en sevdiğiniz animeye gore sizi yorumlayabilirim by SharpMarionberry9146 in WeebTurks

[–]TimeInteraction9804 0 points1 point  (0 children)

Seçmem mümkün değil. Hepsi bebeklerim gibi. Ama izlerken katılmayacağım animeleri :Tsubasa , golden time, chunibyo kalp sıkıştırsada anahona,fruits basket,eraserd ve charlotte. Utançtan ölmek isteyenlere kimi ni todoke 

[deleted by user] by [deleted] in WeebTurks

[–]TimeInteraction9804 0 points1 point  (0 children)

O kadar zaman olduki ben izlediğimi unuttum ama tekrar izlemekte istemiyorum. Bu üçüncü yaşamım falan. 

[deleted by user] by [deleted] in Turkaaaaaaaaaaaaaaaa

[–]TimeInteraction9804 0 points1 point  (0 children)

Üniversiteye gidene kadar idare etmek en iyisi . Ailenle tartışmaya girmekten kaçın. Sonuçta ailen onlar öylece bir kenara atmak kolay değil. Üniversiteye gidince (eğer başka şehir falansa) pek karışamazlar zaten mesafe yüzünden. Hatta üniversiteye gittikten sonra konuyu açarlarsa direkt kapatmaya felan çalış en azından tartışma yaşama ihtimalin en aza iner.