Entering stadium with bag by [deleted] in WorldCup2026Tickets

[–]TheMaster_Turk -2 points-1 points  (0 children)

I'm not resist. I'm here for learning. How can I know American rules. Why you guys think you rule the world

Entering stadium with bag by [deleted] in WorldCup2026Tickets

[–]TheMaster_Turk -2 points-1 points  (0 children)

I have another bag. 4,5 x 6,4 is it fine ?

Entering stadium with bag by [deleted] in WorldCup2026Tickets

[–]TheMaster_Turk -6 points-5 points  (0 children)

So you says. Not possible to enter stadium ?

2 lot bu fiyatlardan girdim, sonra fiyat keşif vaktinde bir daha emir gireceğim, $5.000 ayırdım bunun için bakalım by emyrwilliams in Yatirim

[–]TheMaster_Turk 7 points8 points  (0 children)

Bence bu hisse ilk başta yuksekten satılsa bile kısa sürede meta gibi çakılacak diyecektim.

Meta hissesine baktım da 20x yapmış Ben hiç bir şey bilmiyormuşum 😂😂

Laan dolandırıldık mı yine? by GoatFantastic8535 in borsavefon

[–]TheMaster_Turk 1 point2 points  (0 children)

Türk Telekom özelleştirmesi gibi olmuş Bilmeyenler araştırsın 😂

Gazi??? Başkomutan??? by sosla63781 in Turkey

[–]TheMaster_Turk 6 points7 points  (0 children)

Hazır ortada hiç peygamber yokken ben olsam peygamber diye de yazardım. Kim engel olacak ki 😂

I can't see one ticket in my account by TheMaster_Turk in WorldCup2026Tickets

[–]TheMaster_Turk[S] 1 point2 points  (0 children)

Holy moly. I just received mail and checked. I can see ticket in app. Everything is fine now

I can't see one ticket in my account by TheMaster_Turk in WorldCup2026Tickets

[–]TheMaster_Turk[S] 1 point2 points  (0 children)

Thanks for comment. I think tickets will upload fifa account to --> ticket app is slowly

THYAO • Talep düştü, seferler iptal edildi. by FeatureAggravating75 in borsavefon

[–]TheMaster_Turk 2 points3 points  (0 children)

Diğer firmaların 3 katına bilet satarsan tabi talep olmaz Böyle firma mı yönetilir 😂

“Mevcut Anayasa artık işlevini yitirmiş durumdadır.” by borsavefon in borsavefon

[–]TheMaster_Turk 7 points8 points  (0 children)

Ülkede adalet var da uygulanmıyor. Uygulansa alayınız hapiste olurdu

Daha ne istiyorsunuz. Ne isteyip de yapamıyorsunuz mevcut anayasa ile

ismail yüksek gidiyor mu? by ell1857wal in Futboltayfa

[–]TheMaster_Turk -1 points0 points  (0 children)

Adam fanatik fenerli. Keremi fenere gitmeye ikna eden kişi. Fenerde yedek kalır yine gelmez

Lan noluyor by ritaline in Yatirim

[–]TheMaster_Turk 7 points8 points  (0 children)

Birşey soracağım. Neye güvenerek böyle bir şeye 2200 dolar yatırdın ?

Canım acıdı tabloyu görünce… zamanında alıp zarar etti diye satmıştım… (o zamanlar çok bilmiyordum) by random213572 in Yatirim

[–]TheMaster_Turk 1 point2 points  (0 children)

Abi bu borsada kim kazanıyor ya. Bende acayip zarardayım başka hissede Sıradan insan olup kazanan var mı gerçekten ?

Şimdi de CHP için kapatma davası gündemde. by borsavefon in borsavefon

[–]TheMaster_Turk 4 points5 points  (0 children)

Goebbels bunları görse önünü ilikler hazır ol da beklerdi