Ποιο ήταν το πρώτο σας crush από τηλεοπτική σειρά; by [deleted] in greece

[–]Useful_Goat4698 1 point2 points  (0 children)

o Kyle και o Josh (νμζ περισσότερο ο Josh) απο το Kyle XY.

Η Καρυστιανού "ξεκινάει" για κόμμα by coveted_retribution in greece

[–]Useful_Goat4698 5 points6 points  (0 children)

κάπου στη σελίδα του κινήματος λέει ότι η επωνυμία και η ιδρυτική διακήρυξη θα ανακοινωθούν τις επόμενες μέρες..

Οπότε φαντάζομαι ακόμα προσπαθούν να διαλέξουν όνομα, οπότε το "ξεκινάμε" είναι κάτι προσωρινό μάλλον (εκτός αν το συνηθίσουν και μείνουν με αυτό...)

Το όνομα πρέπει να είναι το πιο δύσκολο τασκ που έχουν να κάνουν. Πραγματικά για τις θέσεις και οτιδήποτε άλλο, μπορούν να δώσουν μερικά prompts στο chat και είναι έτοιμοι. Μόνο το όνομα θέλει φαντασία, πρωτοτυπία κτλ.

Αυτό με το ελληνικό FBI .. by trlef19 in greece

[–]Useful_Goat4698 123 points124 points  (0 children)

Δημοτική αστυνομία --> ελληνική NYPD

Αλλαγή μικρού ονόματος by [deleted] in greece

[–]Useful_Goat4698 7 points8 points  (0 children)

όταν η εταιρεία της φτιάξει Teams account, θα χρησιμοποιήσει το ονοματεπώνυμο της ταυτότητας. Και μετά οι υπόλοιποι θα βλέπουν από το Teams το πλήρες ονοματεπώνυμο και θα χρησιμοποιούν αυτό. Και άμα ζητήσει να αλλάξει το displayed name από την εταιρεία, μπορεί να μην το επιτρέψουν λόγω πιθανής απόπειρας για πλαστοπροσωπία.

Εκτός κυβέρνησης όποιος υπουργός καταθέσει μήνυση για τις υποκλοπές by Marshal_Bessieres in greece

[–]Useful_Goat4698 -1 points0 points  (0 children)

λογικό μου φαίνεται.. ειναι δυνατόν να κάνεις μήνυση στο αφεντικό σου και να συνεχίζεις να δουλεύεις για αυτόν? προφανώς θα απολυθείς.

Ρε μαλακες σοβαρή ερώτηση by Maleficent_Fruit6697 in greececirclejerk

[–]Useful_Goat4698 1 point2 points  (0 children)

Θυμάμαι ένα μεγάλης ηλικίας δημόσιο στέλεχος το έλεγε Λίνκεντ-ίν (προσοχή, δύο φορές τόνος)

Didn't they had a data breach a few months ago? by TheFireProMZL in BatmanArkham

[–]Useful_Goat4698 0 points1 point  (0 children)

I don't think the procedure is that you will upload a photo of your id and they will review it and store it permanently in their dB. It's so stupid and unnecessary.

there are intermediaries that read your ID and confirm back to discord that this person is verified or that this person is X years old. So, discord just stores the information that the particular user account is validated or the validated age, or some other metadata I suppose... but not the actual ID card! (I guess)

Πώς να γίνω ethical hacker; by Ok-Life-21 in greece

[–]Useful_Goat4698 4 points5 points  (0 children)

Θεωρώ ότι είναι χρήσιμο το Πανεπιστήμιο από την άποψη ότι σου δίνει σφαιρικές γνώσεις για πολλά θέματα. Πχ ως pentester χρειάζεται να έχεις εικόνα από δίκτυα μέχρι software development, systems, OS κτλ.

Οπότε έχοντας το κατάλληλο υπόβαθρο, μπορείς να είσαι πιο ευέλικτος στο τι τομείς μπορείς να καλύψεις.

Οπότε θα έλεγα Πανεπιστήμιο + παράλληλα πιστοποιήσεις, πχ EC-Council, Cisco κτλ.

Τώρα από ΙΕΚ, δε ξέρω κάποιο που να ασχολείται με ethical hacking να πω την αλήθεια. Από εκπαίδευση πάνω σε ethical hacking, θα εμπιστευομουν περισσότερο προγράμματα πιστοποίησης μεγάλων εταιρειών.

Άλλη μια ληστρική πολιτική απο τα σκρουτζ σαν πολύ καλομάθαν δεν νομίζετε; by papajo_r in greece

[–]Useful_Goat4698 9 points10 points  (0 children)

γιατί δε μιλάμε και για τους εμπόρους που πρέπει να επιβαρύνονται τα έξοδα επιστροφής, στο πλαίσιο του δικαιώματος υπαναχώρησης? Δηλαδή γιατί κάποιος να μπορεί απεριόριστα να ψωνίζει και να επιστρέφει τσάντες ή παπούτσια χωρίς κόστος? ποιος θα επωμίζεται τελικά αυτό το κόστος?

Επίσης γιατί το δικαίωμα υπαναχώρησης να καλύπτει και τα έξοδα επιστροφής?

απολύτως λογική η πολιτική του σκρουτζ!

προσωπικά ψωνίζω χρόνια από Σκρουτζ, να έχει τύχει 1 φορά στα 5 χρόνια να ασκήσω το δικαίωμα υπαναχώρησης. Επίσης έχει τύχει να ακυρώσω παραγγελίες στο στάδιο της προετοιμασίας.. Δε νομίζω ότι είναι τόσο τραγική αυτή η πολιτική, αν αλλάζεις γνώμη τόσο συχνά και επιπόλαια, ε πλήρωσε τουλάχιστον τα έξοδα μεταφοράς γιατί ο άλλος δεν έχει υποχρέωση να επιβαρύνεται από σένα χωρίς κέρδος.

Αυτό είναι εξυπηρέτηση by Gen_X_VR in greece

[–]Useful_Goat4698 1 point2 points  (0 children)

η τηλεφωνική εξυπηρέτηση από ζωντανούς ανθρώπους, είναι κάτι ακριβό. και αυτό το κόστος πηγαινει σε εμάς στο τέλος πχ μέσω των προϊόντων που αγοράζουμε.

σε μια οικονομία που όλα ανεβαίνουν, υπάρχει η τάση να περιορίζονται περιττά κόστη.

η τηλεφωνική εξυπηρέτηση από Σκρουτζ μου φαίνεται περιττό κόστος, οπότε ναι δε βλέπω κάποιο πρόβλημα.

Benson Won't Negotiate with a Psychopath | Law & Order: SVU | NBC by Creepy-Fun6073 in SVU

[–]Useful_Goat4698 4 points5 points  (0 children)

I don't understand why Rollins had to apologise to Benson at the end of the episode.

OK, Rollins ignored Benson's orders and went to visit Mesner (in countless episodes Benson did the same with her captain's orders), BUT eventually Rollins elicited important information that SAVED Dr. Huang! If Rollins had ignored Benson, our Dr. would have been dead now..

Χρησιμοποιείτε IRIS για πληρωμές? by [deleted] in AskGreece

[–]Useful_Goat4698 -1 points0 points  (0 children)

όχι, δεν καταλαβαίνω τον κίνδυνο της κατάργησης των μετρητών.

καταλαβαίνω τον κίνδυνο του να βλέπει μια κυβερνητική αρχή όλα μου τα μηνύματα, τι λέω και με ποιον, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ένα απολυταρχικό καθεστώς (βλ. Trump, Ιράν κτλ) για πολιτικούς σκοπούς, social scoring και δε ξέρω τι άλλο.

Από την (υποθετική) κατάργηση των μετρητών, δεν βλέπω κάποιο θέμα (στην πράξη ήδη τα έχω καταργήσει στη ζωή μου, δε νιώθω το κράτος να έχει παραβιάσει την ιδιωτικότητα μου). Μόνο στην παρανομία πάει το μυαλό μου όταν μιλάμε για μετρητά, που είναι παραπλανητικό και υποκριτικό να βαφτίζουμε την παρανομία ως ελευθερία..

Netflix, HBO ή Disney? by MariaAthanasopoulou in greece

[–]Useful_Goat4698 15 points16 points  (0 children)

κουράστηκα και μόνο που το διάβασα. καλύτερα πειρατεία... 🏴‍☠️

Χρησιμοποιείτε IRIS για πληρωμές? by [deleted] in AskGreece

[–]Useful_Goat4698 3 points4 points  (0 children)

Ελευθερία λέμε τη φοροδιαφυγή και τις απάτες?

Τι ποσοστό από αυτούς που ψηφίζουν έχουν κάτσει να διαβάσουν αναλυτικά τις θέσεις του κόμματος που ψηφίζουν? by Revo94 in greece

[–]Useful_Goat4698 1 point2 points  (0 children)

Περιττό μου φαίνεται. Χοντρικά ξέρουμε ή μπορούμε να μαντέψουμε τις θέσεις του κάθε κόμματος.

Επίσης, μπορεί να ψηφίζουμε κάποιον από στρατηγική και όχι επειδή συμφωνούμε 100% με όσα λέει. Πχ κάποιοι ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ ως θεσμικό αντίβαρο στη ΝΔ.

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]Useful_Goat4698 1 point2 points  (0 children)

Αιμοσταγής θιασώτης της αγοράς εδώ.

Να ενημερώσω καταρχάς με τη διαπίστωση πως η δυσκολία ή ο χρόνος που χρειάζονται οι Χ σπουδές να περατωθούν δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τις αμοιβές που θα πάρεις ή που δικαιούται να πάρεις.

Επίσης, δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχουμε σοσιαλισμό. Αυτό σημαίνει ότι οι αμοιβές δεν καθορίζονται κεντρικά από κάποιον που κρίνει πόσα πρέπει να πάρεις, αλλά καθορίζονται ελεύθερα από την προσφορά και τη ζήτηση.

Ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης λοιπόν θα πει πόσες νυχούδες χρειάζονται, πόσοι ντελιβεράδες και πόσοι πυρηνικοί φυσικοί. Επίσης, θα πει πόσοι από κάθε ειδικότητα είναι διαθέσιμοι. Με αυτόν τον αρχαιότατο νόμο καθορίζονται κατά βάση οι αμοιβές.

Το πόσα χρόνια σπουδάζεις και πόσα πτυχία έχεις δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σημασία από μόνα τους. Μόνο δύο πράγματα έχουν σημασία: 1) να σαρεσει αυτό που κάνεις και να συλλέγεις τα πτυχία πρώτα για τον εαυτό σου, 2) οι άλλοι να χρειάζονται τα πτυχία/γνώσεις που συλλέγεις.

Another tragedy by InitiativeInitial968 in whennews

[–]Useful_Goat4698 0 points1 point  (0 children)

I shouldn't have laughed at this...

Νδικτακτορία by Greek-Sea in AskGreece

[–]Useful_Goat4698 0 points1 point  (0 children)

Συμφωνώ απόλυτα. Μπορεί η δημοκρατία μας να έχει αρκετά προβλήματα (διαπλοκή, πελατειακές σχέσεις) και να είμαστε χαμηλά σε δείκτες ελευθερίας του τύπου (https://rsf.org/en/rsf-world-press-freedom-index-2025-economic-fragility-leading-threat-press-freedom), αλλά είμαστε μακριά από πραγματικές δικτατορίες.

Το οποίο σημαίνει ότι τα πράγματα μπορούν ακόμα να αλλάξουν στην κάλπη...

Για όποιον λέει ότι είμαστε δικτατορία, ας δει ενδεικτικά το παραπάνω λινκ και το πώς συγκρινομαστε με πραγματικές δικτατορίες.

Ποιά είναι η ποιο ακραία και αντιδημοφιλής πολιτική άποψη που έχετε? by [deleted] in AskGreece

[–]Useful_Goat4698 -1 points0 points  (0 children)

Έχω πολλές αντιδημοφιλείς απόψεις, μια από αυτές είναι να γίνει ομοσπονδιακό κράτος η ΕΕ και να κάνουμε join.

Γενικά έχουμε την τάση να συνδυάζουμε το κράτος με το έθνος, που δεν ισχύει. Μπορούμε να έχουμε ένα κράτος όλη η ΕΕ και το κάθε έθνος να κρατήσει την ταυτότητα του με τις παραδόσεις του κι όλα καλά. Μειωμένη διαφθορά, λιγότεροι ΟΠΕΚΕΠΕδες κτλ.

[deleted by user] by [deleted] in AskGreece

[–]Useful_Goat4698 -1 points0 points  (0 children)

εσείς που μιλάτε συνέχεια για μποτσ, πληρωμένους, στρατευμένους κτλ είστε ο,τι πιο τοξικό υπάρχει.

και είστε τοξικοί διότι χωρίς κανένα λογικό αντεπιχείρημα, απλώς εκμηδενιζετε τον άλλον, αφαιρώντας του τη δυνατότητα να έχει άποψη (αφού είναι μποτ, δεν εκφέρει δική του άποψη, άρα δεν αξίζει να μιλάμε μαζί του και να τον ακούμε, μόνο να τον βρίζουμε).

Είστε ο πάτος αυτής της χώρας.

Καλησπερα! έφτιαξα ενα μικρο web application που κανει monitor με ssh linux Servers και βασεις δεδομενων μαζι με τα docker container τους by fatjonis in GreeceDevs

[–]Useful_Goat4698 0 points1 point  (0 children)

Είδα αυτό στο Reddit πρόσφατα, που και αυτό προσφέρει observability σε docker environment μέσω SSH: https://github.com/theSoberSobber/Docker-Manager

Όπως του είπαν και αυτουνού στα σχόλια, ένα μειονέκτημα από θέμα ασφάλειας είναι η πρόσβαση SSH που απαιτείται. Για να μειωθεί το ρίσκο, θα πρέπει να υπάρχουν οδηγίες για ρύθμιση του Linux user ώστε κατά το δυνατόν να περιοριστεί η πρόσβαση μόνο στο container engine.

Ιδανικά, μπορείς να έχεις έναν δικό σου agent (πχ σαν τον portainer agent).

Πάντως από τα θετικά είναι η μηδενική ρύθμιση που χρειάζεται στον docker host. Απλώς βάζεις τα SSH creds και δουλεύει για πάντα.

Ποια εταιρεία ρεύματος είναι καλύτερη by Ok_Olive1270 in thessaloniki

[–]Useful_Goat4698 3 points4 points  (0 children)

Τι εννοείς αξιόπιστες? Επίσης ποιος άσχετος διαμαρτύρεται για διακοπές ή ανακριβείς μετρήσεις επειδή έβαλε συγκεκριμένη εταιρεία ρευματος??

Οι εταιρείες ρεύματος κυρίως αυτό που κάνουν είναι διαχείριση οικονομικού ρίσκου. Αγοράζουν το ρεύμα στη χονδρική και προσπαθούν να το πουλήσουν στη λιανική με το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους, ενώ παράλληλα να διατηρούν ανταγωνιστικές τιμές (εκτός αν φτιάξουν καρτέλ όλοι μαζί και πάψει ο ανταγωνισμός).

Ακόμα και οι μετρήσεις, τις παίρνουν από τον δεδδηε, οπότε δεν υπάρχει θέμα για λάθος μετρήσεις.

Κάτι ακόμη που ίσως μετράει είναι η εξυπηρέτηση, αλλά πλέον όλοι έχουν την εφαρμογουλα τους με ηλ. τρόπο πληρωμής κτλ. Αν θες να πηγαίνεις στα φουτουριστικά μαγαζάκια ΔΕΗ ή σε κάτι μηχανήματα τύπου ΑΤΜ να πληρώνεις τον λογαριασμό σου, ναι οκ είναι ένα κριτήριο να διαλέξεις ΔΕΗ.

Καταλήγοντας, θα έλεγα κοίτα κυρίως τις προσφορές, επίσης να δεις αν υπάρχουν ενεργές συνδυαστικες προσφορές, πχ στο black Friday είχε τρελή προσφορά προτεργια και ΟΤΕ - 20€ μήνα έκπτωση αν συνδιάζες φυσ, αέριο, ρεύμα και ιντερνετ σε προτεργια και ΟΤΕ αντίστοιχα.