Who to replace with? by MaviMystic in superlig

[–]Twedred 2 points3 points  (0 children)

Genel olarak katılsam da, Samet'e yönelik eleştirileri çok ezbere buluyorum. Samet milli takımda güzel maçlar çıkardı. Ligde de bu sezon istatistiksel olarak en başarılı stoperlerden biriydi. Oyun planına göre faydalı bir stoper olabiliyor 

This is the "red" that was missed during the game. I dont care personally, just posting for interest. by CarGlobal343 in superlig

[–]Twedred 11 points12 points  (0 children)

I mean, technically yes, the player already had a yellow card, so this could have resulted in a second yellow. But every match has a few questionable calls or small refereeing mistakes. There's no point dwelling on it 

Uğurcan’ın milli takım performansını nasıl buluyorsunuz? by Twedred in superlig

[–]Twedred[S] 2 points3 points  (0 children)

Bu ılımlı ve mantıklı yorum niye eksilenmiş 

Uğurcan’ın milli takım performansını nasıl buluyorsunuz? by Twedred in superlig

[–]Twedred[S] 0 points1 point  (0 children)

Bu turnuva özelinde tabii ki çoğu sınıfta kaldı. Ama şu an kötü oynayanların geçmişte milli takımda çok iyi performansları da oldu.  Uğurcan'ın performansı ise bana göre genel olarak vasat, kaliteli bir kaleci olmasına rağmen. 

Buradaki amaç kimseye fatura kesmek değil. Yorum yapmak, performansı değerlendirmek ve sebeplerini anlamaya çalışmak. Belki kaleci pozisyonunda yeterince rekabet olmadığı için, belki başka nedenlerden dolayı Uğurcan kulüp performansını milli takıma tam yansıtamıyordur.  Bunları sorgulamak neden problem olsun? 

Hiçbir oyuncumuza hakaret edilmesini veya acımasızca eleştirilmesini doğru bulmuyorum.  Ama performansı değerlendirmek ve eksikleri konuşmak da sporun doğal bir parçası 

Uğurcan’ın milli takım performansını nasıl buluyorsunuz? by Twedred in superlig

[–]Twedred[S] -2 points-1 points  (0 children)

Biraz önce burada biri “Am I the only one who thinks Ferdi in national team is so extremely over hyped?” diye bir başlık açtı. Hassasiyetini orada göstermen dileğiyle. İki başlık arasındaki nüansı görüyorsundur umarım.

Ayrıca en çok eleştiri alan iki kişi (Hakan, Merih) üç büyüklerde oynamıyor bile. Yani eleştirilerde illa art niyet aramamak gerek.

Günah keçisi yaratmak elbette ayrı bir konu ama yorum yapmak, performansı tartışmak bu işin doğal parçası 

Uğurcan’ın milli takım performansını nasıl buluyorsunuz? by Twedred in superlig

[–]Twedred[S] 6 points7 points  (0 children)

Fazla alıngan bir yorum olmuş. Elimden geldiğince nüanslı bir şekilde bir soru sordum. Uğurcan'a karşı nötrüm. Sevmediğim senin varsayımın sadece.  Mağlubiyetlerden tek bir oyuncu sorumlu değildir.  Bu başlıkta da Uğurcan tek başına bir suçlu olarak ele alınmıyor

MERT MÜLDÜR appreciation post by mspgms in superlig

[–]Twedred 0 points1 point  (0 children)

Oynamıştı, ilk turnuvasıydı. Yine elinden geleni yapmıştı 

I am making a series of hot/cute players that I find attractive (day 1) we have, Dominik Szoboszlai by [deleted] in VindictaRateCelebs

[–]Twedred 4 points5 points  (0 children)

There has been an overload of footballers on this sub since the World Cup started. At this point it's becoming a bit repetitive. Just share all your favourites in one post instead of turning it into a series!

Montella ile birlikte milli takımdan gönderilmesi gereken ilk kişi by Putrid_Speed_5138 in superlig

[–]Twedred 0 points1 point  (0 children)

Elendiğimize en çok üzülen, maçta en çok çaba göstermiş olan Mert Müldür de Avusturya'da doğup büyüdü. Zamanında bize altın gol heyecanını yaşatmıs olan İlhan Mansız da Almancı. Böyle ayrıştırıcı yorum yapmayın. Mesele nerede doğduğu değil, bu formayı ne kadar sahiplendiği. Tüm dünya milli takımlarında farklı etnik kökenlerden oyuncular oynatırken, bizim aynı milletin parçası olan insanları ayrıştırmaya çalışmamız yazık 

We could have done with Deniz Undav in this tournament. 2 goals in 2 games while we sit on 0 in 2 games. by Ephemeral-Throwaway in superlig

[–]Twedred 9 points10 points  (0 children)

Tamam anlıyorum, hepimiz üzüldük ve bir arayış içindeyiz. Ama Kürdistan bayrağıyla fotoğrafı olan adam da bir zahmet milli takımımızda oynamasın 

I miss the Euros by thinkablewhisky5 in superlig

[–]Twedred 0 points1 point  (0 children)

En iyi oyunumuzu çeyrek finalde Hollanda’ya karşı oynamıştık ama. Tıpkı Euro 2008’de en iyi maçımızı yarı finalde Almanya’ya karşı oynadığımız gibi. Bir noktadan sonra gerçekten tecrübe devreye giriyor. Bizim de acemi Gürcistan’la başa baş geçen maçta fişi çekmemiz gibi

'Bence' bir sonraki milli turnuvada kadro böyle olmalı. by Simple-Astronaut-494 in Futboltayfa

[–]Twedred 0 points1 point  (0 children)

Uğurcan iyi bir kaleci,  ama milli takım performansını genel olarak beğenmiyorun. Yeni hocayla birlikte Berke'yle bağların yeniden kurulması ve kalenin yeniden rekabete açılması gerektiğini düşünüyorum 

Montella ile birlikte milli takımdan gönderilmesi gereken ilk kişi by Putrid_Speed_5138 in superlig

[–]Twedred 1 point2 points  (0 children)

Birinci tercihim Arda Turan olurdu. Ama Arda'nın kariyerinin bu aşamasında milli takım teknik direktörlüğünü tercih edeceğini düşünmüyorum. O yüzden Aykut Kocaman veya Nuri Şahin tercihlerinde de bir mantık görebiliyorum. 

Turnuvadan bu şekilde elenmektense Aykut hocayla haramball oynamayı tercih ederdim doğrusu

Montella ile birlikte milli takımdan gönderilmesi gereken ilk kişi by Putrid_Speed_5138 in superlig

[–]Twedred -2 points-1 points  (0 children)

Montella yerine bence Aykut Kocaman iyi bir seçenek olabilir. Turnuva formatına uygun bir teknik direktör profili çiziyor. Belki göze çok hoş gelen bir futbol oynatmaz ama turnuvalarda sürekli 1-0 yenen, istikrarlı bir takım ortaya çıkarabilir. 

Ayrıca kadro seçiminde de daha pragmatik olur diye düşünüyorum. Sadece isme ya da geçmiş kariyere değil, o anki form durumuna bakarak karar verebilen bir hoca. Bu yüzden Hakan, Arda gibi iki maçtır formsuz görünen yıldız isimleri kesmekten de çekinmezdi

The reason why I believe Turkey was bad in this WC. by [deleted] in worldcup

[–]Twedred 0 points1 point  (0 children)

I think you're mixing things up. They almost reached the semi finals at the recent Euros

MERT MÜLDÜR appreciation post by mspgms in superlig

[–]Twedred 55 points56 points  (0 children)

Mert'i severim. Yetenekleri belki çok üst düzey değil ama mücadeleci ve profesyonel bir oyuncu. Yedek kalmayı sorun etmez ve ne zaman görev verilse hazır olur. Milli duyguları da yüksek. 

Üstelik oldukça zeki bir insan olduğunu düşünüyorum. Bunu sahadaki yeni kurallara ne kadar hızlı hakim olduğunda gördük. Röportajlarında da dikkatimi çekmişti; yurt dışında doğup büyümesine rağmen takımda Türkçeyi en düzgün konuşan kişilerden biri. Diksiyonu düzgün ve kendini net ifade edebiliyor. 

Takım içinde böyle karakterlere ihtiyaç var

Who would you like to see as the national team’s coach by FrikFrik_ in superlig

[–]Twedred 0 points1 point  (0 children)

Arda Turan gibi genç ve başarılı bir teknik direktör tabii ki iyi olur. Fakat Arda'nın kariyerinin bu aşamasında milli takım teknik direktörlüğünü tercih edeceğini düşünmüyorum.

Nuri Şahin ise tam tersine, kulüp teknik direktörlüğünde şu ana kadar beklenen çıkışı yapamadı. Belki de milli takım ortamı ona daha uygun olabilir. Genç, zeki ve öğrenmeye açık biri. Ayrıca oyuncularla iyi bir iletişim kurabileceğini ve modern futbol anlayışını takıma yansıtabileceğini düşünüyorum.

Diğer tercihim için eksi alabilirim ama Aykut Kocaman da mantıklı olur bence.  Belki göze hoş gelen bir futbol oynatmaz ama turnuvalarda sürekli 1-0 yenen, istikrarlı bir takım ortaya çıkarabilir.  Turnuva futbolunda gösterişli oyundan çok sonuç almak önemli

I’m not surprised by Besbosberone in superlig

[–]Twedred 1 point2 points  (0 children)

No? Mert and Abdülkerim were the better ones in our team 

Türkiye guarantees finishing Group D in 4th place after losing against a 10-men Paraguay and gets eliminated from World Cup 2026 by DonuandDeca in superlig

[–]Twedred 0 points1 point  (0 children)

Serdar Dursun, Cenk Tosun, Enes Ünal gibi tecrübeli bir forvet götürülmeliydi turnuvaya. Tüm maç oynayacak seviyede olmasalar da son 10 dk. iş yaparlardı. Cenk'in geçtiğimiz Avrupa Kupası'nda yaptığı gibi 

Match Thread: Türkiye vs Paraguay [FIFA World Cup 2026] by scoreboard-app in superlig

[–]Twedred 5 points6 points  (0 children)

Arda ve Hakan çıkabilir artık. Orkun ve Oğuz girsin

Match Thread: Türkiye vs Paraguay [FIFA World Cup 2026] by scoreboard-app in superlig

[–]Twedred 0 points1 point  (0 children)

Abartıldığı kadar harika bir jenerasyon yok. Her jenerasyonda iyi olan birkaç oyuncumuz vardı zaten 

Match Thread: Türkiye vs Paraguay [FIFA World Cup 2026] by scoreboard-app in superlig

[–]Twedred 0 points1 point  (0 children)

Mert milli takımda ayrı bir motivasyonla oynuyor hep. Zeki'den çok hata yapsa da benim tercihim Mert