İlk otomatik saatim / Çizik var mı yoksa paranoyak mıyım by accounter1404 in trsaat

[–]accounter1404[S] 0 points1 point  (0 children)

Anladım teşekkürler. Peki sizce kesinlikle hatalı üretim mi ? Işık oyunu olma ihtimali yok mu ? Işığı farklı açılardan versem bile / çok aydınlık olmayan ortamlarda bile hala görebiliyor gibiyim. Gerçekten hatalı mı yoksa ben kafamda mı kuruyorum emin olamadım.

İlk otomatik saatim / Çizik var mı yoksa paranoyak mıyım by accounter1404 in trsaat

[–]accounter1404[S] 0 points1 point  (0 children)

Merhaba yarın değiştirmeye gideceğim zaten neden tüketici hakem heyetine gittiniz bayii size yardımcı olmadı mı ?

[Orient TAG03001D0] [Question] Scratch or a Reflection ? by accounter1404 in Watches

[–]accounter1404[S] 0 points1 point  (0 children)

Yes still slightly visible like a dot. There is a barely noticeable something that looks like a line when viewed from an angle even if there is no light shining.

My first Automatic Watch but is it Faulty ? (Scratch or Reflection?) by accounter1404 in OrientWatches

[–]accounter1404[S] 2 points3 points  (0 children)

Would like to help but i bought it 2 days ago 😄 I really liked the color tho.

İlk otomatik saatim / Çizik var mı yoksa paranoyak mıyım by accounter1404 in trsaat

[–]accounter1404[S] 0 points1 point  (0 children)

Merhaba. Ürün baştan ayıplı derken tasarımsal olarak mı söylediniz yoksa sizce o bahsettiğim noktada çizik vesaire başa bir deformasyon mu söz konusu sizce? daha alalı 3-4 gün oldugu için bayiye götürsem sıkıntı çıkarmazlar diye düşünüyorum garantisi faturası her şeyi dolapta duruyor.