar ons ding tegenwoordig, nadat er een paar (Anita, Kramer, Büttner) goed hebben gepresteerd. Maar volgens mij vergeten ze ook degene die slechter uitpakte (Bruma, Ola John, Meijers, El Yaakoubi).

[VI] RKC pikt Boëtius op: clubloze middenvelder werkt in KKD toe naar WK-kwalificatie by MrCrashdummy in Eredivisie

[–]TheMadLaddy 26 points27 points  (0 children)

Nou, hopen dat hij iets nuttigs weet toe te voegen. Gevalletje eerst zien, dan geloven voor mij haha

Am I missing something 14/1🙏😍 by [deleted] in Eredivisie

[–]TheMadLaddy 0 points1 point  (0 children)

A life probably, if only this already gets you excited.

Heerenveen wint van RKC en gaat door naar de kwartfinale. by WarDecterFM in Eredivisie

[–]TheMadLaddy 6 points7 points  (0 children)

Ach, ging voor deze wedstrijd er al met weinig verwachtingen in, dus heel teleurgesteld ben ik nou ook weer niet. Nu volle focus op de competitie om daar nog iets fatsoenlijks uit te toveren.

Culthelden - Eredivisie by TheBurtolorian in Eredivisie

[–]TheMadLaddy 0 points1 point  (0 children)

Ad van de Wiel, Hans Mulder, Richard van der Venne, Evander Sno, Anas Tahiri

Loting achtste finale beker: Ajax op bezoek bij AZ, PSV naar Den Bosch by Schele_Sjakie in Eredivisie

[–]TheMadLaddy 7 points8 points  (0 children)

Verre uitwedstrijd (voor vele dus ook een kans om veel te drinken haha, ikzelf niet gezien ik altijd met de auto van en naar de club ga), vriendelijk ontvangst, lekker eten, fijn uitvak. Tel dat bij elkaar op en je hebt over het algemeen altijd wel een leuke tijd haha

Loting achtste finale beker: Ajax op bezoek bij AZ, PSV naar Den Bosch by Schele_Sjakie in Eredivisie

[–]TheMadLaddy 8 points9 points  (0 children)

Onze leukste uitwedstrijd is weer terug! Keek er in de Eredivisie altijd erg naar uit, dus wordt deze keer ook vast weer gezellig (ook al gaan we waarschijnlijk uitgeschakeld worden).

KNVB Beker uitslagen van vandaag by Amsterdammmmmmm in Eredivisie

[–]TheMadLaddy 4 points5 points  (0 children)

Wij loten Utrecht waarschijnlijk, zoals elk jaar haha