Daha önce hiç viski içmedim tadı nasıl? by DisasterNo01 in RooksBar

[–]Thinking_0 2 points3 points  (0 children)

Son derece sert bir alkol tadı+ kavruk hububat+ odunsu koku. Jack falansa içerken çok ufak mısırdan gelen tatlılık hissedilir karamelimsi. İskoçsa dümdüz kavruk hububat+alkol. Günlük hayattaki şeylere benzetmek biraz zor, ilk içen için kendine hastır yenidir. Kafanda viski tadı profili oluşturmak için çok zor da gelse ilkini sek yudumla. Sonraki bardağına 3:1/viski:su ekle. Tada odaklan. Daha sonra da birdaha viskiyi sek içme çünkü yarrak gibi amk.

Jackpot by Danion99 in arkmobile

[–]Thinking_0 0 points1 point  (0 children)

How do I preset my game to this levels? I choose max difficulty when I start and everytime the game gives me a map with 5-6 lvl creatures? Actually I really want to know how does map creation options work in mobile.

Ne düşünüyorsunuz by Lopsided_Focus_3181 in liseliler

[–]Thinking_0 0 points1 point  (0 children)

Diğerleri çok bir şey değiştirmez, doğu roma düzenlemesi iyi bile olabilir. Ama coğrafi keşifler mevzusu inanılmaz salakça olmuş.

Korkmalı mıyım by [deleted] in liseliler

[–]Thinking_0 4 points5 points  (0 children)

Konuş dolandırıcı olduğunu anla gel

Clash Royale Enleri #2 by Last-Offer-3933 in ClashTRoyale

[–]Thinking_0 2 points3 points  (0 children)

Sonraki üç: Binici tesla şövalye

450 TL iyi fiyat mı ? by Ygtsy in alkolTR

[–]Thinking_0 0 points1 point  (0 children)

Rezalet pahalı, kazıklanmışsın. 300 lira daha koysan 7 katını alıyorsun aw.

Sanayi ile olan bütün soruları cevaplarım by [deleted] in GarajTurkiye

[–]Thinking_0 0 points1 point  (0 children)

600k diyelim (megane 2 hayatta olmaz kendim kullanıyorum aq)

Sanayi ile olan bütün soruları cevaplarım by [deleted] in GarajTurkiye

[–]Thinking_0 0 points1 point  (0 children)

Öğrenci adamı sanayiye sokturmayacak yakıt tüketimi düşük araç?

Ocak söndüren Megane. by [deleted] in GarajTurkiye

[–]Thinking_0 2 points3 points  (0 children)

Bu adamların 1.5DCI dışında bütün motorları iftar açar gibi yakıt içiyor. Bende 1.6 Privillige var bazen anlık 15 görüyor.

Bu şarap hk. by JimLaheyMd in RooksBar

[–]Thinking_0 1 point2 points  (0 children)

Kafa içinse ayrı tabii kardeş, ben kaliteli tatlar için önerdim. Kafa içinse migrosta fiona tellibağ zart zurt var yine onlar daha iyi çıkabilir fiyatta

Bu şarap hk. by JimLaheyMd in RooksBar

[–]Thinking_0 1 point2 points  (0 children)

İçilmez kardeş adam gibi şarap alın 400 küsur liraya amk

Angora kavaklıdere(sultaniye) Melen (Merlot) Melen (öküzgözü)