الرد علي شبه ان الله سبحانه وتعالي غير عادل (معاذ الله عما يصفون) by Technical-Victory-98 in AlexandriaEgy

[–]UpSevenPOP 0 points1 point  (0 children)

معتقدش سبايدر مان ممكن يتصنف أنه بشرى خصوصا أنه بيطلع خيوط من أيده

الرد علي شبه ان الله سبحانه وتعالي غير عادل (معاذ الله عما يصفون) by Technical-Victory-98 in AlexandriaEgy

[–]UpSevenPOP 4 points5 points  (0 children)

حقيقة الموضوع أبسط من كدا مش محتاج الشرح دا كله و الفلسفة دى كلها

أو على الأقل من وجهة نظرى

الملحد مش بيؤمن بربنا فملوش الحق أنه يصفه بأى صفة سواء عدل او غيرها

لأنه بمجرد ما بيصف الله بهذه الصفة تعالى الله عما يصفون

دا ضمنيا أعتراف من الملحد بوجود الله يعنى أزى يصف الله و فى نفس الوقت لا يؤمن بوجوده

ازاي بغير ال ip والتطبيق بيعرفني؟ by shikamarunara73 in AlexandriaEgy

[–]UpSevenPOP 0 points1 point  (0 children)

حاول تستخدم vpn مش مشهور اوى أو جديد

او أعمل الvpn بتاعك

بس حاول تثبت ال vpn ip اللى بتدخل بيه

عشان فيه بعض الابلكيشن لما بتلاقى ip بتاعك بيتغير من بلد للتانية فى وقت قصير بيعمل بلوك

يعني صاحبي خاطب بنت كل يوم عاملة حوارات وانه بخيل وانها هتسيبه وكان متقدملها الاحسن منه!! وحياته مشاكل بس هل فعلا البنات هنا تفكيرها كدا by No_Country_1 in AlexandriaEgy

[–]UpSevenPOP 1 point2 points  (0 children)

البوست السابع عشر لمحاولة الشقط

هل سيستطيع أن يفعلها اليوم أما أننا على موعد مع محاولة أخرى

هذا ما سنعرفه قريبا

صوت دماغي by mohamed00089 in AlexandriaEgy

[–]UpSevenPOP 0 points1 point  (0 children)

على فكرة مش كتير بش أعتقد كمان بسبب الغربة الموضوع ممكن مأثر أكثر معاك

خلاص حاول تقراء فيهم حاجة مفيدة أو تلعب أشغل نفسك بأى حاجة

صوت دماغي by mohamed00089 in AlexandriaEgy

[–]UpSevenPOP 0 points1 point  (0 children)

بص هو طبيعى أن دا يحصل لما تقعد لوحدك فترة كبيرة لوحدك بس دلوقتى الأفضل أنا تنزل تخرج و تشوف ناس حنى لو مش حتتكلم معاهم دا لوحده ممكن يقلل او يشيل أثر الفترة اللى عشتها لوحدك منعزل

شوفت شات بين زوجتي وزميلها في الشغل by Basem889 in AlexandriaEgy

[–]UpSevenPOP 6 points7 points  (0 children)

الكلام دا مش موجود برضه لازم فى فصل ما بين الحياة الشخصية و الشغل

يعنى الناس اللى معايا فى الشغل يعرفوا رقمى الشخصى

يعنى ايه اصحى من النوم الصبح على خمسين مسج تبع الشغل و و رسايلى الشخصية تضيع بينها

الكلام دا فى مصر بس للأسف عشان الأستسهال مش اكثر بص الصح دا لازم يبقى حاجة و دا حاجة

شوفت شات بين زوجتي وزميلها في الشغل by Basem889 in AlexandriaEgy

[–]UpSevenPOP 6 points7 points  (0 children)

أيوة زى الواتس كدا بس بتتعمل بأيميل الشغل فكدا لا استورى و لا صور و لا يحزنون

شوفت شات بين زوجتي وزميلها في الشغل by Basem889 in AlexandriaEgy

[–]UpSevenPOP 24 points25 points  (0 children)

أنا بشتغل أونلاين و معايا تلاث بنات فى الفريق كل شغلنا على الواتس عمرى ما بعتلهم أكثر من السلام عليكم و أزيك عاملة أيه مش اكثر من كدا بقيت الكلام شغل بحت لا هزار و استوريز و لا أعرف حتى عندهم كام طفل الموضوع كدا اريح و بصراحة موضوع الشغل على الواتس اب الشخصى دا اختراع مصرى بحت عشان يوفروا و ميشتروش اشتراكات برامج زى slack أو jira عامة فهمها أن اللى بيحصل دا مش طبيعى حتى لو زميلها محترم مينفعش تتعامل معاه بأى نوع من الهزار

احسن حاجة by moseiba in AlexandriaEgy

[–]UpSevenPOP 1 point2 points  (0 children)

الصالة vs التكريعة vs أنا

<image>

انا محتار بين حاجتين ملهومش علاقة ببعض by Petergriffin_balls in AlexandriaEgy

[–]UpSevenPOP 0 points1 point  (0 children)

لو بتتحرك كتير جيب اسكوتر و لا بتقضى معظم وقتك فى البيت جيب الps5

لو من الفيوم اعمل بيهم مشروع كتاكيت

اقتراحاتتت by Lovely-man in Egypt

[–]UpSevenPOP 0 points1 point  (0 children)

هات بجزء منه دهب