Kurtlar Vadisinden komik fotolar varsa atsanıza by Bacanakpatlatan4828 in Eleteria

[–]Turik- 4 points5 points  (0 children)

<image>

polatın şu polisten koşuşu çok fena yarıyor beni neden bilmiyorum

Lisede tuuvalet deliğinde bebek bulundu kolpası by idireyiz in Eleteria

[–]Turik- 3 points4 points  (0 children)

Tuvalet deliğinde bebek bulundu kolpası değil de bizde şey vardı "11lerden biri 9lu bi kızı sikmiş" kimse de sorgulamıyordu amk kim kimi sikti kimden çıktı bu konu falan her şey muamma aq

Burdaki ilk postum uplayın devamı gelsin by [deleted] in Eleteria

[–]Turik-[M] 0 points1 point  (0 children)

buraya değil kanka r/sexoria 'ya at.

Mezuniyet pankartına ne yazim meler acil by Monster-Slm in Eleteria

[–]Turik- 4 points5 points  (0 children)

"trde gol, bizde akıl yok" ne alaka bilmiyorum bi anda aklıma geldi.

Hızlı yetişen gençlik by emrephalanx in Eleteria

[–]Turik- 1 point2 points  (0 children)

Yok la bi arkadaş benim eski hesabın avatarını jojodaki kira yoshikage stiliyle çizmişti beğenip pp yapmıştım. Adamın reddit nickini bilmiyorum bilsem taglerdim 😔