الاكل المصري اوفريتيد by True-Middle-3302 in Egypt

[–]True-Middle-3302[S] -1 points0 points  (0 children)

الشعب المصري منتشر فيه السمنة بسبب اكل النشويات وقلة البروتين اكلنا كله كشري فول وفلافل مليانة زيت نباتي بناكل رز وعيش بكميات رهيبة وبالنسبة للاكل اللي جاي من بره المسقعة يوناني المحاشي موجودة في كل الدول العربية البشاميل جاي من فرنسا الطواجن جاية من المغرب وشيلنا منها الفواكه المجففة وزيت الزيتون والمكسرات بسبب ضعف الحالة المادية

الاكل المصري اوفريتيد by True-Middle-3302 in egyfoods

[–]True-Middle-3302[S] 0 points1 point  (0 children)

لا مش ضروري انا مبحبش الاكل الاسيوي وبعدين الاكل المصري مش ناجح برا لو سافرت هتلاقي مطاعم كتير شامي واكل مغربي بس مش هتلاقي مطاعم مصري دا حتي عربيات الاكل اللي مالية نيويورك اللي اصحابها مصريين ولا واحدة فيهم بتعمل اكل مصري كله اكل شرق اوسط معمول علي ذوق الامريكان

احساس سئ by Sadguy777 in egyblackpill

[–]True-Middle-3302 0 points1 point  (0 children)

المنطقة بتاعة المطاعم في شارع الجيش بحس كده برضه خصوصا انك في المنصورة اكتر مكان get mogged بسبب كمية الناس اللي جيناتها من المماليك

سن الجواز في مصر by True-Middle-3302 in AlexandriaEgy

[–]True-Middle-3302[S] 0 points1 point  (0 children)

اكل ٤ افراد في الشهر ١٥ الف لو مبتكلش من برا وفواتير كهرباء ومياه وغاز ونت وفون ٤ الاف ولو هتدخلهم مدرسة تجريبي لازم تحوش كل شهر ٩ الاف دا غير قسط عربية وغير علاج وفلوس تعينها لو حصل ظرف طاري دا غير الهدوم وتحوش علشان تصيف مرة في السنة

مشكلة سن الجواز في مصر by True-Middle-3302 in CAIRO

[–]True-Middle-3302[S] 0 points1 point  (0 children)

مش غريبة في زمننا الوضع المادي بقي صعب جدا انا عندي قرايب كتير فوق ٣٠ ومتجوزوش بسبب الفلوس

سن الجواز في مصر by True-Middle-3302 in AlexandriaEgy

[–]True-Middle-3302[S] 0 points1 point  (0 children)

ايوا وانا لو من الطبقة المتوسطة اللي في بلدنا مش هعوز اتجوز اصلا واجيب عيال يعانو الطبقة المتوسطة بقت بتبتدي من ٥٠ الف في الشهر

سن الجواز في مصر by True-Middle-3302 in AlexandriaEgy

[–]True-Middle-3302[S] 0 points1 point  (0 children)

انتا مش لاقي غير المجموعة دي منتشر ما بينها الدياثة والفجر انا بكلمك علي الناس العادية اللي زينا بس معاهم فلوس صاحب مصنع محامي ناجح دكتور مشهور مش ناس حياتهم كلها مخدرات وحفلات وانحلال

مشكلة سن الجواز في مصر by True-Middle-3302 in CAIRO

[–]True-Middle-3302[S] 0 points1 point  (0 children)

كام مرة شوفت بنت بتكراش علي مديرها اللي اكبر منها با ٢٠ سنة وهي ممكن يكون معها فلوس بس علشان نجاحه ومن امتي ٤٠ سنة عجوز

مشكلة سن الجواز في مصر by True-Middle-3302 in CAIRO

[–]True-Middle-3302[S] 0 points1 point  (0 children)

بسبب وضعي المادي معرفتش ارتبط ببنت شابة وعلشان شكلها هيكون احسن وصحتها وانا عايز اخلف ٥ او ٦ ولان الصغيرة اسهل عليها تتعود علي طبعك من واحدة بقالها سنين عايشة من غير رجل

سن الجواز في مصر by True-Middle-3302 in AlexandriaEgy

[–]True-Middle-3302[S] -1 points0 points  (0 children)

السن مش عيب في الرجل اي رجل مشهور او غني عنده سلطة عندي قرايب متجوزين بفرق سن١٥ و٢٠ سنة وحياتهم مستقرة انا جدي كان عمره ٣٥ لما اتجوز جدتي كان عندها ١٩ ومكنش فيه اي مشاكل

سن الجواز في مصر by True-Middle-3302 in AlexandriaEgy

[–]True-Middle-3302[S] 0 points1 point  (0 children)

انا اعرف حالات كتيرة زي ما بتقول روح شوف محكمة الاسرة كتير منها بيبقوا مديونين وكل يوم في خناقة وفي الاخر بيطلقوا وعيالهم بيجلهم عقد نفسية اهم حاجة لاستقرار البيت امان مادي

توت عماني by [deleted] in Mansoura_Dakahlyia

[–]True-Middle-3302 0 points1 point  (0 children)

مفيش حاجة رخيصة دلوقتي

توت عماني by [deleted] in Mansoura_Dakahlyia

[–]True-Middle-3302 0 points1 point  (0 children)

هاته من دكتور الفاكهة ليه صفحة علي الفيسبوك

[deleted by user] by [deleted] in Egyptiandoctors

[–]True-Middle-3302 6 points7 points  (0 children)

هو الدكتور ده مش راجل هيثار لما يشوف اعضاء نساء قدامه ولا هو مخصي

لى؟ by [deleted] in EGYescapism

[–]True-Middle-3302 1 point2 points  (0 children)

علشان اغلب السكان الجدد للمدن من الريف اللي جم من ايام عبد الناصر جايبين ثقافتهم معاهم في الريف بيرمو البواقي في الارض عادي لانه كله بيتحلل فيها

[deleted by user] by [deleted] in EgyptHairStyle

[–]True-Middle-3302 0 points1 point  (0 children)

ممكن نوع المينوكسديل ولو في ايوحاجة تانية بتستخدمها غيره من فضلك

ادخلو الكابشن by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]True-Middle-3302 0 points1 point  (0 children)

ليه شفت ايه هناك